"April nech sestru na pokoji!" houkla jsem do dětského pokoje, odkud šel šílený řev.
"Ale mami, vžala mi panenku." postěžovala si April a zamračila se. Když se tvářily takhle, připomínaly mi Kyla.
"Nemáte těch panenek dost?" dala jsem si ruce v bok.
"Ale tuhle mi táta přivežl z Anglie." stále si stála za svým a pronésledovala mě chudbou.
"No dobře," povzdychla jsem si a vzala jí do náruče. Vrátila jsem se do dětského pokoje, kde si Summer na zemi hrála s panenkou. "Summer proč bereš sestřičce panenku? Dostala jsi úplně stejnou."
"To nění pravda," zašišlala. "April má Lizzi B. Já mám Lizzy C."
"A v tom je rozdíl?" zvedla jsem jedno obočí.
"Ano!" vykřikli obě zároveň. Pustila jsem April na zem a ona si založila ruce na hrudi. Slyšela jsem jak dole bouchli dveře a oddychla si. "Táta!" zakřičela Summer a nechala panenku panenkou. Rozběhla se pryč z pokoje a April běžela hned za ní. Šla jsem pomalu za nimi. Stála jsme na schodech a sledovala jak si Kyle každou bere do náruče. Přesto že jim už byli čtyři roky, Kyle je stále obě unesl zároveň. Já už jsem skoro ani neunesla tu jednu.
"Tati Summer mi vzala mou panenku," fňukla April a já pomalu sešla schody.
"Tak si vem její, zlatíčko. A společně si hrejte," navrhl a oboum vtiskl pusu do vlasů. Potom je položil na zem a holky kolem mě proletěli nahoru.
"Opatrně!" křikla jsem za nimi. Potom jsem se otočila ke Kylovi. "Ahoj," vydechla jsem.
"Ahoj," usmál se a přitáhl si mě k sobě. "Jak se vede?"
"Stejně jako každý den," zasmála jsem se. "Jsem ráda, že jsi doma.." natáhla jsem ruku a pohladila ho po tváři.
"Já taky," přikývl a políbil mě stejně jako každý den. A já doufám, že takhle to bude už navždy.
-Konec-
A je to tu. 😟😭Nemůžu tomu ani sama uvěřit. 😭😭Je to jako včera, když jsem začala psát Too young.💕 Nikdy bych nečekala, že to bude tak oblíbený. 💕💕Nevím jak se dokážu rozloučit s Winter a Kylem. A taky s Brookem, Maxem, Nickem, Emmou, Tessou, Henrym a hlavně s Lenou a Chrisem.💕😭😟😕 Neměla jsem v plánu psát tolik knih, ale byla to pro mě droga. Chci poděkovat všem kdo tuhle knihu četl, komentoval nebo pro ní hlasoval.☺😘😇💕 Budu ráda, když se setkáme i u mých dalších knih. A na závěr pro vás mám takové video, tak si ho užijte.☺😘😇💕