Coś o mnie :)

159 11 5
                                    

Nazywam się Lauren Mendes i mam 17 lat. Jeśli już się domyślacie, jestem siostrą Shawna.

Opowiem wam coś o sobie. Lubię imprezować i to bardzo. Imprezy to odskocznia od mojego cudownego życia. (wyczujcie ten sarkazm). Nie jestem typową grzeczną i nieśmiałą dziewczyną, choć na taką wyglądam. Jestem odważna i lubię ryzykować. Zawsze dostaję to czego chcę , nawet po trupach. Dlatego nie mam zbyt dużo przyjaciół. Nie pozwalam wejść sobie na głowę. Jestem wredna dla osób których nie lubię, ale jak czegoś od nich chce to jestem sztucznie miła.  A tak dla innych jestem przyjacielska, miła i lubię zawierać nowe znajomości. Mogę czasami wydawać się bez uczuć lecz tak nie jest.

Pewnie myślicie,że mam chłopaka. Odpowiedz brzmi NIE. Miłość to coś czego jeszcze nie doświadczyłam po Justinie, choć miałam dużo chłopaków a ta liczba ciągle rośnie. Albo on się mną bawił, albo ja nim. Nauczyłam się,że związków nie wolno brać na serio. A chłopakom chodzi wyłącznie o to, aby zaspokoić swoje potrzeby (jeśli wiecie co mam na myśli) Więc zadałam sobie takie pytanie ,, Jak oni mogą to czemu ja nie?'' I tak zaczęła się moja przygoda z chłopakami, zaraz po moim długim związku z Justinem (ale więcej dowiecie się w trakcie czytania)

Z bratem mam dobre kontakty. Jest troskliwy, ale nie nadopiekuńczy. Ufa mi i wie, że sobie poradzę. No w końcu chodziłam na te całe zajęcia boksu, karate i kursy samoobrony.
Sam ciągle mi powtarza, że jedynie nauczę się na swoich błędach, no bo ci mi daje ciągłe gadania mamy? Przed Shawnem mam wiele tajemnic o których on sam nawet by nie pomyślał.

Próbuję zakryć swoją przeszłość o której nie liczni wiedzieli. Od zawsze z łatwością pakowałam się w różnego typu kłopoty, ale od kiedy poznałam Justina ehhhhh była to codzienność. Wyścigi, alkohol, narkotyki i inne nielegalne rzeczy. Nie długo przeszłość zacznie znów mnie atakować i jak sądzicie jak sobie poradzę?

Trochę o mnie wiecie, a reszty dowiecie się śledząc moje losy czytając to opowiadanie. Jest pełne zaskakujących wydarzeń i to co od początku wydawało wam się oczywiste może z czasem namieszać wam w głowię.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Miłość? To chyba jakiś żart.Where stories live. Discover now