"Bože jak mi to tady chybělo," řekla jsem, když jsme jeli ke strýcovi domů. Venku byl nádherný sluneční den a já se konečně cítila o trochu líp. Když Max zastavil na příjezdové cestě, z domu vyšel strýc Henry. Rychle jsem vystoupila z auta a běžela mu do náruče.
"Win," zašeptal a silně mě objal. Tak strašně moc mi chyběl. "Vypadáš dobře."
"To určitě," odpověděla jsem s úsměvem. "Teta je doma?"
"Ne," zakroutil hlavou. "Jela nakoupit. Doma bude každou chvilku. Ale teď pojď dovnitř, uvařím ti čaj. Kluci ti tašky vezmou."
"Dobře," přikývla jsem a vešla pro mě tak známého domu. Vyzula jsem si tenisky a vydala se za strýcem do kuchyně. Posadila jsem se ke stolu a sledovala, jak připravuje čaj. Když předemě položil hrnek, usmála jsem se na něho. "Kde budu spát? Nemám spíš jet k dědovi a babičce?"
"Neměj strach, Winter," usmál se strýc Henry. "Udělali jsme pro tebe univerzální pokoj."
"Cože?" vydechla jsem překvapeně. "Ale to jste přece-"
"Nemuseli?" dokončila za mě větu, teta Marrinet, která vešla do kuchyně s nákupní taškou. "Milujeme tě, Winter. Nic to není."
"Teto," zvedla jsem se za židle a spěchala jí obejmout. "Nemáte ani tušení jak moc jste mi chyběli."
"Ty si nám taky chyběla," řekl strýc. "Vlastně nám chybíte všichni. Měl bych Lenu přesvědčit, aby přijeli na návštěvu."
"Hej Winter, je tu někdo, kdo by tě chtěl vidět!" uslyšela jsem Maxe. Překvapeně jsem se podívala na tetu a strýce. Ti jen pokrčili rameny. Odtáhla jsem se od tety a vydala se před dům. Max s Brookem zrovna vešli dovnitř. "potom ti ukážeme pokoj." slíbil a vtiskl mi pusu do vlasů. Jen jsem přikývla a vyšla ven.
Na silnici u auta stál Zach. Ani si napamatuju, kdy jsem ho viděla naposledy. Ale od toho momentu se ani nezměnil. Vypadal pořád naprosto stejně. "Zachu?" špitla jsem.
"Zimní dívko," usmál se a udělal krok ke mě. Rozběhla jsem se k němu a v rychlosti omotala ruce okolo jeho krku. Přitáhl si mě k sobě a já ucítila známou vůni. "Jsi pořád stejná."
"Ty taky," usmála jsem se a odtáhla se. "Co tu děláš?"
"Kluci mi řekli, že máš v plánu přijet," vysvětlil. "Tak mě napadlo, že bych tě vytáhl do cukrárny."
"Řekli ti i proč jsem tady?" zeptala jsem se a založila si ruce na hrudi.
"Ne," zakroutil hlavou. "Chtěli mi to říct, ale myslel jsem si, že bude lepší, když mi o tom řekneš sama." vysvětlil.
"Proto tě mám tak ráda," ještě víc jsem se usmála. "Půjdeme hned? Jen si vezmu věci."
"Klidně," přikývl a já odběhla do domu. "Jdu se Zachem do cukrárny.. Budu na mobilu." v rychlosti jsem si vzala kabelku a nazula si tenisky, protože jsem byla bosky. Nasedla jsem do Zachova auta a on se rozjel k městu.
Když zaparkoval u cukrárny přidržel mi dveře abych mohla vejít vevnitř. Posadili jsme se k prázdnému stolu a oba si objednali čokoládový dort. Když servírka odešla, Zach se ke otočil. "Takže, Win, o co jde?"
"S Kylem jsme se rozešli," řekla jsem narovinu. Dřív než Zach stihl něco říct, jsem pokračovala. "Odjel na tour a já-"
"Co?" zašeptal a natáhl se přes stůl, aby si semnou propletl prsty.
"Jsem těhotná." špitla jsem. Bylo čím dál tím jednoduší to říkat. "Dřív než se zeptáš.. Ne Kyle to neví a zatím mu to ani nemám v plánu říkat.."
"A jak to zvládáš?" zeptal se nakonec.
"Vlastně si nejsem jistá," pokrčila jsem rameny. "V jednu chvíli jsem šťastná a potom mi dojde, co se vlastně stalo a je mi zase do breku."
"Miluješ ho pořád?" Zach se mi zadíval do očí a já si kousla do rtu. Na chvíli jsem se zamyslela a nakonec přikývla.
"Jo.. Myslím, že ho budu milovat pořád. Je to otec mého dítěte." Když jsem se koukala do těch jeho tmavých očí, uvědomovala jsem si jak moc mi chyběl. Zach byl můj nejlepší kamarád od dětství a já ho ztratila.
"Nad čím přemýšlíš?" zeptal se s úsměvem.
"Můžeme začít od znova, Zachu?" špitla jsem. "Byl jsi součástí mého života a moc mi tam chybíš.."
"Jasně, že můžeme," přikývl a přejel mi palcem po zápěstí. "Pamatuješ si jak jsem ti v páté třídě slíbil, že se ti nestane nic zlého?" přikývla jsem. "Tak ten slib pořád platí. Postarám se o tebe i o to miminko. Budu ten nejlepší strýc ne světě." slíbil a já se usmála. Zvedla jsem se ze židle a šla k němu, abych ho mohla obejmout. Zach si mě stáhl na klín a já se zasmála.
"Mám tě ráda." zašeptala jsem.
"Já tebe taky.. Už od začátku." vtiskl mi pusu do vlasů a já se usmála.