Když jsem se ráno probudila, Kyle už tu nebyl. Věděla jsem, že jel k jeho rodičům, aby se přichystal. Vylezla jsem z postele ve chvíli, kdy do ložnice vtrhla Tess s Emmou. "Vstávat nevěsto!" vypískla Emma a roztáhla závěsy. Do pokoje se nahrnuli sluneční paprsky. Tessa došla ke stolku se zrcadlem a položila k němu kufřík se šminkami.
"Kde je April se Summer?" zeptala jsem se.
"Jsou u tvé mámi," odpověděla mi Emma a odvedla mě k zrcadlu. Posadila jsem se a on mi začala rozčesávat vlasy.
"Líbí se vám vaše šaty?" usmála jsem se.
"Jsou nádherný," oplatili mi úsměv. "Hlavně ladíme s holčičkama."
"To byl účel," přikývla jsem. Emma zapnula kulmu a čekala než se nahřeje. Obě se na mě zvědavě podívali. "Co?" zasmála jsem se.
"Jsi nervozní?" zeptala se Tessa a já zakroutila hlavou.
"Na tenhle den jsem se těšila od okamžiku, co jsem Kyla potkala.." řekla jsem. "Takže ne nejsem nervozní."
"Tak dobře," zatleskala Emma. "Jdeme na to!"
Obřad se konal u jezera. Byla tam nádherná louka, která rozkvétala. Nechali jsme sem přivést dřevěné lavičky, které jsme ozdobili modrými květinami. Cesta k oltáři jsme udělali bílým kobercem, na kterém byli rozházená okvětní lístky.
Všichni už byli zde. Limuzína mě vyhodila kousek dál, takže mě zatím nikdo neviděl. Táta tam na mě čekal.
"Uvidíme se později." rozloučili se Tessa s Emmou a políbili mě na tvář. Podívala jsem se na tátu.
"Jak vypadám?" zatočila jsem se dokola, aby si mě mohl prohlídnout.
"Vypadáš nádherně broučku," usmál se a nabídl mi rámě. Ozvala se hudba a on se na mě podíval. "Připravená?"
"Ano," přikývla jsem. Vydali jsme se k uličce. Rozhlídla jsem se a na všechny se usmála. Vepředu seděla máma a na klíně měla April a Josie měla Summer. Když jsem se podívala před sebe spatřila jsem Kyla. Nervozně poklepával nohou. Musela jsem se pousmát. Vydali jsme se k němu.
Slyšela jsem jak někdo říká, že vypadám nádherně. Když jsem procházela kolem April a Summer, široce jsem se na ně usmála. Obě zatřepali ručičkami. Došli jsme až ke Kylovi.
"Buď na ní hodný," řekl táta Kylovi. Kyle přikývl a vzal mě za ruku. Postavila jsem se naproti němu a nemohla uvěřit, že už ten den je tady.
"Začneme," začal starosta a oba se na nás podíval. "Sešli jsme se tady, abychom spojili tyto dvě mladé duše.. Kyla Hundersona a Winter April Hillovou. Můžeme začít s vašimi sliby."
"Dobře," odkašlal si Kyle a palcem přejel po mém zápěstí. Nepřestal se mi dívat do očí a jen se pousmál. "Stojíme tu před všemi svědky a já ti slibuju svou nekonečnou lásku. Už od prvního momentu, kdy jsem tě poprvé viděl, jsem věděl, že jsi výjmečná. Tolikrát jsem ti ublížil a ani nevíš jak mě to mrzí. Ale ty si mi dala další šanci a já už jí nepustím.. Máme dvě holčičky, které jsem nádherné po tobě. Jsi všechno, co k mému životu potřebuju. Takže Winter.. Právě teď a tady, před samotným bohem slibuju, že si tě vezmu a budu s tebou v nemoci i ve zdraví, v chudobě i v bohatství dokud nás smrt nerozdělí."
Teď byla řada na mě. Zhluboka jsem se nadechla a pousmála se. "Kyle- dlouho jsem přemýšlela, co ti říct.. Když jsem tě poprvé potkala, bylo to ve tvém sklepě.. Upadla klika a my se nemohli dostat ven.. Přesně takhle se potkala máma s tátou.. Věděla jsem, že to může něco znamenat. Máš pravdu, ublížil jsi mi tolikrát, že jsem to radši nepočítala. Ale i přesto jsem tě nikdy nepřestala milovat. Chtěla jsem tě nenávidět, ale nemohla jsem. Byl jsem všechno, co jsem kdy potřebovala. Dokázal jsi mě udělat šťastnou. Takže Kyle.. Právě teď a tady před samotným bohem slibuju, že si tě vezmu, a budu s tebou v nemoci i ve zdraví, v chudobě u bohatství dokud nás smrt nerozdělí."
"Berete si tedy Kyle, Winter Hillovou?" otázal se starosta.
"Ano," vydechl.
"A vy Winter, berete si Kyla Hundersona?"
"Ano," usmála jsem se.
"Teď si vyměňte prstýnky." kývl na nás. Doběhla k nám Carrie a podala ná, tácek s prstýnky. Opatrně jsme si je navzájem navlékli na prst. "A teď, vás prohlašuji za muže a ženu! Můžete políbil nevěstu."
"Konečně," zašeptal Kyla a objal mě okolo pasu. Potom si mě přitáhl k sobě a přitiskl rty na ty mé. Všechno okolo nás zmizelo a na světě jsem byla jen já a on. Když jsme se od sebe odtáhli, všichni začali tleskat.