Capitolul 30
E L L A
ORA:9°°
Ajunsa acolo,acel om care ma invata cum sa conduc pare in varsta de 45-50 de ani.Ce sa zic,sa tine bine batranul care cred ca are si nepotei deja.
Fiind atat de vesel si plin de incredere ca eu voi fii o eleva foarte buna.
Acel om are un carnetel si cred ca acolo noteaza punctele mele.Eu stau intepenita pe scaunul masinii de sofat si ma uit in jur ce pot face,mainile mi se albise deja la cat strangeam volanul cu teama.Prima zi,prima zi in care voi da de carnet,prima zi in care voi trebuii sa dau totul din mine,prima zi in care voi indura toate cedintele fara sa refuz sau sa fac mofturi,si cred ca prima zi in care voi pierde traseul.
Dar ma rog sa iasa totul bine ca la carte.-Ăm,Domnisoara,sunteti gata ? Intreaba omul confuz uitandu-se la mainile de pe volan,intorc privirea spre el fiind deranjata din ganduri.
-Desigur,sunt gata de prima zi de condus ! Spun prefecandu-ma etuziasmata.
Voi murii pe acest traseu de cacat ! Mmm !-Atunci,nu va deranjeaza daca va potoliti din emotii si sa fiiti destul de atenta.Nu este o joaca cea ce facem aici,Domnisoara ! Spune el iar eu ma incrunt si cedez.
-Bine Domnule,dar fiti bland cu mine,sunt mai greu de cap. Spun zambind larg dar fals iar el rade scurt.
-Aveti noroc ca sunteti fata ca de nu,iesea rau de tot.Acum va rog,fi atenta la drum ! Spune omul acela incercand sa isi faca o fata vesela,dar fara succes.
-Bine ! Raspund sec si ma inchin in gand.
Doamne ajuta !Pornesc la drum si fac tot ce mi se spune,cu multa transpiratie,caldura,sufocare si stres,am reusit cu mult noroc.
Doar ca sala aia mai e problema.Mosul a spus ca am avut mici greseli,me-a spus sa mai invat si revenim alta data dupa sala.
Rahat ! Voi iesii tandari cu toate astea !Ma intorc acasa tot cu un taxi nenorocit,si intru in casa unde era o lineste totala.Stau intr-un loc si ascult,ceva se va intampla,sigur.
Lila vine langa mine torcand,o iau in brate si o mangai ascultand cu atentie.Sunt sigura ca Jessica e pe aici,aia nu lipseste.
Ca vad ca sunt tocuri inalte aici,nu sunt ale mamei fiinca nu poarta.Ma duc in living si o asez pe Lila pe perna unde se foia ca sa doarma,eu langa ea si oftam imi descaltam adidasii fara pic de lene eram cat de cat ok.
Se aude o trantitura de usa eu tresar,iar Lila fuge speriata.Ma incrunt cand imi dau seama ca nu e prima data cand se tranteste usa.
Aud pasii,mai multi pasii si sunete de persoane certandu-se.
Hopaaaa !-Sti ceva ! Nu vreau sa mai stiu nimic ! Spune a cea femeie care sigur era Mada.
-Nu am facut nimic ! De ce te tot enervezi asa ? Mada,stai ! Spune fratele idiot.
-Te dracu,cu tot cu curva aia ! Spune ea in timp ce coboara scarile grabita cu niste fise in mana.
-Mada,stai ! Spune fratele lund-o de mana pe Mada,ea are lacrimi in ochii,ii da o palma lui in cat capul lui se intoarce la 90 de grade.
Waaaa ! Ce drama !-Lasa-ma dracu in pace ! Nu vreau sa te mai vad niciodata ! De maine demisionez. Spune si iese val vartej din casa plagand eu ma incrunt si merg langa frati-miu care sta mut si isi baga mainile in par si deabea se chinuie sa nu cada pe jos de teama.
Eu ies din casa fugind dupa ea,o iau de brat si o intorc spre mine,ii vedeam fata rosie de la plans si ochii ei caprui era plini de lacrimi.
Eu raman socata de starea ei,ea mereu era cu zambetul pe buze,acum,de cand e fratele meu in preajma ei,ii dispare si increderea dar si veselia de pe chipul ei dragut.-Ce ai patit,Mada ? Zimi ce te-a facut nesuferitul de frati-miu.Ca il iau l dreaci,chiar eu,personal ! Spun dur iar ea pune mainile la ochii si plange,ar vrea sa vorbeasca dar plansul nu ii da saracei fete sa vorbeasca.
Oh oh ohhh mi-e mila de ea ! Cat poate suferii fata asta ?! Aoleu !O asez pe banca punandu-ma langa ea si ii sterg lacrimile cu un servetel,iar ea incearca sa imi zambeasca.
-Fratele tau nu stie de viata lui,Ella ! Spune ea prin plansete eu o ascult cu mare grija.
-El nu stie,ca pe mine ma doare ca ma minte,Ella.Ma doare foarte mult ca isi bate joc de mine,il urasc. Spune ea cu atata ura si suparare in sufletul ei plapand.
Cata dreptate are ! Frate,nu scapi de mine,fara sa nu iti rup capul ala plin de tarate expirate deja de mult !-Mada,uite un sfat de la o zapacita ca mine ! Nu mai baga toti handicapatii,idiotii,nesuferitii,prostii,golanii,nenorocitii si obsedatii sexual in seama ! Fiinca mu stiu de viata lor,se joaca cu mintile femeilor slabe ! Te-a vazut moale si de asta e asa cu tine,scumpo.Da-i dracu' sa stie toata lumea ca Lucifer nu merita o fata ca tine ! Esti minunata in felul tau,Mada.Si asta apreciez la tine !
-Mădălina,zis si Mădă,esti o fata de un succes mare si foarte de treaba ! Fi tu stapana pe tine ! Spun eu privind-o continuu ea isi trage nasul si imi zambeste.
-Ce lucruri frumoase,nimeni nu me-a zis una ca asta ! Spune ea lundu-ma in brate neasteptapta,ii raspund la imbratisare.
-Eh,stiu ca ma crezi o fata...ok,zapacita si rea,doar ca cu tine is altfel.Esti mai speciala in sufletul meu ! Nu renunta sa fi o femeie muncitoare si tare puternica.Te rog ! Spun eu zambindu-i
-Am inteles,Ella ! Multumesc mult ! Spune revenindu-si din starea in care era.
Se ridica si pleaca spre un taxi,eu o privesc convisa ca fratele meu,e chiar un bulangiu care frange inimi.
De mine nu o sa scape de loc,fiinca vreau sa ii bag mintile in cap tipului.
Doar ma numesc,Ella Maya zapacita ! ;))Multumesc pentru voturi dragilor ! 😱😉😂
Le multumesc si pentru cei care ma urmaresc !
Va pup !!! 💋💋💋
(Va rog eu sa da-ti coment,vreau pareri ;) )