-chapter 19-

5.3K 349 5
                                    


Po týdnu jsem mohla konečně domů. Když říkám domů tak to myslím doopravdy. Kyle tady koupil dům, protože jsme se rozhodli, že tu chceme zůstat. Máma s tátou se taky rozhodli vrátit. Ale Nick, Emma a Tess mi budou chybět. Ale Emmina máma mi slíbila, že její dům nám je pořád k dispozici, takže když se rozhodneme přijet, máme kde přespat.

Když pro mě Kyle přijel, pomohl mi s holkama do auta.

„Konečně domů," zašeptala jsem a Kyle se pousmál. Propletl si se mnou prsty.

„Mám pro tebe překvapení," řekl když se rozjel.

„Jaké?" zeptala jsem se, ale Kyle zakroutil hlavou.

„Až doma," pousmál se a v rychlosti mi vtiskl polibek na tvář. Zasmála jsem se a otočila se k April a Summer, abych zjistila, co dělají. Obě usnuli a já si je musela vyfotit.

„Nemůžu uvěřit, že už jsou tady," usmála jsem se a otočila se zase dopředu. „Je to nezvyk.. Ještě před dvěma týdny jsem je stále měla v sobě a teď si je klidně můžu vzít do náruče.."

„Taky tomu nemůžu uvěřit," přikývl. „Mám pocit, že ty dvě jsou to nejlepší, co se mi v životě povedlo."

„Blázníš?" překvapeně jsem se na něho podívala. „A co hudba, Kyle? Jsi ten nejlepší zpěvák, kterého znám. Máš nejprodávanější desky a.."

„Myslíš, že tohle mě zajímá?" přerušil mě Kyle. „Kdybych si měl vybrat mezi vámi a kariérou, vyberu si vždycky vás."

„Miluju tě." usmála jsem se.

„Já miluju vás."

Dojeli jsme k domu a já šla odemknout. Potom jsem se vrátila a vzala Summeřinu autosedačku. Kyle vzal April a do druhé ruky vzal tašku. Vydali jsme se do domu a holky položili do postýlky, kterou jsme měli dole v obýváku.

„Pojď je čas na překvapení," vzal mě Kyle za ruku.

„Co holky?" zeptala jsem se.

„Spinkají, Winter.. Pár minut to tu zvládnou," pousmál se a táhl mě nahoru po schodech. Zastavil se před prvními dveřmi a zakryl mi oči. Slyšela jsem jak otevřel dveře a popostrčil mě dovnitř. Potom pomalu odtáhl ruku a já překvapeně zamrkala.

„To jsi udělal ty?" zeptala jsem se a rozhlídla se po pokoji. Kyle přikývl. „Je to nádhera.." zašeptala jsem. A opravdu byla. Kyle si s pokojíčkem pro holky musel dát hodně práce.

„Pojď ukážu ti zbytek domu," znovu mě vzal za ruku a postupně mi ukázal naší ložnici, pokoj pro hosty, koupelny, jeho nahrávací studium, kuchyň až jsme zase skončili v obýváku. „A zahrada je přímo dokonalá." políbil mě na krku a já se usmála.

Najednou začala April plakat. Rychle jsem k ní došla a vzala jí do náruče, aby neprobudila Summer. „Copak je zlatíčko?" zeptala jsem se a pohladila jí po hlavičce. Otočila jsem se ke Kylovi, který nás s úsměvem pozoroval. April přestala plakat a její očička se znovu zavírala. Když jsem si byla jistá, že zase spinká, položila jsem jí zpět do postýlky.

„Bude to náročné," povzdychla jsem si.

„Zvykneme si," pousmál se Kyle a došel ke mně. Objal mě okolo pasu a zadíval se mi do očí. „Mám chuť napsat píseň o sexy mamce." zašeptal mi svůdně do ucha.

„Panebože," zasmála jsem se a praštila ho do ramene. „Půjdu si dát sprchu? Zvládnete to tady?" nadzvedla jsem obočí a odtáhla se od něho.

„Jasně," přikývl a podíval se na holky. „Jsou to andílci." ušklíbl se. Jen jsem pobaveně zakroutila hlavou a vydala se nahoru. Vytáhla jsem si ze skříně tepláky a Kylovo staré vytahané triko. Všechno jsem si vzala do koupelny a vlezla si do sprchy. Umyla jsem si vlasy a když jsem vylezla, pořádně jsem si je ručníkem vysušila. Potom jsem si je stáhla do culíku a oblékla se.

Když jsem byla na schodech zarazila jsem se. Věděla jsem, že není slušné poslouchat, ale opravdu mě zajímalo, co Kyle vypráví svým malým holčičkám, které ho zatím stejně nechápou.

„Vaše maminka je ta nejlepší věc, co mě kdy potkalo.." začal. Potom si povzdychl a já věděla, že v tomto momentě si prohrábl vlasy. „Už tolikrát jsem jí ublížil, ale já vám slibuju, že to už nikdy neudělám... Stejně jako slibuji, že vás navždy ochráním." zamrkala jsem, abych zahnala slzy. Potom jsem schválně šlápla na schod, který vrže, aby Kyle věděl, že jdu.

Vešla jsem do obýváku a on se ke mně otočil. Došla jsem k němu a objala ho okolo krku. Potom jsem přitiskla rty na ty jeho. Kyle zůstal chvíli překvapený, ale potom začal spolupracovat. Objal mě okolo pasu a přitáhl si mě blíž k sobě.

„Za co to bylo?" zeptal se, když jsem se od něho odtáhla.

„Jen tak," pokrčila jsem rameny a znovu ho krátce políbila. „Zvykej si, protože to budu dělat často."

"

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
Winter III.Kde žijí příběhy. Začni objevovat