Capitolul 8-"Nenorociții de pantofi a lui Aly"

25 3 0
                                    

Capitolul 8

A L  I S O N

ORA:14°°

-Esti tampita ? Unde dracu le-ai arucant ? O intreb eu disperata si cautand dupa pantofii mei sclipiciosi.

-Pantofeii aia se-au cam luat zborul. Spune Xena nepasatoare citind o revista.

-Ce ? Adica i-ai arucant pe geam sau la tomberon ? Spun eu disperata iar ea ofteaza.

-Ti i-a luat ma-ta' ! Spune ea plictisita.

-Vorbesti serios,vaco ? Spun iritata arajand hainele in dulap.

-Nu fă,i-am arucant intr-o cutie neagra,dupa maica-ta le-au luat. Spune zambind fals iar eu ma uit nervoasa la ea tremurandu-mi ochiul de nervii pe care ii am.

-Esti o nenorocita si o inpostoare cu doua fete,ma enervezi la culmea ! Spun tipandu-i in fata si scuipand toate cuvintele atat de dur de nici eu nu ma credeam.
Ea face ochii mari si mormaie furioasa.

-E vina mea ca iti lasi pantofeii unde nu trebuie ? Intreaba ea ridicandu-se rapid de pe pat.

-Nu,dar nici tu nu trebuia sa faci pe desteapta sau pe ingrezuta si sa le arunci ca pe o carpa jegoasa. Spun nervoasa inchizand usa la dulap.

-Hooo nebuno,iti cumpar altele. Spune si da ochii peste cap uitandu-se in oglinda.
Idioata ma-ti' !

-Sigur,cumperi altele ! Spun ironic gestiguland din maini.

-Daaaa,de ce faci atata haz pentru pantofii aia ? Intreaba uitandu-se urat la mine.

-Proasto care esti tu proasta ! Spun si intru in baie trantind usa.

-Da,fie ! Spune iar eu ma sprijin de usa baii,suparata.
E nesimtita,ce mai !

E L L A

Intru in camera nezbatelor,si o vad pe Xena nervoasa uitandu-se in oglinda,ma vede si ma i-a in brate.
Aud o voce in baie,aia ii sigur Aly.
Sa nu imi spui ca din nou a intrat cu capul in toaleta.Atunci a fost chiar cel mai tare moment de ras.

-Ce faci,nebuno ? Intreaba Xena,fericita.

-Bine,tu ? Intreb sarind in pat.

-Uite...rau. Spune picandu-i zambetul.

-De ce ? Intreb confuza,si Aly iese din baie suparata.

-Da Xena,spune-i ce ai facut ! Spune Aly suparata mergand spre mine.

-Okai,i-am arucant pantofii ei mov cu sclipici intr-o cutie neagra. Spune gesticuland din maini si plictisita.

-Doar stiai ca pantofii aia ii cumparase de curand. Spun si rad iar Aly imi da cu cotul in brat.

-Auuuu ! Spun eu frecandu-ma.

-Da,nu trebuia sa o faca pe proasta si sa ii arunce ! Spune Aly tipand la ea.

-Auzi...sa te i-a dracu' cu pantofii tai ! Spune dur iar eu pun mainile la urechi.
Nu le mai pot suporta pe cele doua țațe.

-STOOOOOOP ! GATA ! Spun stresata.

Cele doua se opresc si se uita confuze la mine.
Aly pune mainile la san si se pune pe pat langa mine,Xena isi vede de treaba ei.Aly i-a o revista si se uita prin ea.
Desigur ca cu,baieti frumosi si bine facuti care fac publicitate la lenjerie intima ! Tipic Aly.

Eu oftez zgomotos si ma uit cand la Aly cand la Xena.
Nu imi vine sa cred ca astea doua sa cearta pe ceva,wtf...neinterensat.
Adica...totul din cauza unor pantofi care ii poti cumpora oricand !
Ma rog !

-Aly ! O strig eu iritata de momentul asta ciudat.

-Ă ! Raspunde plictisita distrasa din revista ei.

-Eu nu va inteleg ! Ati ajuns sa va certati pe niste pantofi ? Intreb eu cu subinteles iar ea doar mormaie nervoasa,Xena se intoarce si ne priveste.

-Da,dar totusi sunt pantofii mei preferati,nu trebuia sa faca asta. Spune uitandu-se nervoasa cu coada ochiului la ea.

-Si...ea de unde vrei sa stie ? Intreb incercand sa indrept lucrurile.

-Tu cumva esti surda ? Te-am mai zis ca nu poarta mama asa ceva. Spune iar Xena ii vine sa bufneasca in ras.
Si asta da fata imbecila plina de ea,aoleu ! Nu o comdam,imi place de ea,e fanny ! :))

-Usor Cenusareaso,ca sa o luam asa...nu mori acum,gata ! Spun eu deja ma apucau nervii.

-Aly,Ella are drepatate,hai sa ne impacam si sa nu ne mai certam,bine ? Intreaba Xena venind spre noi.

-Oh bine,alta data nu iti mai baga mainile unde nu te priveste,bine ?! Intreaba dand mana cu ea.

-Ok ! Spune si zambeste lund dupa loc langa noi.

-Aly,ce te spazioneaza pe tine barbatii aia din reviste ? Intreb plictisita cu telefonul in mana.

-E te na,ai ceva in privinta a asta ? Intreaba si o vad pe Xena cum imi face semn sa tac.

-Nup,doar intrebam. Spun zambareata,iar Xena pune mana la gura si rade,Aly isi intoarce privirea spre ea si dupa spre mine,pare incrunta-ta.
Cred si eu ! Adica...si as fii nervoasa daca mar intreba cineva de ce ma uit la barbati bine facuti ! Mda...

-Voua nu va plac barbatii astia ?! Intreaba confuza.

-Noooo,adica da ! Spunem amandoua iar ea da ochii peste cap.

- Am inteles ! Spune ea continuand sa priveasca.

-Uite Aly,noua ne plac barbatii bine facuti dar zau asa,nu suntem obsedate sa le avem si in pat. Spun zambind fals,iar Xena rade.

-Ha ha haaa,buna gluma Zurlie ! Spune Aly dandu-mi cu perna in cap.

-Nu-i gluma,draga ! Spun si rad,ea se suie pe mine batandu-ma cu perna.

-Iti arat eu,ce poate face Aly ! Spune Aly furioasa dar si amuzata,intru in jocul ei lund o perna si batand-o.

-Bataie cu perneeee ! Yey ! Spune Xena sarind peste Aly razand.

Toate radem si ne distram,asa cum o faceam odata.


Sper ca va placut aceasta carte mai mult ca celelalte :3

Va pup pe toti !!! 💋💋💋

Zăpăcita de Ella Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum