Capitolul 15-"PARTY !"

22 3 1
                                    

Capitolul 15

E L L A

ORA:20:45

Dupa cumparaturi la maximu toate am pregatit petrecerea.Stau alaturi de Robert,el fiind deja asupra bauturii,iau si eu doua pahare de votca,ca sa mai ingingem atmosfera.Xena dansa cu asa zisul ei admirator iar Aly le face la fiecare barbat semn sa ii sara in brate.
Si nu imi vine sa cred ca astea sunt deja bete ! Aoleu...numai eu mai sunt normala ?!

-Te distrezi ? Ma intreaba Roby tipand din cauza muzicii.

-Da,foarte ! Spun tot pe acelas ton.

-Ma bucur,hai sa ne distram si mai mult de atat. Spune zambind iar eu arunc privirea spre cele doua nebune care deja erau in calduri.

-Bine,hai ! Spun eu sigura pe mine.

Ne mai inbatam si asa ajungem sa fiim sub nivelul de nebunie.El incepe sa ma sarute salbatic pe buze,eu scot mici gemete in gura lui,ii bag mainile in par ciufulindu-l el ma penetreaza pe sani,vrand mai mult.
Dupa isi lipeste fruntea de a mea si ma priveste flamand.

-Haide sus,frumoaso ! Spune el iar eu doar marai senzual si sar pe el,el ma i-a in brate in stil mireasa.Fuge pe scari cu mine si intram intr-o camera cam pustie.

El imi saruta buzele muscandu-mi buza de jos ca sa poata intra cu limba in gura mea.Imi da usor petrelele de la rochie jos,si dupa da jos rochia repede arucand-o prin incapere,eu ii rup tricoul si ii ating pieptul el vrea ca eu sa conduc facandu-mi semn,il intorc si il sarut cu mici muscaturi.
El isi lasa privirea la ce fac si eu ii desfac cureaua de la pantaloni vrand sa dau de alacondă ii dau si boxerii jos ramanad fara haine.
Ii vad scula lui magnifica si carnoasa imi vine sa o gust,doar ca ma gandesc ca raman insarcinata.

Iau maduvarul in mana si il masez,el geme putin si isi lasa capul pe spate stiind ce vreau sa fac.
Il bag in gura si fac miscari de dute-vino,dar ma opresc fiinca nu vreau sa ramana...insarcinata,atunci ii sarut maduvarul cu multa dorinta,il mai si ling dar ma uit si la el cand o fac el doar geme usor si calm,se intoarce repede fiind eu sub el,i-a un prezevativ si-l pune si baga scula repede in interiorul meu,intra brusc iar eu gem puternic la intrarea lui in mine.Face miscari rapide de dute-vino cred ca nu voi mai putea merge.

Imi da sutienul jos si il arunca pe jos,imi saruta cu multa dragoste sanii,muscandu-i si de sfarcuri,eu gem nemai putand sa rezist.El imi maseaza sanii vajandu-si de miscarile lui dureroase dar si placute.In scurt timp orgazmul apare,si amandoi gemem puternic cand ne eliberam.El cade pe mine rasufland greu la fel si eu.Si am si transpirat.Ii pot simtii transpiratia pe pielea mea,din cauza ca am si obosit si de caldura de aici.
In pana mea cei cu caldura asta ?! Ma inging ca un cuptor.

Se pune langa mine si dupa se intoarce la buzele mele,inca nu vrea sa se dea batut asa ca mai continua.

Se pune peste mine eu doar ma uit socata la el,el imi face cu ochiul si eu oftez usurata.
Imi desface picioarele si imi ridica piciorul drept dupa iar intra in mine brusc,dar de data asta simt o durere inebunitoare.Dau capul pe spate si duc mainile la fesele lui si le strang scarindu-le putin,el geme de atata nebunie.Dupa incepe cu miscari ma scazute si si intrand mai puternic in mine.Dupa oboseste stand cu mainile pe pat si rasufland greu,ii simt respiratia pe feminitatea mea.

Se pune langa mine,eu ma pun pe pieptul meu si el ne inveleste dupa isi pune capul pe capul meu si asteptam ca somnul sa ne stapaneasca.




Capitol ciudat :3

Astept pareri !
Pup !!! 💋

Zăpăcita de Ella Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum