-chapter 9-

4.8K 334 40
                                    

Pomalu jsem přemístila ruce na jeho hruď a odtáhla se od něho. Omluvně jsem se na něho podívala a o krok odstoupila. "Já nemůžu, Zachu.." zašeptala jsem. "Nosím Kylovo dítě.. Nechci ti měnit život." 

"Copak to nechápeš, Winter? Miluju tě, od prvního okamžiku, kdy jsem zjistil, co to láska je. Je mi jedno, jestli to dítě je jeho nebo někoho jiného.. Slíbil jsem, že se o vás postarám." na jeho slovech bylo něco uklidňujícího. Zach si povzdychl a vzal mou ruku do své. Zadíval se mi do očí a a já v nich viděla upřímnost a lásku. "Co když se to takhle mělo stát?" zeptal se. "Co když naše budoucnost měla začít až teď?" 

"Pořád je tu Kyle," začala jsem. "Pokud- až se dozví, že čekám jeho dítě, bude chtít vstoupit do jeho života." připomněla jsem.

"To je mi jedno," pokrčil rameny. "Je to idiot, když ti ublížil. Nezaslouží si tě a já ti slibuju, že takovou chybu jako on neudělám." 

"Já nevím.." zašeptala jsem. Podívala jsem se někam jinam, abych se nemusela dívat do těch čokoládových očí. Jedna část Kyla pořád milovala a já nevěděla jak moc velká část to je. Ale celý měsíc jsem se těšila jen na to, až uvidím Zacha. 

"Nemusíš spěchat.." pohladil mě po tváři a já se na něho znovu podívala. "Dám ti kolik času chceš." pousmál se.

"Dobře," přikývla jsem a objala ho okolo krku. "Jsem ráda, že si mě neopustil." 


Když jsem se další den probudila, nikdo nebyl doma. Kluci měli zápas, strýc Henry jel k babičce a dědovi a teta Marrinet byla v práci. Dala jsem si dlouhou koupel a potom jsem se převlékla do džín a obyčejného, bílého trika s krátkým rukávem. Vlasy jsem si dala do culíku. Nazula jsem si tenisky a vzala si všechny potřebné věci. Potom jsem vyšla z domu a vydala se k naší chatce. 

Když jsem odemčela a vešla dovnitř, zarazila mě záplava vzpomínek. Viděla jsem, jak chatku ukazuji Kylovi. Všechny naše polibky, smích..  Rychle jsme zamrkala, abych to všechno zahnala. Rozhlídla jsem se a zjistila, že na stole vedle postele něco leží. Pomalu jsem ke stolku došla a zjistila, že je to přání. Přečetla jsem si co je na něm napsané zlatým písmem.

Proč dělám hudbu?

Opatrně jsem ho otevřela a překvapeně zamrkala.

Kvůli ní

Stálo nad mou fotkou, kterou Kyle vyfotil pár dnů po tom, co jsme se seznámili.

Stálo nad mou fotkou, kterou Kyle vyfotil pár dnů po tom, co jsme se seznámili

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Rychle jsem ho zase položila na stolek a posadila se na postel. Věděla jsem, že budu muset Kylovi oznámit svoje těhotenství. Ale ještě jsem na to nesebrala odvahu. Nechtěla jsem mu to psát přes SMSku, a to znamenalo, že ho potřebuju vidět. Ale nebyla jsem si jistá, jestli jsem připravená se s ním setkat.

Někdo zaťukal na dveře a já se zhluboka nadechla. "Dále," houkla jsem. Dveře se otevřeli a Zach strčil hlavu do dveří. "Ahoj," usmála jsem se. "Jak si věděl, že jsem tady?" 

"Kde jinde by si byla?" zeptal se s úsměvem a posadila se vedle mě. "Plakala si?" palcem mi setřel slzu, která mi stékala po tváři. Ani jsem si to neuvědomila. "Je všechno v pořádku?" 

"Nic není v pořádku, Zachu," špitla jsem a zvedla se. "Všechno je na nic. I přesto, že se snažím Kyla nemilovat, tak nedokážu přestat.. Je to otec mého dítěte! Kluk, který mi navždycky změnil život a-" 

"Tak mě zkus milovat jako jeho," zvedl se a stoupl si přesně předemě. Vzal mě za ruku a zadíval se mi do očí. "Zkus to, Winter. Vím že jedna část tebe mě miluje.. Zkusme to spolu. Postarám se o vás.." 

"Já vím, že ano," přikývla jsem. "Ale já to, Kylovi nemůžu udělat.. Jsou to jen dva měsíce od našeho rozchodu.. Podvedl mě, ale teď je sám.. Nikoho si nenašel.. A já musím myslet na naše dítě.." opatrně jsem si položila ruku na břicho. "Nechci aby vyrůstalo bez táty." 

"Já klidně budu jeho táta," vyhrkl Zach. "Dokážu ho milovat jako své vlastní dítě." 

"Musím mluvit s Kylem." 

"Winter-" začal, ale přerušila jsem ho. 

"Kyle má právo vědět, co se děje.. Zachu já- miluju tě.. Ale musím si s ním promluvit." 

"Dobře," přikývl a vyhýbal se mému pohledu. Vydal se ke dveřím. Když položil ruku na kliku, ještě se na mě přes rameno podíval. "Víš kde mě najdeš, moje zimní dívko." pousmál se. Když odešel, vytáhla jsem mobil. Nevěděla jsem jestli mu zavolat nebo napsat. Nakonec jsem se rozhodla pro SMSku. Vyťukala jsem jednoduchá tři slova.

Musíme si promluvit.


Takže mám pro vás pár slov. Dřív než se tady strhne hádka, jestli Zach nebo Kyle.. Já osobně vlastně miluju oba dva. Winter měla vždycky se Zachem nějaké pouto.. A on jí nikdy nepřestal doopravdy milovat. Ale Kyle.. Udělal obrovskou chybu, ale který člověk v této době nechybuje? Nesnáším lidi, kteří podvádí.. ale.. nevím  jak to vysvětlit. Já tyhle lidi neobhajuju, ale myslím si, že mají dostat druhou šanci. Někteří to zvládnou spravit, ale jsou tu i tací, kteří na tu nevěru nikdy nezapomenou. Takže já si osobně počkám jak to bude dál.. Hodně dlouho jsem uvažovala nad tím, jestli mu Winter odpustí.. Ale ještě jsem na to nepřišla. 

Uvidíme se u další kapitoly! 

S láskou -A 

Winter III.Kde žijí příběhy. Začni objevovat