Capitolul 24-"Cumpărături ?!"

9 3 0
                                    

Capitolul 24

E L L A

Dupa o zi
ORA:11°°


Dupa cum stiti,inca dormeam dusa.Dar sunt deranjata de fratele meu care ma sdrucina din pat,mormai suparata si imi indepartez parul de pe ochii ca sa il pot vedea mai bine.
Ma ridic in picioare cu o lene mare si imi masez mana stanga care ma durea rau.
El rade ca un idiot ce e,si dupa se opreste uitandu-se la mine foarte atent.

-Acum ! Ai terminat ? Il intreb nervoasa,gandidu-ma cand avea de gand sa se opreasca din ras.

-Nu,inca putin. Spune el foarte amuzat de starea mea,eu oftez si ma asez inapoi in pat auzindu-l cum rade continuu,pun perna in cap si ma prefac ca nu il aud.
Ce idiot ! Doamne,da-i minte,ca de asta mai are nevoie !

-Acum,ai terminat ?! Il intreb din nou dar mai tare ca sa auda mai bine.

-Da. Spune si tusese,eu imi dau ochii peste cap si mormai.

-Ok,de ce in pana mea mai trantit de pe pat ?! Nu iti ajunge cat mai terorizat cu curva aia de Jess ?! Il intreb eu nervoasa masandu-mi tamplere,simteam venele ca imi fierb de nervi.

-Aoleu,obisnuieste-te femeie ! Si tu cand te futi cu Robert,nu iti place cum iti incanta urechile cu gemetele lui,ă ?! Ia zi ? Intreaba curvul.

-Mmm,asta nu-i treaba ta,boule ! Spune de ce mai deranjat ?! Spun nervoasa iar el mormaie.

-Pai fiinca...Unu,e 11 ceasul iar tu inca dormeai dusa si doi,mama a spus sa mergi la cumparaturi. Spune el frustrat.

-Si...te futea pe tine grija sa ma trezesti ?! Aveam un vis tare misto ! Nu mereu ai astfel de vise. Spun foarte suparata,si fac botic cand pronunt ultimele cuvinte.

-Da-le dracu',acum ridicate si dute sa faci ce a spus ea. Spune el serios si pleaca din camera mea,trantind usa.

Marai furioasa si arat degetul din mijloc.
Cred ca usa aia va cadea candva din temeli,saraca usa !

Ma ridic lenesa si oftez cand imi iau papuceii in picioare,tresar cand aud un mieunat,era Lila pe balcon dadea cu gherutele in semn ca vrea sa intre.Merg spre usa si o deschid intra repede si se da pe langa mine torcand,o iau in brate si ii mangai blanita alba si curata.

-Awww Lila,ce dulce poti fii ! Iar te-a lasat nermenicul de frati-miu,afara ?! Of of offf !!! Spun eu dupa o las pe picioarele ei.

Merg sa imi iau haine de schimb,un tricou alb cu scrisul negru Black❤ si colanti negri subtiri,mulati pe picioare.
Intru in baie si o sa ma las prada apei calde.

*

Dupa toate astea,am coborat jos unde erau parinti mei dragi,dau ochii peste cap cand il vad si pe curvul de frati-miu cu javra de Jess,in living.
Ma observa dar nu ma baga in seama.
Joci dur ?! Bine,tu ai vruto !

-Neata,scumpo ! Spune mama fericita iar eu intorc repede fata spre ea si afisez un zambet fals si o pup pe obraz la fel si pe tata care citea ziarul cu cafeaua langa el,mama gatea ca deobicei.

-Neata ! Raspund intr-un timp,dupa imi dau seama ca e 12 si totusi e dupa-amiaza.

-Sti ca trebuie saergi la cumparaturi,nu ? Intreaba mama.

-Stiu. Spun scurt si oftez in gand si imi fac cruce in sine.
Sper ca nu ma pune sa merg cu fratele tot drumul pana acolo.

-Cu ce merg ?! Intreb eu curioasa.

-A pai,cu iubita lui fratele tau ! Spune ea,iar eu casc gura si ma uit uimita.

-Ceee ! Spun eu aproape ca tip,o auzeam si pe Jess cum tipa si ea auzind ce a spus mama.

-Aoleu Ella,nu va fi chiar asa de rau,e chiar de treaba Jessica.Esti tu prea bleaga. Spune ea iar eu ridic o spranceana,iar tata rade scurt tusind dupa.
Daca nu erai mama mea te injuram de toti morti ! Cum sa merg cu javra aia ?! Care in capul ei este numai barbati desbracati care ii face pe plac si alte cacaturi de care numai o curva stie.Ea cred ca este printre alea tampite rau.

-Ma omori ! Spun mai mult pentru mine.

-Ce ai spus,Ella ?! Intreaba mama uimita si se intoarce spre mine.

-Nimic,nimic ! Spun eu tresarind din ganduri.

-Eu te-am spus sa dai de carnet.Eu am spus,eu am auzit ! Spune ea iar eu marai in gand inclestand degetele deja sau facut albe.

-O sa dau de el,alta data ! Pot merge cu Robert,te rog ?! O intreb eu foarte stajenita.

-Nu,mergi cu ea ! Lasa-l pe Robert in pace.Ai terorizat baiatul ala destul,lasa-l sa respire ! Spune ea iar eu fac ochii mari ce a putut sa zica.
Ă ?! Ce dracu' ! Nu il terorizez,in pana mea !

-Oricum maine ca e Luni,dai de carnet,ai inteles ?! Spune ea iar eu ma inchin in gand si oftez invinsa.

-Ok,il voi lua eu,cumva ! Spun eu nici macar nu ma cred ce scot pe gura.
Te' dracu' !

-A si,sa pui mana sa inveti azi pentru maine ! Acum pleaca mai repede. Spune iar eu dau din cap si merg atintita spre usa.
Na-i sa vezi ca invat !

Ies din casa,si o vad pe curva la masina ei sport rosu.
Fac ochii mari cand vad minunatia de masina in fata mea.
Dumnezeule ! Ce misto,ii ?!

-Iti place ?! Intreaba ea sprijinita de capota,imi clatin capul si ma fac serioasa.

-Nu,nu de parca nu as putea avea si eu. Spun iar ea rade scurt si intra in masina.
Ce dracu am spus ?! Of fuck !
Voi murii !

Zăpăcita de Ella Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum