Capitolul 19
E L L A
ORA:17:35
-Adica ?! Vrei sa te dai cu placa ?! Serios ?! De ce ?! Intreaba confuz,iar eu rad cu mana la gura de el.
-Nu stiu sigur de ce,dar ca vreau sa practichiez ceva vara asta. Spun eu iar el sta cateva secunde pe ganduri dupa isi face curaj sa vorbeasca.
-Bun...si asta inseamna sa ma alatur si eu ? Intreaba el confuz.
Mda...chiar as vrea,dar cred ca refuzi,adica deja se ocupa cu sala,asta face orice barbat ca sa arate bine.-Daca vrei...da ! Spun eu iar el mormaie confuz.
-Hmmm,nu stiu ce sa spun,pare o idee buna,doar ca...eu sunt un baiat rau si sunt vazut ca o persoana rea. Spune mofturos iar eu dau ochii peste cap si mi se aprinde beculetul.
Me-ai lipsit beculete,foarte mult ! Hai sa vedem ce idee buna ii pot spune.-Am o idee,iubi ! De ce nu,faci concurs cu baietii aia si vei fii vazut ca un bad boy si asa,ce spui ? Il intreb eu iar el sta ceva sa se gandeasca.
-Hmmm...mbine,dar voi regreta ca am acceptat doar pentru tine. Spune iar eu ii sar in brate.
-Te iubesc,iubesc,iubeeesc ! Spun iar el rade si ma saruta pe buze pasional dupa ne despridem si ne lipim fruntile.
-Si eu te iubesc,nebunatico ! Spune si eu ii zambesc larg.
-Atunci...ne vedem maine la concurs,ora 12.Te pup ! Spun eu iar el ma saruta scurt pe buze.
-Bine pui,dar imi esti datoare. Spune el iar mie imi pica fata.
Te rog sa nu spui sa fac 69 cu tine,ca nu voi accepta.E o pozitie in care nu voi discuta...deocamdata !-Ce anume ? Intreb eu iritata.
-Dupa concurs,vei fii pedesipta. Spune ranjind iar eu marmai fericita si ma uit la el ca un dracusor.
-Sa facut,tigrule ! Spun si el rade scurt ranjind dulce.
***
ORA:10:30
Sar din pat ca arsa,ma panichiez ca nu stiu ca este ceasul.Ma uit la ceasul de pe mobila care indica ora 10:31.
Sar din pat merg in baie cu papuceii mei pufosii si prosopul meu pofos si ma bag in cada spalandu-mi corpul.
Dupa ce termin,ma infasor cu prosopul pufos si ies din baie imi iau ceva advact concursului de azi.
Iau lenjerie alba din dantela,blugi scurti cu model rupt gri,un tricou alb decoltat la umarul drept in care mi se vede bretaua de la sutien,pe tricou scrie cu negru Bad girl si un craniu langa.
Imi iau genunchierele casca desigur si le pun in rusacul meu negru cu sclipici.Imi incalt tenesii de ieri,si inchid rucsacul,parul il piepten si le fac bucle frumoase.Cobor scarile spre bucatarie,unde era mama gatind las rucsacul pe scaun iar mama ma priveste ciudat.-Unde pleci ? Intreaba ea confuza si imi aseaza omleta pe masa cu un pahar de lapte.
-Pai...O idee de a mintii te rog creieree.
-Pai...merg cu fetele in parc si vom sta ceva. Spun eu iar ea isi arcuieste o spraceana dupa da din umeri.
-Daca zici tu,bine. Spune mama si dupa isi revine la spalatul rufelor.
Mananc tot,iau apa plata rece din frigider si o pun in rucsac,merg repede sus si imi iau placa din camera,fug spre usa si plec fara de a banuii mama ceva.
*
Ajunsa acolo,ma uit la multimea de fete si baieti.
Merg linistita spre cele trei fete,pe care le-am uit numele.
Sunt uituica,csf ?! :))Merg si merg un baiat ma observa unul cu ochii albastri si cu parul saten inchis,ma privea foarte atent din cap pana in picioare,si zambea draceste.Ii evit privirea aia ciudata de phisopat mintal si merg spre ele toate erau toate imbracate in negru,pana si placile sunt dar cu desene ciudate.Are si bratari cu tepi.
A murit cineva ? De tine astea doriu ?! Ma rog...-Buna,Ella ! Pot sa iti spun Maya ?! Suna mai smecher. Spune acea fata din mijloc de langa blonde,pe care cred ca o cheama...ăm...Lara.Da Lara e cheama.
-Ummm,bine ! Spun eu si ii privesc pe restul.
-Am o intrebare. Spun eu iar toate se uita la mine confuze.
-Ce ? Intreaba Suzy,sarcastica.
-Mda,de ce sunteti toate negre ? Tine-ti doriu cumva ? Spun si zambesc ca o apucata.
-Desigur ca nu,tu credea-i ca daca ne imbracam in negru inseama ca tinem neaparat doriu.Nu,dar daca e cazul sa moara cineva...poate da. Spune Lara si dupa rad toate,nici una nu se opreste eu imi dau ochii peste cap si ma uit in jur,dar nu il vad pe Roby.
Ala intarzie mereu.Bine...deci astea au ras fiinca aici toti sunt buni ?! M-am dat de dracu' !-Sa inteleg ca toti de aici sunt buni ? Intreb eu sarcastica,Inna vine spre mine si ma i-a in brate cu un brat.
-Normal ca da,tu ce credea-i ? Intreaba ea iar eu zambesc invigatoare.
Hopaaa,e vremea lui Ella-Maya !-Apropo,cu baiatul ala care tot se holbeaza la mine,cine e ? Intreb cand dau sa intorc privirea spre el,el pleaca ignorand privirea mea.
Hmmm,nu miroase a bine de loc.-Ala...pai ala,daaaa ! Se balbaie Inna.
-Oh date ! Spune Lara vine spre mine si ma priveste in ochii.
-Ala este Alexander zis si Dark.Alex ii spun prietenii,dar Dark ii spun fani.
Spune ea si ranjeste.-Poftim !!! Are fani ?! Intreb destul de uimita de tipul ala aratos.
-Ds,e cel mai bun.Si cred ca esti numai buna de el. imi spune Lara la urechie ma indepartez putin de ea si ii zambesc fals.
-Te dracu' ! Nu o sa cad prada prapaditului ala. Spun nervoasa lund rucsacul si trec pe langa ele ma pun pe o banca si il astept pe Roby.
A zis ca intarzie putin,nu-i bai!