Capitolul 18-"FatăVsPlacă" Partea 1

19 3 0
                                    

Capitolul 18

E L L A

Am mai stat sa discut cu cele trei fete grozave,pe nume.Inna,Lara si Suzy.
Le-am luat pe rand,asa cum le-am vazut.

Desigur ca mau invitat si pe mine sa vin cu placa la ei in gasca,maine.
Da am placa acasa,am primito acum un an de la unchiul meu din Roma.:))

M-am intors acasa,si imi descalt tenesii.
Oh Doamne,nu mai pot de picioare !

Ma uit la ceasul de la telefon care indica ora 4.Si ma tem ca ai mei sunt acasa deja.
Ii vad pe canapea,se uitau la un film,si sunt imbracisati,sunt asa de draguti.Urc scarile tiptil,tiptil fara sa deranjez.
Dar ghinionul meu ca scartaie podeaua.
Sa mor eu ! Mai ungeti podeaua,prea scartaie.

Ai mei atintesc privirea spre mine confuzi.

-Ella,ce faci ? Intreaba mama.

-Ăm...bine,am venit de la plimbare. Spun eu venind spre ei cu mainile la spate si zambind fals.
O vad si pe Lila langa ei stand confortabila pe perna,cand ma vede miauna putin si dupa isi vede de dormitul ei,dau ochii peste cap si oftez.
Lila,duci o viata mai normal ca mine.Tu poti sa ti-o tragi cu cotoiul vecinului.Mda...

-Aha,si ai fost singura ? Intreaba tata.

-Nu normal,am fost cu prietenele mele. Mint eu si ei se fac linisti-ti.

-Bine scumpo,poti te rog sa duci tu rufele in baie ? Intreaba mama cam obosita.

-Desigur ! Spun si o iau si pe Lila cu mine,fiinca am nevoie de ea.

*

Dupa ce am facut ce a zis mama...ma rog.O pun pe Lila in pat si caut disperata dupa carioci si alte alea,spreuri.Pentru placa mea maro,fara pic de culoare.

Pun placa pe un carton mare,si iau spreurile.Fac placa de culoarea curcubeului.
Pisica mea se holbeaza la mine,cred ca ii place.

-Ce parere ai,Lila ? E frumoasa ? O intreb eu curioasa,iar ea scoate doar un mieunat.Macar fatisoara ta simbolizeaza ceva bun !

-Deci...raspunsul e da ?! Bun ! Spun eu si o las sa se usuce,imi sterg mainile cu o carpa si cand stau asa si ma holbez la placa,se aude bipuitul telefonului.

*Conversatie telefonica*

-Alo,da ! Spun deja iritata.

-Futu-ti morti ma-ti' sa iti fut ! De ce dracu'ne-ai lasat balta ? Intreaba Xena iar eu aproape bufnesc in ras.
Sa trezit cam greu !

-Scuze Xena,dar acum ai sezizat ca nu mai sunt ? Credeam ca ati murit amandoua langa aia doi. Spun si o aud mormaind.

-Pai...deabea acum o ora ne-am sculat langa barbatii nostri,si ne-am ca luat ceva sa facem si curat si sa ne mai revenim din ameteala. Spune ea iar eu rad in sinea mea.
Bautura la rau se cunoaste ! :))

-Vezi ce iti face bautura asta ?! Ă ?! Te-ai imbatat ca o vaca si dupa bautura din tine a facut ca tu sa sari pe Skipe. Spun razand.
Mooor ! Numai pot !

-Te dracu' ! Ne-am distrat ?! Asta conteaza. Spune ea iar eu tusesc cand am dat sa beau suc.

-Futu-ti...pardon,ma faci sa te injur.Mai injurat firar a dracu sa fii. Spun tusind incontinuare.

-Asa iti trebuie,proasto ! Spune ea razand.

-Aha,alta data invata sa te invelesti cand faci sex cu un barbat. Spun iar ea mormaie.

-Te dracu' ! Spune iar eu rad in hohote.

-Ellaaaaaaa,mai incet ! Tipa mama de jos,iar eu stramb din nas.

-Daaaaaa ! Tip eu ca o isterica.

-Ce dracu' ai,me-ai spart timpanele ! Spune ea.

-Scuze,era mama ! Hai ca vorbim maine,sunt ocupata ! Spun deja enervata de ea.

-Ok,ceaw ! Spune si inchide.

Oftez si o privesc pe Lila,iar ea miauna si dupa vine la picioarele mele ,incepea sa se dea cu curul de picioarele mele torcand.

-Se pare ca am cam incurcat-o dar ma rog,nu am pretentii multe. Spun si merg pe balcon plictisita.

Ma uit si privesc la oamenii care trec linistiti pe strada.
Observ ca in curtea vecinului meu prea iubit se afla iubitul si Skipe,se pare ca se cearta.
Ascult conversatia,cu atentie.
Hmmm...astia doi nu se potolesc sa o faca pe divele ?! De fiecare data cand se intampla ceva rau sau ceva care nu le covine face amandoi pe cocosii si se umfla in pene uitandu-se urat in ochii.
Ce sa le faci la barbati ?! Oh oh ohhh !!!

-Esti un nesimtit,Roby ! Spune Skipe dand sa iasa din curte iar Robert il i-a de brat rapid.

-Taci,mai incet ! Spune Robert framantat,eu marai afundat si ma sprijin de bara de la balcon,mi se alatura si Lila,care sta in fund si se linge pe labute.

-Ok... Raspunde Skipe iritat,vad ca Robert ii vorbeste ceva la urechie lui Skipe si dupa ce termina de vorbit cu el face o fata de pervers.

-S-a facut ! Spune Skipe,si pleaca din curtea lui,intrand in masina si lund-o la drum.

Robert ofteaza si se intoarce cu fata spre casa lui cu mainilile in buzunar,cand ma observa ii revine zambetul ala minunat,eu doar ii zambesc si ii fac cu mana.
O fi el cum este dar e totul pentru mine ! Nu il pot parasii ca uneori nu stie ce vorbeste sau...e un idiot afemeiat.Ma rog...fiecare face ce vrea in viata lui,eu fac ce a ce imi spune inima,dar mai mereu ma iau dupa minte,si asta e rau.Dar in fine,nu am ce sa imi fac ! Doar sunt Ella-Maya zapacita ;)).

Ii fac semn sa sara gardul si sa vina mai aproape,eu ma dau jos de pe balcon prizandu-ma de vie si cand sa cobor cad direct,am avut noroc cu el ca ma prins,deschid ochii tematoare si il vad pe el zambind,eu stau in stil mireasa in bratele lui.
Ma lasa pe picioarele mele,si dupa ii sar in brate el imi raspunde la imbratisare timid,ne desprindem si ne tinem de mana.

-Ce faci,pitic ? Intreaba el zambind larg.

-Bine,tu ? Il intreb aproape rosie la fata.
Ah,firar sa fie de emotii.

-Uite...vroiam sa intru in casa dupa o discutie cu Skipe. Spune el frecandu-se la cap iar eu doar il privesc in ochii fericita.

-Bun...pot sa te intreb ceva,iubi ? Il intreb eu iritata.

-Desigur,frumoasa mea ! Spune si zambeste aratandu-si dantura.

-Orice ar fi,nu te va supara ? Intreb eu timid,iar el se stramba serios.

-Nu ma voi supara,haide ! Spune iar eu oftez si trag aer in piept.

-Vreau sa ma apuc de un sport nou,skeibording !

Zăpăcita de Ella Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum