***
***
1 grudnia 2012
Skłamałbym, gdybym powiedział, że jestem w miarę trzeźwy. Zoë Kravitz to mój nowy imprezowy guru. Naprawdę potrafi zorganizować niezłą domówkę.
- Stary, polewaj, bo czuję, że trzeźwieję - słyszę głos Milesa. Ten to dopiero lubi wypić. A już martwiłem się, że to ja mam problem z alkoholem.
- Teller, ty stary chlejusie - śmieje się Shai, która siedzi obok niego.
- Woodley, Woodley, Woodley - Miles kręci głową. - Pełnoletnia od dwóch tygodni i już zapomniała jak wujek Miles załatwiał jej alko. Zero wdzięczności.
- Ależ jestem ci wdzięczna za pomoc - Shai całuje go w policzek, a ja robię się dziwnie spięty.
Nie chcę, żeby go całowała. Ani dotykała, ani śmiała się z tego co mówi. Powinna usiąść obok mnie.
Rozlewam kolejną partię wódki do kieliszków. Ansel patrzy na nie tęsknym wzrokiem.
- Hej Ansolo, gdzie twoje Piccolo - śmieje się Zoë.
- Ha ha - odpowiada naburmuszony.
- Trochę głupie to wasze prawo - zauważam. - U nas, w Europie można legalnie pić alkohol od osiemnastu lat. Dlaczego u was trzeba mieć dwadzieścia jeden?
- Właśnie - potwierdza Ansel. - Mam osiemnaście lat i w Europie mógłbym się napić!
- Ale jesteśmy w Ameryce, ciołku - odpowiada Miles. - Hej Elgort, myślę, że to prawo powstało tylko po to, żeby cię wkurwić.
Parskamy śmiechem, a Miles bierze czysty kieliszek i nalewa do niego odrobinę wódki.
- Wujek Miles ma jednak dobre serce, więc pozwalam ci umoczyć tu język - podaje mu kieliszek.
- Jakoś dla Shai załatwiałeś wcześniej alkohol, jak nie mogła jeszcze go sobie sama kupić!
- Stary, ja miałem z tego profity. Nie ma nic za darmo, jam jest Wielki Miles Teller Pierwszy i wszystko co bezinteresowne jest mi obce.
Profity? Chyba nie chcę wiedzieć jakie. Zresztą Shai nie wygląda mi na taką osobę.
- Nigdy w życiu nie upiekłam tyle czekoladowych ciasteczek co wtedy - wzdycha Shai.
CZYTASZ
Z pamiętnika Theo Jamesa
FanfictionTheo James - Brytyjczyk z greckimi korzeniami i obsesją na puncie Cheetosów. Uzdolniony aktor i muzyk, człowiek o wielu talentach. Jakie tajemnice skrywa dusza Theo? W jaki sposób widzi świat? Zapraszam do lektury.