Capitolul 25
E L L A
Au trecut 10 minute din drum,dar nici una nu scoase un sunet,eu sunt sprijinita cu capul de geam,plictisita in timp ce ea se machia in timp ce e atenta la drum.
Intorc repede capul si ma uit uimita la ea,iar ea ma observa si inchide chestia aia facandu-se un zgomot puternic.
-Ce ai ?! Nu ai mai vazut o fata sa se machieze ?! Intreaba ea iar eu imi fac cruce in gand si ma rog sa nu mor cu ea aici.
Ce naiba ! Asta se machiaza in masina ?! Eu nu stiu cum dracu fratele meu poate sta cu ea fara sa nu se inece cu machiaje.
Ce generatie ciudata,sa mor io !-Poti te rog,sa lasi afurisitele alea de machiaje si sa fi dracu atenta la drum,ca poate murim amandoua ! Spun eu speriata putin.
-Taci,proasto ! Stiu ce fac,tu nici nu sti,nu ai carnet,ci io ! Spune ea facand pe diva.
-Proasta ii ma ta care nu a fost in stare sa te creasca normal,a iesit un copil disperat de viata sexuala din tine. Spun si aproape rad de ce am spus.
-Aoleu,tu vorbesti ?!
-Da,fi dracu atenta,ca iti i-a astia carnetul ! Spun eu aproape tipand,dabea ma abtin sa nu o pocnesc drept in moaca aia plina de faina.
Cand vad ca o masina vine drept spre noi,noi doua tipam si eu o strang in brate panicata ea incearca sa ocoleasca.
Nu vreau sa mor ! Sunt prea tanara,nici macar nu m-am casatori cu Robert,nici macar nu am apucat sa ii spun ca vreau inca o noapte cu el ! Dumnezeule,daca ma iubesti,salveaza-ma !Inchid ochii ne vrand savad moartea care vine.Cand nu mai aud ca tipa ma opresc si eu,si deschid ochii ii puteam simti bataile alerte a curvei,ea sta sprijinita de scaun si respira alert intorcand capul spre mine,se incrunta cand vede ca ma tin de ea.Ma pun repede la locul meu si tusesc uitandu-ma in alta parte.
-Sa sti,ca nu me-a fost frica ! Meditam ca sa fie bine,sti ?! Spun eu zambind stramb,imi dau o palma in cap dandu-mi seama ce dracu am spus.
-E nu,daia zberiai ca o capra ?! Intreaba ea linistandu-se putin.
-Nu ma panicam,proasto ! Spun eu deja nervoasa.
-E nu ! Spune si rade.
-Auzi,taci dracu,si vezeti de drum ! Spun nervoasa.
Ea face cum ii spun iar eu oftez si ma uit pe geam.
Vad ca o masina merge odata cu noi,imi lipesc obrazul drept pe geam si incep sa ma stramb,acel barbat in jur de 50 de ani,se uita la mine uimit.
Ma strambam ca un copil de 5 ani,ma prosteam ca sa imi revin din soc.Acel barbat se inchina si acelereaza,rad in hohote.
Vad ca Jess se uita urat la mine,ma opresc deja stiind ca o afecteaza.-Hooo fa,ma prosteam si eu.Doamne ! Spun eu.
-Ce proasta esti ! Spune ea.
-Iar tu cum esti ?! Crezi ca esti mai presus ca mine ?! Nu prea cred ! Spun eu furioasa.
-Nu sunt asa de zapacita si imposibila ca tine.Nu stiu daca o mai exista una ca tine . spune ea iar eu o calc pe picior.
-Auuuu,proasto ! A durut ! Spune ea smiorcaita.
-Taci ! Si fi atenta la drum ! Spun nervoasa.
Maraie si intoarce capul repede la drum.
Yac ! Iar me-a intrat un fir din parul ei in gura ! Tuti'....tac*
Ajunse acolo,eu ma uitam pe lista data de mama.Ea vorbea cu o prietena de ai ei la telefon.Imi dau ochii peste cap,si sunt atenta la ce trebuie sa iau.
Cand vad ca nu e atenta,incep sa acelerez si sa iau repede tot ce trebuie.
Ma opresc la ultimul produs de pe lista cand imi suna telefonul.
Pe bune ! Te-ai gasit telefoanele ?!Iau ultimul produs si arunc o doza de mazare in curva,ea scoase un "Au".
Ii fac semn ca am terminat,ea se incrunta si incepe sa mearga cu pasi marunti.
In timp ce merg cu caruciorul scot telefonul din buzunar si pe ecran,era Robert.
Ii raspund oftand.-Hey iubire,ce faci ?! Intreb eu stanjenita,stiind deja ca nu i-am mai dat semn de viata,de ceva timp.
-Mmm,bine ! Unde ai fost doua zile ?! De ce nu ai mai dat un semn de viata ?! Te-am mai sunat la 10 nu ai raspuns.Esti bine ? Intreaba el panicat eu scranesc din dinti iritata.
Uitasem ca ma sunase,ups !-Da sunt,scuze,doar ca am fost cam...ocupata. Spun dupa o pauza.
-Aha sigur ! Spune el nervos.
-Daa,mrrrr tigrul a scos gherutele ?! Intreb eu senzual.
-Da,asta a facut tigrul tau ! Vrea ca tu sa vi diseara si sa iti dea o pedeapsa mare pentru ce ai facut. Spune el.
-Dar ce am facut ?! Intreb ca un copil mic nevinovat.
-Eee,astai treaba mea ! Tu vino diseara la 9. Spune el.
-La 9 ?! Serios ?!
-Ce ? Iar ai treaba sa inteleg ?!
-Nu,ii ok ! Ne vedem ! Spun eu speriata.
-Oh bine,pa iubito !
-Pa ! Spun si inchid,dau sa ma intorc dar dau de fata curioasa a lui Jess,tresar dupa imi revin cu o fata serioasa.
-Ce e ?! Am ceva pe fata ? Intreb ironic.
-Nuu chiar,ai iubit ? Intreaba de parca nu ar sti deja.
-Poate ! Spun scurt ajungand la casa unde plateam alimentele.
-Ziiii ! Spune ea tipand.
-Mai incet fa,ca ma faci de ras. Spun deja enervata de curva asta penala.
-Aoleu,spune ! Spune ea furioasa cu mainile la san.
-Mmm,stai sa platesc,si iti spun in masina. Spun eu scotand banii din portofel.
Nu o sa ii spun !
-Ok,dar hai mai repede ! Spune si iese inaintea mea.*
Dupa ce am bagat alimentele in porpagas,am luato la drum spre casa se facuse deja 3.
Si eu ma aflu cu curva asta.-Acum imi zici ? Intreaba ea iar eu intorc privirea spre ea uimita.
-Ce sa iti spun ?! Intreb mirata iar ea se incrunta si maraie.
-Despre iubitul tau ! Spune aproape tipand.
-Ce iubit ? Intreb inca mirata incercand sa ii pun nervii la punct.
Ehe !-Nu te preface ca nu sti,spune odata. Spune ea iar eu iau o doza de suc Coca Cola.
-Despre ce sa vorbesc ? Intreb deja amuzata de moaca ei,desfac doza si o beau in timp ce o privesc.
-Ce proasta esti ! Tu uiti pana la mana la coada ? Intreaba ea iar eu dau din cap aprobator.
Va urma...continuarea
Multumesc emadumi2001,pentru voturile neasteptate.
Daca vezi asta,poate voi citi cartile tale si le voi da vot. 😉☺Capitol putin lung.
Va urez...
LECTURA PLACUTA !!!PUP !!! 💋💋💋
#Lyyy