Capitolul 29
E L L A
ORA:8°°
Simt ca cineva ma deranjeaza din somn,deschid ochii usor si il vad pe Roby cam furios.
-Iubito,e dimineata,hai sus ! Spune el dand cu perna in mine.
-Auuu ce ?! Si ?! Spun eu somnoroasa.
-Azi dai de carnet,este ora 8,hai sus ! Spune el amuzat de starea mea.
Ma ridic usor in sejut si imi frec ochii,vad ca parul meu e distrus si ca obrazul stang e ud,pun mana si miros,ma incrunt si imi dau seama ca asta e saliva mea.
Ce sgarbos ! Chiar si pentru mine !Il vad ca iese din incapere,astazi seara am dormit la el.Ma ridic si merg sa fac un dus,noroc ca am luat haine de schimb la el.Nici nu cred ca sa sinchisit sa le scoata din hainele lui.
Intru in baie cu o lene mare.
Urasc sa fiu trezita,mai ales la ora asta ! Daca nu ma sculam sigur ca iubitul me-ar da palme la fund sau mar musca pe gat.Sau alte chestii ciudate pentru un mascul care vrea sa enerveze la culmea.Dupa ce m-am spalat ma imbrac cu hainele mele lejere.Aud o bataie la usa.
-Ai terminat ? Intreaba el cu o voce mai dura.
-Hoooo,ca deabea am iesit din cabina. Spun lund blugii mei lungi subtiri rupti in genunchi si albastri deschisi.
Ce om,Doamne ! Asta nu are niodata rabdare ?! Pai cand va trebuii sa astepte pana termin cea ce trebuie sa fac la scoala de soferi,cum va reactiona ?! Va urla din rasputeri la administrator sau il va juca in picioare ? Cred ca a doua ! Ah,gata cu ganditul,ca ma doare capul de atata gandit.Imi iau si tricoul meu roz cu scrisul negru By like you fara nici o idee de a ma imbraca azi.
Imi piepten parul cu pietenul lui magic.
Magic pentru parul lui !Cand dau sa termin de pieptenat se aude o alta bataie in usa si eu ma infurii.
-Ce mai e acum ? Intreb aproape tipand.
-Haide odata,ca de nu...intru peste tine si te musc. Spune el iar eu rad in sinea mea.
Ia uzi la el,ca ma musca ! Ce nebunel !-Aoleu,deabea astept sa intri si sa ma musti. Spun mai mult ironic si cand trag de pieptene se rupe,ma uit socata in oglinda si privesc pieptenul dupa.
-Bine atunci,intru ! Cand aud asta ma panichiez.
Unde dracu sa o pun ?! Ma omoara daca afla ca i-am rupt pretiosul pieptene.Caut cu privirea dar nici o idee,vad ca clanta se misca in semn ca el o sa intre,eu imi fac cruce si stau in genunchi.
Inger,ingerasul meu,ce ni dea dat lui Dumnezeu...si atat stiu.
Ajuta-ma !Ma ridic rapid si vad ca intra il pun la spate pieptenul rupt,si ma fac nevinovata.
El se incrunta si isi linge buzele usor eu mi le musc iritata,transpiratiile mau luat deja.
Ella,fa ceva fato ! Fa ceva ca sa scapi nepedepisita si sa nu ai semne pe gatulet ! Fa ceva in pana mea ! Ca in capusorul tau zace numai tarate.El ma sprijina de chiuveta si incepe sa ma preneteze si sa ma sarute pe buze pasional,eu ma uit in jos unde las pietenul intr-o mica galatesa,gem usurata ca sa nu isi dea seama el de ceva,el se indeparteaza de mine si ma priveste.
-Ce a fost zgomotul ala ?! Intreaba el confuz.
-Nu stiu...gandeste Ella,gandeste...cred ca,ăm,cred ca e de la dus,cred ca sa scurs apa,ce stiu eu. Spun iar el se incrunta.
Buna idee Ella,te felicit ! Aplauze pentru Ella fantastica !
Ia taci !-Serios ?! Intreaba cu o spranceana arcuita.
-Cred ca da...schimba subiectul...hai ca nu am chef de jocuri cu tine trebuie sa plec acolo,la condus. Spun iesind din baie,el dupa mine,imi pun telefonul in geanta si cobor scarile grabita oftez cand scap.
Cam greu dar,bines !El ma ia de brat si zambeste eu ii arunc un zambet larg si dragut.
Ella...joci murdar ! Mrrrr !-Ai grija de tine !
-Voi avea tigrule ! Spun eu zambind,el isi lipeste buzele de ale mele si cand dau sa plec imi plesneste una peste fund de eram sa cad intorc capul spre el nervoasa iar el rade si imi face cu mana,eu ii arat degetul din mijloc iar el maraie senzual.
-Vezi tu diseara !
-Aha ! Raspund eu cu incredere.
Chem un taxi si plec spre scoala aia.
Urati-mi noroc,toti golanii din oras si toti puricii sa ma sarute de noroc !Ăm da,la unele capitole am si greseli,dar va rog sa ma scuza-ti.Problema cu tasta.
Steluța daca va placut Blestemul pietenului ;))
E prea nebunesc,csf ?!
Va pup !!! 💋