A byl tu den před svatbou. Dnes se měla konat rozlučka se svobodou. Kyle s klukama jdou do nějakého baru, ale já s holkama zůstávám tady, abych zůstala s April a Summer. Zrovna jsem chystala občerstvení na stůl, když se ozval zvonek. Věděla jsem, že Kyle je nahoře s holkama, tak jsem šla otevřít.
"Emmo! Tesso!" vyjekla jsem nadšeně a padla jim okolo krku. "Tak moc jste mi chyběli."
"Ty nám taky," zasmála se Emm.
"A já jsem vzduch?"ozvalo se za nimi a já se od nich odtáhla. Pohlédla jsem na Nicka a dělala, že přemýšlím.
"Ne?" odpověděla jsem a Nick pobaveně zakroutil hlavou. Došel ke mě dlouhými kroky a zvedl ze země. Zasmála jsem se a bouchla ho do zad, aby mě pustil. "Pojďte dál.." pustila jsem je do domu.
"Kde je Kyle?" zeptal se Nick.
"Tady," ozvalo se od schodů. Otočila jsem se a spatřila jak schází schody s holkama v náruči. Emma s Tessou k nim hned přiskočili a každá si vzala jednu do náruče. Potom se šli posadit do obyváku. S klukama jsem je následovala.
"Donesu pití," řekla jsem a odešla do kuchyně. Vzala jsem sklenice, dvě láhce piva a vodu. Všechno jsem položila v obyváku na stůl.
"Rostou strašně rychle," povzdychla si Tess.
"Jo," přikývla jsem a políbila Summer do vlásků. Potom jsem se otočila na Kyla. "Kdy odcházíte?"
"Sraz s ostatníma máma v sedm," odpověděl a dál se věnoval Nickovi. Ušklíbla jsem se a sedla si k holkám.
"Jaká byla cesta?" zeptala jsem se.
"Dobrý," odpověděla Emma. "Hej Nicku kde jsou ty oblečky pro holky?"
"V kufru," řekl aniž by se ní podíval. Emma si významně odkašlala a Nick si povzdychl. "Jo už pro to jdu."
Už jsme tu byli všichni. Já, Emma, Tessa, máma a teta Marrinet. April se Summer si hráli na koberci, ale už byl čas spaní. "Půjdu je uložit," zvedla jsem se z křesla. "Za chvilku jsem zpátky." zvedla jsem prvně Summer a potom April. Došla jsem nahoru do jejich pokoje a April zatím položila do koutku, aby si hrála. Summer jsem převlékla do pyžama a uložila do postýlky. Potom jsem to stejné udělala s April.
Poskládala jsem jejich oblečení a schovala ho do skříně. Potom jsem ještě v rychlosti porovnala hračky a zapnula vysílačku. Rozsvítila jsem malou lampičku a zhasnula velké světlo. Nechala jsem přivřené dveře a chtěla se vrátit dolů, ale něco mě zarazilo.. Otočila jsem se k ložnici a pomalu jsem se tam vydala.
Otevřela jsem dveře a vešla dovnitř. Můj pohled padl k oknu, kde byli na věšáku moje svatební šaty. Pousmála jsem se a pomalu k nim došla. Vybrala jsem je s mámou a tetou Marrinet. Holky je ještě neviděli, ale chtěla jsem to nechat na zítřek.
"Winter, už jdeš?!" ozvala se Emma.
"Už běžím!" zakřičela jsem na zpátek. Zavřela jsem dveře a vydala se dolů. Holky pustili rádio.
"Jsi v pořádku, zlato?" zeptala se máma.
"Jo," přikývla jsem. "Jen doufám, že to kluci nepřeženou." povzdychla jsem si.
"Je tam tvůj táta a strýc Henry," připomněla máma, což mě rozesmála.
"No právě," řekla jsem a padla do křesla. "Nemůžu uvěřit, že se zítra vdávám."
"To já taky ne," přikývla máma a zvedla se. Přešla ke mě a pohladila mě po vlasech. "S tetou pro tebe máme překvapení. Počkej tu." odešla někam na chodbu. Když se vrátila v ruce držela malou papírovou taštičku. Natáhla ke mě ruku. "Koukni se." pobídla mě a já ji poslechla. Nakoukla jsem dovnitř a vytáhla nějakou modrou sponu do vlasů. "Na svatbě by jsi měla mít něco modrého a starého.. Tuhle sponu jsme našli ve starožitnictví.. Je hodně stará." vysvětlila máma.
"Je nádherná," vydechla jsem a dotkla se malých safírů. "Děkuju." zvedla jsem se a silně jí objela. Potom jsem přešla k tetě a udělala to stejné.
"Kdo tě vlastně učeše?" ozvala se Tessa.
"Myslela jsem, že to uděláte vy dvě," usmála jsem se na ní a Emmu. "Teda pokud vám to nevadí."
"Jasně, že ne." vyhrkli obě nadšeně. Najednou se v zámku ozval klíč. Nechápavě jsem se otočila a spatřila jak Kyle vešel do domu. Za ním byli kluci s tátou a se strýcem.
"Co tu děláte?" zeptala jsem se.
"Byla to nuda," odpověděl Kyle. "Vzali mě do nějakého striptýzového klubu, ale ukázalo se, že je to gay klub." Emma s Tessou i máma s tetou vybuchli smíchy. Já se snažila udržet vážnou tvář. "Tak jsme se rozhodli-"
"Že uděláme společnou rozlučku!" vykřikl nadšeně Brook a zamával nad hlavou s láhví šampaňskýho.
"Ale-" vydechla jsem.
"No tak, miláčku," zašeptal Kyle a objal mě okolo pasu.
"Jo no tak, Winter!" ozval se Nick, který už byl u Emmy. Rozhlídla jsem se a všimla si, že táta objímá mámu a strýc líbá tetu to vlasů.
"Dobře," pozdychla jsem si. "Ale jestli vzbudíte holky, tak vás vlastnoručně zabiju."