Capitolul 31-"Ma prins cu mâța în sac !"

13 4 0
                                    

Capitolul 31

E L L A

Dupa o lunga cearta cu fratele meu,doream sa imi revin din starea nervoasa in care sunt acum.
Ajung in fata casei lui Roby,si bat usor la usa.Deschide mama lui zambind larg.

-Buna Ella,Roby nu este acasa acum,e plecat cu un prieten. Spune ea cu zambetul pe buze in timp ce se stergea pe halatul ei de bucatarie.
Doamne,femeia asta nu are pauza niciodata ?! Mmm

-Ăm bine,cand vine ? Intreb eu curioasa dar si ingrijorata.

-Cred ca mai tarziu,scumpo ! A plecat acum o ora,nu stiu daca va venii peste doua ore.
Dar ma rugat sa te uiti la tine in camera,a zis ca are un cadou. Spune ea cam obosita.

-Ăm da ?! Ok,multumesc frumos ! La revedere ! Spun si ii intorc spatele eram ingrijorata.

-La revedere ! Spune si inchide usa in urma ei,ies din curte si intru in a mea lenesa.

Intru in casa,ignor discutia tata fiu,sigur e despre afacerii si nu imi pasa.O ignor si pe mama ce isi calca rufele.
Iar eu intru in camera arucandu-ma in pat.Ma uitam cu coada ochiului la pisica mea cu botic dragut.Zambesc si ma pun in sezut lundo in brate mangaind-o.

-Liluța,ce mai zici ? Cum a fost seara cu cotoiul vecinului ?! Te-a tras-o bine ?! Intreb eu tare curioasa,ea schiteste un miaunat calm si dragalas,zambesc si o strang in brate.

-Oh,pufosenia mea mica,ti iub ! Spun eu vesela,tresar cand vad un biletel frumos inpachetat si roz pe mobila,langa era un fir de trandafir rosu ca sangele,miros trandafirul si ma uit atintita pe bilet.Ma incrunt,stiind ca pe mine nu ma prea atrage scrisorile,dulcegariile,multe flori parfumate si alte chestii banale.
Scuzati-ma ! Daca sunt de la Robyțul meu,sunt bine primite,le iubesc ! Trandafirul rosu si biletelul frumos arajat.
Ma gandeam ca era facut pe graba,mototolit naspa.
Bravo lui,asa il vreau !

Zambesc si citesc biletelul linistita.

Draga Maya,

Sunt plecat pana seara,am multe treburi nenorocite sa fac cu niste baieti din trafic.Nu iti face griji,voi fi bine ! Sa fi cuminte,ca de nu...sti treaba,ti musc ! Dar rau... :))

P.S.: Vezi ca am observat ca ai rupt pieptenul,dar am altul de rezerva,vei platii pentru asta.

Dupa ce citesc rad in sinea mea si ma intind pe spate.

Mmm ! M-am ars ! Sper sa nu ma muste rau,ca voi murii cu traume majore !
Ma prins cu mâța in sac !



Multumesc pentru micile voturi si de micile lecturi !

Promit ca voi da si "Steluțe" la unele carti ale voastre. ;))

P.S. : Nu stiu sigur,sa nu va suparati ! Am multa treaba inafara de asta. :))
Stiti si voi.

Zăpăcita de Ella Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum