Capitolul 3-"Nu-i vina mea !"

37 3 0
                                    

Capitolul 3

E L L A

ORA:12°°

-Haide odata,vaco ! Stai de o ora la baie si nu esti in stare sa iti piepteni amaratul ala de par care il porti. Spune Xena tipand dupa usa in care se afla Aly,care sta de ceva acolo fiind (stajenita de propria ei coafura dezordonata).
Da,da,da Aly e cam isistenta cand vine vorba de ea !

-Hai lasa-ma odata in pace disperata de viata ! Si vaca ii ma-ta'. Spune Aly tipand din baie eu stau in patul lui Aly si tastez pe telefon razand de cele doua nebune de legat care sunt atat de amunzante in cat iti vine sa bufnesti intr-un ras phisopat.

-Mai jignit cumva mama ? Intreaba Xena cu gura cascata si cu mainile pe solduri.
Mauwww ! Cineva are de platit mult in fata Xenei !

-Da,si... Spune Alison scotand un mic geamat de durere.

-Esti idioata. Spune Xena si pleaca din fata usii venind langa mine suparata.

-Auzi Xena,eu nu te-am facut vaca ! Spune Aly din spatele usii.

-Da stiu,doar ca imi pui nervii la incercare. Spune lundu-si telefonul in mana.
Auci !

-Da bine Zurlie,sa o tii tot asa. Spune Aly iar eu rad in gandul meu din cauza pozei trimise pe whattsapp cu o pisica costipata de la Spike un prieten foarte bun si de incredere.
Fostul iubit al lui Xena.A fost o despartire foarte dura si ciudata.Stiu ca Xena a inpostat cu un ghiveci in capul lui Spike el a inceput sa tipe la ea si ea la el si...B A M M M sau despartit dintr-o prostie de doi bani.

Mai ras la cateva poze trimise de el.Si o privesc pe Xena tastand telefonul mai rau ca la Poker.
Ma uit usor sa vad cu cine vorbeste fiind curioasa,ma cam omoara asta.
Vad ca,vorbeste cu un...baiat.
Uuuu,dragut ! Isi reface viata cu altu,bravo ei !

Rad in sinea mea si ma asez cu spatele pe perna ridicata ca sa stau comod.Iese brusc din baie Aly cu ditamai parul in cap,unflat de mama focului.Avea o fata de zice ca i-a furat cineva acadeaua.
Radem amandoua si nu ne putem oprii din ras,ea face botic si dupa se priveste in oglinda,tipa brusc si topaie nervoasa.

-Nu,nu,nuuuu,firar sa fie ! Arat chiar rau ! Spune ea speriata de propria coafura,zici ca sea facut cuib o cioara,avand deja si oua.
Dar ce nu are ea :)) ?!

-Auzi Urata Adormita,cat ai dormit aseara sau cat te-ai fatait ? Intreaba Xena razand.

-Oh taci,Xena ! O vor rezolva eu. Spune ea furioasa deja rosie ca racul de rosu.
Vai nu-i a buna ! Fugiii-ti sa nu va prinda Zombilaica :)) !

-Hooo fă,ii trebuie doar putin pieptanat,mult fixativ,si mult pieptanat si mai mult pieptanat si pardon si mult mult ulei de par,ignoram fixativul. Spune Xena umbland in parul ei.

-Chiar arat atat de rau ? Intreaba Aly ingrijorata.

-Aoleu Aly,va fii bine,vei vedea ! Spun eu punandu-ma pe marginea patului.

-Daca zici tu,bine. Spune ea uitandu-se in oglinda ei.

-Sti ce,era bine ca Urata Adormita sa aive un print care sa o sarute si sa zgaltaie putin cu miscarile lui si desigur un pic de masaj nu strica. Spune Xena razand iar Aly ii da cu cotul in burta ei,fiind asezata pe scaun putand ajunge la burta ei.

-Esti proasta sau te prefaci ? Intreaba Aly,serioasa.

-Ambele. Spune si rade iar Aly isi da ochii peste cap iar eu rad in sinea mea ne vrand sa o mai supar pe nebuna.

-Auuuuuuuu ! Doare,tampito ! Spune Aly suparata,iar saracuta de Xena trage de el de parca trage de ț**ele unei vaci.Sau chiar mai rau.

-Stai locului,focoaso ! Spune ea furioasa eu ma aprpri de el oftand pozitandu-ma in fata lor.
Sa le spun ca Domnul Idiot ma invitat la o petrecere la un prieten sau sa nu spun nimic,si asa voi traii singura.

Vad ca Xena baga ulei in el si eu mormai si vad ca parul lui Aly isi revine din coma si isi reda volumul si forma lui normala.

-Auzi-ti fetelor ! Spun eu si ele se uita la mine.

-Zi,cucuvea ! Spune Xena iar eu zambesc mandra.
Sa nu va ganditi ca din cauza ca ma facut cucuvea,nu din cauza asta,e din cauza ca ma excita momentul asta de glorie,fiinca nu sunt eu victima care trebuie sa platesc si sa indur.

-Ma inivita Robert la o petrecere ca sa ii fiu patenera ! Spun sarind in sus bucuroasa,o vad pe Xena ca ii piere zambetul si se opreste din a pieptena parul ei si Aly zambeste foarte larg in cat fatisoara ei nu mai rezista tentatiei astea.

-Stai ce ?! Tu vrei sa mergi la o petrecere cu dobitocul ala greu de cucerit si de al dracu' de obsedat sexual. Spune Xena iar eu simt ca ochii mei iau foc de nervi iar Aly isi pune mana la ochii si ii maseaza usor.

-Da el...adica stai ce,făăă ! De unde sti tu ca...el e obsedat sexual si ca al dracului' de tampit,sau ce dracu ai spus tu ! Spun nervoasa.

-Pai...cunosc eu barbatii astia aroganti si plini de ei. Spune ea nepasatoare,oar Aly rade iar eu oftez.

-Da bine,geloasa !

-Eu geloasa ! Ha,sigur !

-Tace-tiiiii ! Spune Aly.

Am uitat sa mentionez ca greseile pe care le fac nu cred ca le voi le corecta,la ce telefon am,nu sunt sigura.

Va iubesc !!! 💋

Zăpăcita de Ella Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum