Kyle mi to nebral, takže jsem mobil schovala zpět do kapsy a jela do restaurace, kde jsem měla sraz se Zachem. Když jsem vešla do restaurace, Zacha jsem spatřila hned u kraje. Když zvedl hlavu od mobilu tak mě spatřil. Široce se usmál a zvedl se.
"Ahoj," řekl a vtiskl mi letmý polibek. Potom mi odsunul židli, abych se mohla posadit. "Už jsem objednal, nevadí?"
"Ne," zakroutila jsem hlavou. "Já sním všechno." pohladila jsem si bříško a usmála se.
"Tak jak si dopadla? Je to holka nebo kluk?" opřel se loktem o stůl a zadíval se na mě. Zhluboka jsem se nadechla, abych se připravila na odpověď.
"Jsou to holčičky." zašeptala jsem. Zach se prvně usmál, ale potom mu úsměv zamrzl na rtech. Nadzvedl obočí a ukázal na moje břicho.
"Holčičky?" zeptal se.
"Čekám dvojčata," přikývla jsem. "Neboj se.. dozvěděla jsem se to před hodinou a už jsem si zvykla." zasmála jsem se, když měl pořád ten svůj překvapený výraz.
"Kyle to ví?" přestala jsem se smát a zakroutila hlavou.
"Jsi první," odpověděla jsem. "Volala jsem mu, ale nevzal to.." vysvětlila jsem. Zach si prohrábl vlasy.
"Páni," vydechl. "Dvojčata.." potom se mi podíval do očí. "Postarám se o vás."
Dojela jsem domů a Max s Brookem byli u mě hned, jak jsem odemknula dveře. "Tak co?" zeptal se Max a já se musela zasmát.
"Co to bude?" pokračoval Brook a já si vyzula tenisky. Potom jsem se otočila ke klukům a z kabelky vytáhla těhotenský průkaz, který jsem jim podala. Max ho rychle otevřel a s Brookem začali číst.
"Winter myslím, že je tu nějaká chyba.." ozval se Max. "Píše se tu, že čekáš dívky." oba se na mě podívali a já se ještě víc usmála.
"Kámo to nebude chyba," zakroutil pomalu Brook hlavou. "Prostě v tom břichu má dvě malý příšery."
"Hej!" vyjekla jsem. "Neříkej o mých dětech, že jsou příšery!" Brook se uchechtl a já se vydala do kuchyně pro jahodový džus. Napila jsem se přímo z krabice. Najednou se ozval zvonek, ale neřešila jsem to. Kluci byli ještě někde na chodbě takže otevřou. Sedla jsem si ke stolu a začala oždibovat sušenky, které teta včera napekla.
"Ahoj," ozvalo se potichu ode dveří. Zvedla jsem překvapeně hlavu a spatřila Kyla. "Promiň, že jsem ti to nevzal.. Byl jsem zrovna v letadle." Zvedla jsem se ze židle a nechala sušenku sušenou a spěchala ho obejmout. "Pozor.." zašeptal. "Nechci ti ublížit."
"Neublížíš nám, Kyle.." řekla jsem a odtáhla se od něho.
"Proč si vlastně volala?" zeptal se a já se podívala za něho. Všimla jsem si, že nás Max a Brook pozorují.
"Nepůjdeme ke mě do pokoje?" navrhla jsem a Kyle přikývl. Prošli jsme kolem kluků a zamířili nahoru do pokoje. Když jsme tam došli posadila jsem se na postel a Kyle si ke mě přitáhl křeslo. "Byla jsem na ultrazvuku a už vím, co to bude.."
"Vážně?" vydechl s úsměvem a podíval se na moje břicho. "Takže..?"
"No ukázalo se, že tam není jen jedno miminko.. Čekáme dvojčátka, Kyle.. Holčičky."
"Cože?" překvapeně zamrkal a zvedl pohled k mým očím. "Ale.. to.. vážně?" přikývla jsem a on se usmál. "Máš fotku z ultrazvuku?"
"Jasně," zvedla jsem se z postele a došla ke své kabelce. Vytáhla jsem obálku, kde jsem měla dvě kopie a jednu mu podala. Kyle se na ní zadíval. "Tady je jedna a tady druhá." ukázala jsem. Kyle zvedl hlavu a já se setkala s jeho pohledem.
"Kyle.." zašeptala jsem.
"Musím ti něco říct." vyhrkl a já překvapeně zamrkala. "Začal jsem se vídat s jednou dívkou.. Asi jsi o tom už četla v novinách.. Jmenuje se Melanie a vážně si s ní rozumím. Není to zatím nijak vážně, protože jsem si nebyl jistá, jestli ti to nebude va-"
"Nevadí mi to," skočila jsem mu do řeči. "Byla jsem to já, kdo řekl, že mezi námi už nic nebude. Bylo mi jasné, že nebudeš navždycky sám." otočila jsem se k němu zády, aby neviděl jak se mi do očí hrnou slzy.
"Win-" opatrně mi položil ruku na rameno.
"Měl by si jít, Kyle.." řekla jsem. "Má sem přijít Zach. Jedeme na večeři." zalhala jsem.
"Takže ty a Zach?" zeptal se potichu a já se k němu pomalu otočila. "Jste spolu?"
"Ano," přikývla jsem. "Jsme spolu."
"Dobře," odpověděl. "Tak já pojedu. Zítra zase letím nazpátek, takže si potom zavoláme.. Kdyby se něco dělo, hned mi to musíš říct, dobře?"
"Dobře," Kyle mi přitiskl rty na tvář.
"Měj se, Winter." zašeptal a odešel z mého pokoje.