Capitolul 10-"Nebunia"Partea 2

15 1 0
                                    

Capitolul 10

E L L A

ORA:19°°

-Vaco,unde dracu ii sacul meu de dormit ? Intreaba Aly pe Xena,care cauta disperata dupa un ciorap.
Doua nebune,ce mai ! :')
Am cu cine semana,ehe ! Hala zi !

-Futu-ti clijania ma-ti' de sac ! Spune si amandoua ne uitam mirate la ce a spus nebuna aia si bufnim in ras.

-Ce aveti,betelor ? Intreaba Aly furioasa.
Eu cred ca ea a baut inaintea noastra ! :))

-Tu te-ai auzit ce ai spus ? Intreaba Xena si rade ca o isterica eu doarimi fac cruce,de uimire.

-Uite-o si pe proasta cealalta,isi face cruce ! Unde te crezi fă ? La biserica ? Intreaba Aly si eu mormai.

-Da. Rad si Xena da ochii peste cap.

-Sa mori tu ! Spune Aly arucand prosopul pe jos.

-Aoleu cine sa moara ? Intreaba Xena razand.

-Făăăă,tu iei prosopul ala de pe jos ! Spun eu aratand spre el,iar ea se uita la mine si scoate limba si isi vede de cautarea ei.

-Te apuca ? Intreaba Xena,iar Aly vine cu sacul spre noi.

-Poate ! Spune aracand sacul pe jos.

-Bă proasto,i-a prosopul de pe jos ! Spun iar ea scoate limba,Xena sta pe scaun arajandu-si parul si rade in fata oglinzii.

-Daca nu vreau ce ? Intreaba ea,iar eu mormai si ii arat semnul pacii.

-Te bat ! Spun iar Xena se uita la moi doua.

-Nu zau,Zurlie ! Hai sa te vad. Spune ea scotand limba.

-Nu acum,dar vei vedea tu cand va da Karma peste tine. Spun dura iar ea flutura parul nepasatoare.

-Aha,sigur ! Spune si scoate limba si eu fiind nervoasa ii arat degetul din mijloc.

-Ooooo,rekt ! Spune Xena iar Aly isi pune mainile la san si mormaie suparata.

-Hooo fă,tu pui totul la suflet ? O intreb amuzata de fata ei pe care o are.
Ce proasta eeee ! Ha ha ha ! :))

-Aoleu increzuta,lasa-te ! Spune Aly,incrunta-ta.

-Aha,gata măi ! Spun eu lund-o in brate ironic.

-Proasto ! Spune ea impingandu-ma.

-Haide-ti fetelor sa mergem cu sacurile in cort. Spune Xena plictisita de noi doua si certurile noastre.
Asa ma simteam si eu cand se certau pe pantofii aia ieftini,mda...
Acum simte si ea ca si mine !

*

Dupa toate harababura cu fetele astea,ne-am pus sacurile in cort,fiind vara,dormeam afara la aer liber.
Eu ma uit la cerul instelat,ma gandeam la diverse lucruri,de exemplu.
La el ? La astea doua ! La ziua de azi ! Dar mai mult...la el ! Stiu ca simt ceva pentru Robert dar stiu ca iubirea mea pentru el e gresita,nu stiu ! Oh,mama spune ca e dobitoc,dar nu-i adevarat ! Chiar simt ceva pentru el,ceva de care nu am mai avuto pana acum.

Simt o mana pe umarul drept intorc capul si o vad pe Xena,zambind.

-Hei,ce este ? Intreaba ea punand capul pe umarul meu.

-Uneori cred ca fac o greseaa,alte ori zici ca zbor ! Spun si intorc privirea spre ea iar ea e socata.

-Ce fă ? Intreaba ea.

-Ăm,nimic ! Spun si imi mut privirea spre cer.

-Aoleu Ella-Maya,sti ca uneori simti acei fluturasi in stomac de care tu,nu ai avut parte cu celalalt iubit al tau,dar cu Roby...sa schimbat totul,incepi sa fii cuminte in fata lui,sa fii zambitoare,sa fii atrasa de privirea lui. Spuneiar eu ma uit la ea zambind cu ochii in jos.

-Poate ai dreptate ! Faptul ca am dormit cu el,si daca nu stiam ca m-am imbatat si am ajuns sa dorm cu el,dovada e ca el realiza putin cand era beta si nu am facut nici pic de sex,absolut de loc. Spun iar ea rade scurt.

-Ai dormit cu Roby ?! Waw maw ! Bravo,Maya ! Spune ea aplaudand.

-Ce a facut ?! Intreaba Aly trezindu-se din somn si ridicandu-se in sezut langa noi.

-Nimic ! Spune Xena razand.

-Taci fă,vorbesc cu Maya acum ! Spune Aly iar eu rad.

-Am dormit cu Roby in acelas pat,iti vine sa crezi unde am ajuns ? Intreb eu amuzata.

-Serios ?! Dar nu ma mira asta ! Spune serioasa iar Xena rade.

-Stiam eu ca asta vei spune. Spun si zambesc larg.

-Cum mama masii' nu puteti sa va exprimati iubirea unul pentru celalalt ?! Intreaba curioasa Xena.

-Taci Xena,mai incet ! Poate ne aude Roby ! Spun uitandu-ma in jur.

-Zau asa ! Ala cred ca doarme bustean la ora 11 noaptea. Spune Xena si rade.

-Mai stii ! Poate se uita la un film sau la ce dracu' mai face el,si in plus e lumina aprinsa la el in casa. Spun iar cele doua zambesc.

-Lasa fă,va venii si timpul tau ! Spune Xena batandu-ma in umar.

-Ai dreptate ! Spun eu privind stelele.

-Maya si Xena,vreti sa ne plimba pe afara ? Intreaba Aly.

-Ok ! Spunem amandoua si iesim toate din cort.

-Ce aer curat e afara ! Spune Xena intizandu-si spatele.

-Daaaa' e foarte curat,deabea acum realizezi ? Intreaba Aly iar eu rad si ma duc spre balansuarul de langa casa.

-Haide-ti fetelor pe balasuar ! Spun si incep sa ma relaxez pe ea.

-Te-ai gasit loc de fataiala ? Intreaba Xena iar eu rad.

-Taci si stai ! Spun si ma uit linistita la stele.

Dupa cateva minute fara ca una dintre noi sa scoata vre un sunet,am simtit pasi de un om.
Vad ca cineva e dupa cardul in care desparte curtea mea si a lui Roby.Merg si vad ca ma cheama,vin deja confuza.

-Vino ! Spune si ma prinde de mana si intru prin lemnele in care sunt sigura ca Roby le-a scos cuiele din ele doar sa ma bage pe mine in curtea lui.
Ma uit confuza iar el se uita normal in ochii mei.

-Hei,ai revenit ? Intreb zambindu-i si landu-l in brate.

-Da,special pentru tine ! Spune zambind larg si ma saruta scurt pe frunte.

-Auzi ! Spun eu cu curaj in suflet.

-Da ! Spune confuz.

-Tu ma...sti tu...ăm...

-Spune-mi orice ! Zice si isi lipeste fruntea de a mea.

-Tu ma...iubesti ?





Hei dragilor ! :3
Oare ce raspuns ii va da fetei ?! Eu cred ca da :) au pretrecut mult timp impreuna de de mai mult timp.

Va pup !!! 💋

Zăpăcita de Ella Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum