Capitolul 2-"Are legătură cu mine ?"

45 4 0
                                    

Capitolul 2

E L L A

-Mama,mamaaaaa ! O strig eu pe mama disperata,umbland prin camera.
O vad ca intra speriata de parca a speriato bombele.

-Da scumpa ! Spune ea ingrijorata.

-Unde-i Lila ? Intreb eu ingrijorata ca pisica mea nu mai este.
La dracu si cu mine,trebuia sa inchid usa ca sa nu fiu nevoita sa o caut disperata.

-Nu stiu,fata mea ! E vina ta fiinca nu te-ai facut treaba calumea. Spune mama cu mainile la sani uitandu-se suparata la mine iar eu stramb din nas si dau din umeri cautand-o incontinuare.
Da,o fi si vina mea acum ! Dar este doar o pisica,nu-i arde de dormit si are nevoie de atrenament fizic cum face orice pisica,dâââ !

-Oh firar,o voi cauta singura. Spun eu panicata.

-Bine,cand o gasesti sa vi la masa. Spune ea dand sa iasa din camera.

-Bine,mami ! Spun eu iritata.

Ofteaza si iese,eu o caut tematoare ca poate a patit ceva,ea nu lipseste atat de mult fiinca ii place granulele cu aroma de carne cu forme apentinsante,ma refer la bobite.

-Pis pis pis piiiis,vino te rog Lila,haideee ! Spun eu deja obosita.

Nu-i prin camera inseamna ca e afara,ies la balcon o caut cu privirea si o observ in curtea vecinului cu motanul ala inputit.
Firar sa fii Lila,te-ai gasit cu cine sa te joci,cu jegosul ala.
Si mai ales ca acolo sta sexosul meu...Robert.
Da,imi place mult de Robert nu stiu daca si lui.
Eu fiind o zapacita.

Fug si imi iau o bluza de trening pe mine.Fiind in pijamale,si cu parul desfacut si imi sta in toate directiile,arat ca blodi Merry mai ceva ca ea.

Ies din curte iritata de lumea care ma priveste de parca nu au mai vazut una ca asta.
Pun pariu ca batranica aia sea facut cruce de trei ori cred ca o fi zis.
Ce-i cu tanara aia afara in pijamale ?!

Rad in sinea mea fiinca ma amuza ce a ce spun eu.
Deschid poarta vecinului meu de vis si cand apare Max cainele lui,latra de fericire fiinca ma revede dupa mult timp.
Defapt,de ieri :)) !

Intru inchizand la loc si ma rog ca unul din parinti lui sa nu ma observe.O iau pe Lila in brate ea fiind suparata,gagicul ei fuge prin usita cainelui direct in casa.

-Aha,Lila nu ai de loc gasturi bine la cotoi,de loc dde loc. Spun eu uitandu-ma la fatisoara ei.

Blana ei alba nu sar potrivii cu blana lui atat de neagra.
Zambesc mangaind-o pe Lila si dupa dau sa ies din curte dar aud o voce barbateasca si ma opresc deja stanjenita.
Oh nuuuu ! De ce ai iesit din casa ? Nu putea-i sa dormi acum ?! Of firar !

Ma intorc cu fata spre acel barbat si il vad pe Robert cu cotoiul lui in mana,eu fac ochii mari si dupa imi regrez vocea,mergand spre el cu o privire agera,el ma priveste surprins.

-Hei,Ella ! Ce cauti aici ? Intreaba el confuz eu doarimi musc buza de josi si imi fac curaj sa vorbesc.

-Am venit sa o iau pe Lila,a venit aici langa puricosul tau. Spun aratand spre cotoiul lui el doar isi da ochii peste cap.

-Sigur ca nu altceva ? Intreaba el rajind la mine.

-Nup,absolut de loc. Spun sincer iar el doar mormaie.

-Ok ! Spune confuz lasand cotoiul jos.

-Ăm,voi pleca acum. Spun si ii intoc spatele.

-Stai asa ! Spune el iar eu ma intorc rapid privindu-l in ochii.

-Ce-i ? Intreb destul de stresata.

-Ăm da...de ce naiba...ăăă,ma rog ! Spune razand.

-Spune ! Zic eu iar el rade si ma trage mai aproape.
E beat sau se preface ca e ?! Oh Doamneee,barbatii !

-Cat curaj ai sa iesi pe strada asa. Spune aratand spre tinuta mea idencenta,eu zambesc fals si ma indepartez de mainile lui fiinca nu vreau sa creada ceva.
Nu,nu sunt inebunita de dupa el,nu sunt slaba,doar ca...prezenta lui ma iriteaza.

-Da si...sunt dupa somn. Spun si imi frec ochiul drept cu mana stang.

-In fine,diseara e o petrecere si e ziua unui prieten,vrei sa fii...patenera mea ? Intreaba el cu capul in pamant si cu zambetul pe buze,eu raman blocata si ma uit in gol,Lila se uita la mine si scoase un miaunat ciudat.
Oare ea imi trasmite un "Da" sau "Nu" oh Lila uneori nu te inteleg,doar botisorul tau imi spune un semn bun si ochisorii tai.

-Ăm,ma mai gandesc.Acum trebuie sa plec. Spun si ii intorc capul si el ma prinde de brat si ma intoarce cu fata spre el,imi zambeste.
Nu tine de loc baiete !

-Bine,te las sa te gandesti pana diseara,ai grija la crapaturi. Spune su rade ca un idiot mergand in casa.

-Ha ha haaa,buna gluma ! Spun dand ochii peste cap.

-Aoleu ! Spune si intra in casa.
Idiot dar atragator ! Firar !

Nu stiu ce sa spun,dar el se comporta asa fiinca...da,ce putea sa faca ? Sa ma i-a in brate si sa imi zica.
Vrei sa fii a mea ? Sau. Vrei sa fii iubita mea ?! Sau ce dracu ii mai treacea prin minte.

Ies din curte cand dau sa inchid il vedeam la geam privindu-ma dupa dispare brusc.
Oare il deranjeaza ca ma port asa cu el ? Nea...nu cred.

Scuzati-mi greselile mici pe care le am,o sa imi fac cont nou pe telefonul nou pe care mi-l i-a de ziua mea.

Sper ca va fii mai mare si mai bun decat asta pe care il am.

Sper sa ma intelege-ti !

Pup !!! 💋

Zăpăcita de Ella Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum