Byla jsem tu už měsíc a popravdě jsem neměla v plánu odjíždět. Naštěstí Zach chodil na vysokou poblíž, takže byl skoro pořád se mnou. Teta Marrinet mi nakoupila spoustu malého oblečení, které může mít holčička i chlapeček. Dnes večer má Zach ples na který mě pozval. Samozřejmě jsem souhlasila, ikdyž jsem neměla žádné šaty. Proto jdu teď pomalu k tetě Marinnet do kuchyně.
"Ahoj," pozdravila jsem a postavila se k lince.
"Ahoj," usmála se na mě. "Nevěděla jsem, že jsi vzhůru."
"Jo, už jsem si stihla dát i sprchu," odpověděla jsem. "Zach má dneska ten ples," připomněla jsem. "A mě došlo, že nemám žádné šaty." Teta Marinnet odložila mísu s těstovinami a překvapeně se na mě podívala.
"Chceš abych je jela s tebou koupit?"
Přikývla jsem. "Teda pokud ti to nevadí," vyhrkla jsem rychle.
"Samozřejmě, že mi to nevadí,"odpověděla rychle teta. "Chceš jet hned? Oběd můžu dodělat později, kluci stejně ještě nejsou doma."
"Klidně," přikývla jsem s úsměvem.
"Myslím, že jsme vybrali dobře," řekla teta, když mi upravovala vlasy. Podívala jsem se na sebe do zrcadla a musela přikývnout. Šaty byli naprosto obyčejné, ale to nevadilo. Byli krémové s dlouhou sukní až na zem.
"Mám štěstí, že bříško ještě nejde vidět," řekla jsem a otočila se na bok, abych se mohla prohlídnout.
"I kdyby šlo vidět, tyto šaty by ho zakrylo," usmála se a pohladila mě po zádech. "Vypadáš nádherně."
"Děkuju," opětovala jsem jí úsměv. "Teto?"
"Ano, broučku?" zrovna uklízela pinetky do krabičky. Zhluboka jsem se nadechla a sbírala všechno svou sílu.
"Mluvila jsi teď někdy s paní Hundersonovou?" zašeptala jsem. Teta odložila krabičku a udiveně se na mě podívala. "Já jen.. jestli něco neví o Kylovi." vysvětlila jsem.
"Ano s Mirandou jsem mluvila asi před týdnem," přikývla teta a já se posadila na postel. "Říkala, že se Kyle má celkem dobře, ale stále se vyrovnává z toho rozchodu."
"Aha," zamumlala jsem. "Neřekla si jí o to těhotenství, že ne?"
"Samozřejmě že ne!" zakroutila hlavou. "Je to tvoje volba komu to řekneš, Win. Ale nezapomeň, že Mirandu můžeš potkat kdykoliv.. Kdyby tě viděla s bříškem, možná by jí to mohlo dojít.."
"Já vím," přikývla jsem. Slyšela jsem jak před domem zastavuje auto. Zvedla jsem se z postele a podívala se na tetu. "To bude Zach.." vzala jsem si psaníčko, do kterého jsem si schovala mobil, peníze a klíčky. S tetou jsme sešli do haly, kde už byli všichni kluci.
"Vypadáš nádherně," usmál se strýček Henry a políbil mě do vlasů.
"Děkuju," oplatila jsem mu úsměv a podívala se na Zacha. "Můžeme jet?"
"Jasně," přikývl zmateně a otevřel mi dveře. Vyšla jsem do tmavé noci a zamířila k jeho autu. Zach mě doběhl a otevřel mi dveře spolujezdce. Vklouzla jsem do auta a když Zach nastoupil, přejel mě pohledem.
"Budu tam mít ten nejkrásnější doprovod," usmál se.
"A těhotný," připomněla jsem se smíchem. Zach se ušklíbl a propletl si semnou prsty. Potom se rozjel ke kampusu. Když zaparkoval na parkovišti, opatrně jsem vylezla z auta. Nadechla jsem se čerstvého vzduchu.
"Kdyby tě to tam nebavilo, můžeme jet hned domů," řekl Zach, když jsme se vydali dovnitř.
"V pořádku, Zachu. Když tam budeš ty, tak se nudit nebudu." Zach se zasmál a nabídl mi rámě. S úsměvem jsem ho přijala. Vešli jsme do velkého sálu, který byl už plný lidí. "Nevěděla jsem, že sem chodí tolik studentů.." zašeptala jsem.
"Jo," přikývl Zach. "Nezdá se to, ale je nás tu hodně." vysvětlil a vtiskl mi polibek do vlasů. Všimla jsem si, jak k nám jde nějaký kluk s dívkou.
"Zachu!" vyjekl nadšeně kluk a šel si s ním plácnout. O krok jse ustoupila, abych jim dala prostor. "Jak se vede, kámo?"
"Super," ušklíbl se Zach. "Dome, chtěl bych ti představit Winter. Winter toto je Dom." Dom se na mě podíval a na rtech se mu rozšířil úsměv.
"Jsem rád, že tě poznávám Winter," řekl a natáhl ke mě ruku. "Zach nám o tobě hodně vyprávěl."
"Opravdu?" střelila jsem rychlý pohled po Zachovi, který jen nevinně pokrčil rameny.
"Hej ty si Winter Hillová!" ozvala se ta holka a já si jí konečně prohlídla. Tmavé až černé vlasy měla stažené do drdolu. Na sobě měla úplé červené šaty až na zem. "Znám tě z televize! Jsi krasobruslařka a přítelkyně Kyle Hundersona!"
"Ex přítelkyně," opravila jsem jí rychle. "A s tím krasobruslením jsem už taky bohužel musela přestat."
"Proč?" vydechla překvapeně.
"Zdravotní potíže," odpověděl za mě rychle Zach. "Dome, Cat omluvte nás, ale půjdu si s Winter zatančit."
"Jo potom vás najdeme," usmál se Dom a Zach mě odvedl na parket.
"Děkuju," zašeptala jsem. Spojila jsem ruce za jeho krkem a pomalu se začala pohybovat do rytmu hudby. "Jak to, že mě vždycky zachráníš z nějaké trapné situace?" zeptala jsem se. "Pamatuju si jak se mi na našem plese na střední rozthli šaty a ty si mě zachránil. Půjčil si mi svoje sako, které jsem si potom zavázala okolo pasu."
"Jo to si pamatuju," přikývl s úšklebkem. "Vyhrožovala si, že půjdeš domů a to jsem nemohl dopustit, protože ti to v ten den moc slušelo.."
"Chceš říct, že předtím jsem byla škaredá?" ušklíbla jsem se. Zach zakroutil hlavou a pohladil mě po tváři.
"Pro mě si byla vždycky ta nejkrásnější holka," zašeptal a zadíval se mi do očí. "A pořád jsi." Zach se sklonil a přitiskl rty na ty mé.