Capitolul 28-"Tu❤eu"

10 3 0
                                    

Capitolul 28

E L L A

ORA:21°°

Dupa ce am asteptat ca mama sa intre in tura de noaptea si ca fratele meu sa o conduca la munca unde care si el lucreaza acolo.

Sunt alaturi de barbatul meu de care am ajuns sa il iubesc nebuneste.De care imi face pe plac asa cum doar el stie,chiar daca uneori o face pe idiotul.E bine ca il am langa mine,ma intelege foarte bine,si eu pe el.
Ce mai,pot spune ca intre mine si el este o iubire adevarata.

-Pui,la ce te gandesti ? Intreaba Roby atintit cu provirea spre mine,eu intorc capul spre el si zambesc larg aratandu-mi dantura stralucitoare.

-Ăm,la noi. Spun iar el rade scurt lasand privirea in jos in timp ce isi plimba mana dreapta de piciorul meu urcand pana la capsele blugilor care nu ii da cale libera la feminitatea mea,eu pun mana pe mana lui care incerca deasemenea sa deschida capsele.

Ma uitam la el confuza el zambea si ma privea cu multa dorinta azartoare.
Mana lui deschide usor capsele,vad ca nu mai am cum sa il opresc asa ca ma las atinsa de el fara rusine.
Deschide si fermorul dupa ma priveste eu doar ii arunc un mic zambet ce venea din suflettelul meu micut.

Se pune in genunchi,stiind deja care este planul lui ma pun in aceeasi pozitie cu el.
Imi da jos tricoul meu preferat care era desenata o buza rosie💋.
Eu ii dau la randul meu tricoul jos lui si incepeam sa il pipai pe tot pipetul lui bine lucrat.
Ah drace ! Ce imi place sa il ating ! Ah !

Il vad cum se aproprie de mine si incepe sa ma sarute pe gat in timp ce se chinuie sa imi dea sutienul jos.
I-am spus ca o sa pun lacat la el daca nu e cuminte !

Zambesc invigatoare la cea ce am spus,si il las sa se chinuie.
Reuseste intr-un final si ma pune pe spate in pat se pune peste mine si ma saruta pe sanii eu ii bag mainile in par si gemeam de placere.
El zambeste pe pielea mea si incepe sa faca cerculete pe sanii.Eu il las sa isi faca treaba de tigru flamand ce e.
Imi da jos blugii dupa si da si el jos si ma priveste un pic dupa isi ia un prezervativ de sub pat.
Eu fac ochii mari cand vad ca are un prezervativ insfarsit.
Da,inainte nu avea fiinca da,uitase sa ia asa ca eu ii dadeam.

El zambeste amuzat de starea mea el rupe plicul in care sta micul prezervativ,proctectorul sculei lui.
Era bine sa ii simt pielea decat plasticul ! Si deasemenea,orgazmul acela fierbinte ! Oh Doamne ! Nu mai pot,haide !

Imi indepartez picioarele ca sa poata intra in mine,eu faceam mici miscari din buric in semn ca vreau odata sa il simnt in mine.

El zambeste si imi da usor chiloteii mei jos,dupa si el isi da boxerii lui negri pe care ii iubesc.
Pun mainile la ochii cand isi arata Alaconda din boxerii,il aud cum rade si imi indeparteaza mainile de la ochii.Eu zambesc timid de parca as fi o virgina.

-Ce este babe,nu iti place cea ce vezi ? Intreaba el cu vocea lui rugusita pe care o avea,eu ii zambesc si ii ating obrajii.

-Ba da,doar ca ma surprinzi pe zi ce trece. Spun iar el rade scurt care pe mine ma face sa lesin,rade atat de sexy.
Awww !!!

-Vrei sa ne oprim sau sa continuam ? Intreaba el in timp ce se joaca cu o suvita din parul meu.

-Ba vreau sa continui,tigrule ! Spun eu senzual iar el maraie asa ca sa ma inebuneasca.

-Cum doresti,iubire ! Doar ca te avertizez ! O facem mai repede de data asta. Spune el iar eu ma minunez la fata si il strang.

-Te iubesc ! Te iubeeeesc ! Tip eu in urechile lui.

-Stiu,si io te iubesc ! Spune si incepe sa ma sarute pe buze.

Coboara la sanii si dupa usor ajunge si la feminitatea mea.Eu nu ma misc decat savurez placerea pe care mi-o provocheaza el.
Las capul pe spate si gem usor stragand patura in pumn.
El ma priveste si dupa isi baga limba in feminitatea mea.
Eu gem linistita,cand vede ca tremur sub atingerile lui zambeste tlamp si se pune peste mine,sarutandu-mi buzele dulci,ma musca de buza de jos lasandu-i cale libera in gura mea.
Limbile dansau ca nebunele pe gand noi ne analizam,eu ii bagam mainile in par tragandu-l mai aproape de mine,el geme usor in gura mea cand face contactul direct cu zona intima a mea.
Cand ramanem fara aer ne despartim si ne uitam in ochii celuilalt ca doi proaspeti indragostiti.
Intra in mine din nou si face miscari usoare dupa acereleaza,eu las capul pe spate si il scarii pe spate,lasandu-i mici urme.
El ma saruta pe sanii in timp ce isi face treaba.

Dupa ce a aparut si orgazmul si ne-am eliberat.
Eu stateam in bratele lui Roby uitandu-ma pe geam la stele,el se juca cu o juvita din parul meu.

-Mmm,ma bucur ca te am langa mine. Spun eu atrasa de stele.

-Si eu ca te am,te doream atat de mult langa mine in cat am ramas fara pic de minte. Spune el si rade eu ii dau cu cotul in coaste.

-Auuu,leao. Spune el ironic.

-Asa iti trebuie fiinca te jignesti singur. Spun eu bonsflata iar el ma saruta scurt pe buze.

-Gata,hai sa ne bagam la somn,maine dai de carnet. Spune iar eu deschid ochii rapid si fac ochii mari.

-De unde sti ca dau de carnet ? Intreb eu confuza in timp ce il privesc.

-Eh da,mama ta mea spus,a zis sa te insotesc. Spune el zambind,iar eu imi dau o palma in cap.

-Cum a putut ?! Ah ! Spun eu suparata,ii simteam mana pe spatele meu cum ma prenetea.

-E da,lasa,va fi totul bine.Nu iti omara mama,tot cu ea e mai bine. Spune si zambeste sec.

-Mmm nu imi place ca ai dreptate. Spun bonsuflata.

-Mmm gata,hai sa ne culcam scumpo. Spune el cascand si se punea in spatele meu eu cu spatele la el.

-Bine,noapte buna ! Spun eu cam obosita.

-Noapte buna ! Raspunde el stigand lampa.


Zăpăcita de Ella Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum