Answer

4.1K 229 25
                                    

bobanjeden

Kyle: Proč si podvedl Winter?

"Bylo to na jednom večírku a popravdě jsem se opil. Já vím, to mě neomlouvá.. Ale kdybych se neožral.. Nikdy bych to neudělal. Nikdy."

Winter: Řekneš to Kylovi?

"Já.. Popravdě? Netuším. Kdybych mu to řekl, hned by přijel.. A to já nechci.. Nechci ho teď vidět.. Takže uvidím postupem času.." 


VeronicaFrance

Kyle: Co by jsi dělal, kdyby byla Win těhotná?

"Ehm.. To je velice zvláštní otázka? Víte o něčem co já nevím? No ale pokud by byla těhotná.. Samozřejmě, že bych se o oba postaral."  

Jak se vůbec stalo, že jsi jí podvedl?...

"Opil jsem se. Byla to chyba. A lituju toho." 

Winter: Pokusíš se sdělit novinku Kyleovi?

"Jak jsem už říkala... Pokusím.. Ale nevím kdy ani jak, protože kdybych mu to řekla hned, přiletěl by nazpátek a to já nechci." 

Máma od Win: Co říkáš na to, co udělal Kyle?

"Myslím, že si Kyle uvědomuje, že to byla chyba a já ho rozhodně neospravedlňuji.. Ale myslím si, že by to měli vyřešit než se to miminko narodí.." 

Piloterka

Nick: Plánujete s Emmou miminko? 

"Ano jednou ho plánujeme.. Ale až po svatbě.." 

A jaký máš názor na to, že je Winter těhotná s někým, kdo jí podvedl? 

"Kyle je můj nejlepší kamarád.. Když  jsem se dozvěděl, co udělal, měl jsem ho chuť zabít, protože Winter je pro mě jako sestra.. A to že je těhotná.. Nejsem si jistá jaký mám názor.." 

Winter: Byla bys schopná Kylovi odpustit, jen aby bylo vaše miminko v pořádku a zdravé?

"Kdyby záleželo na zdraví mého dítěte.. Ano udělala bych to. Odpustila bych Kylovi." 

RoseBBMoon

Nick: Co si myslíš o Kylovi?

"Je to kretén! Ale zároveň... Je to můj nejlepší kamarád." 

Chris: Jsi moje nejoblíbenější postava :D!

"Děkuju, děkuju moc (usmívá se jako sluníčko) Doufám, že se to nedozvím Lena.. Je vážně žárlivá!)

Co říkáš na to, že budeš dědečkem?

"Prvně mě to vyděsilo.. Protože.. Připadám ti jako dědeček? Ale potom jsem si uvědomil, že to zas není taková katastrofa.." 

A co si myslíš o Kylovi teď když Winter podvedl? 

"Udělal chybu a myslím si, že to ví.. Nebráním ho.. Ale vím jaké to je." 

Kyle: Proč o Winter nebojuješ?

"Protože.. protože to Winter nechce.. Ty.. Vy jste neviděli jak se na mě dívala.. Jediné co chtěla, bylo abych vypadl z jejího života." 

Winter III.Kde žijí příběhy. Začni objevovat