*La media este Ella-Maya*
Capitolul 20
E L L A
Roby a venit cu Skipe langa el.
Eu crede-am ca vine fara idiotul asta.Pfff ! Afemeiatul mati' !Ma saruta pe buze usor si se aseza langa mine,Skipe sta si fumeaza din tigara uitandu-se in jur.
-Maya,vrei tigara ? Intreaba Skipe cu un glasai slab.
-Nu mersi ! Spun iritata.
-Iubito,cu cine voi participa ? Intreaba Roby.
Cu ma-ta daca se poate !-Particip doar eu,scumpic ! Spun dandu-ma l el ca o felina.
-Ăm sigur vrei asta ? Intreaba el ingrijorat.
-Desigur ca da. Spun iar el se da batut priviri mele.
-Bine pui.Hai sa te vedem ce poti. Spune si ranjeste draceste.
-Aha,deabea astept ce pedeapsa o sa iti iei. Spun senzual iar el maraie.
-Mrrr,deabea astept.Acum dute si fai praf.
Eu ii zambesc si il sarut pe buze scurt si iau placa in mana,concuram cu Black.
Il simt in spatele meu eu strang pumni usor si ochii si ma gandesc ca pot face asta ca nu sunt o lasa ca....Pot si o pot face mai bine decat stiu !Respiratie lui pe gatul meu imi da senzatii de nervi in vene,care fierb deja,ma abtin cu greu sa nu il ponecs in moaca aia.
-Baby,sper ca te-ai luat carjele,ca o sa ai nevoie de ele. Spune el in soapta la urechiile mele.
-Da sigur,poate tu ! Spun intorcand privirea spre el aratandu-ni semnul paci..
Plec din calea lui,vad ca Roby vorbeste cu el,pare nervos.Eu merg muscandu-mi buza de jos las placa jos si vad cum totul se misca greu,eu imi aud doar respiratia si bataile inimi mele.Rasuflu greu,inchid ochii timp de o secunda dupa pun un picior pe placa si imi iau avant ca dupa sa fac niste miscari super tari.Toata lumea fluera si huduiau.Il vedeam pe asa zisul...Dark sau Black ?! Ma rog...Dark.
Ii fac cu ochiul si fac scheme nebunesti,dupa ma opresc de unde am plecat de unde am plecat,transpiratiile erau deja prezente pe pielea mea.Roby ma i-a in brate si ma strange bucuros,eu doar ridic mainile in sus in semn de bucurie.Prietenele mele noi erau fericite si aplaudau.
Grozav,fato ! Vei fi in finala ! Dar nici eu nu ma credeam instare.*
Dupa toate astea,decid sa o las balta o perioada cu asta si sa ma atrenez,nu am destula rezistenta trebuie sa ma atrenez calumea.
Mergeam de mana cu Robert,nu am vorbit tot drumul.Totusi e chiar bine,linistea asta e placuta cat de cat.
Ajunsa in fata casei el imi plaseaza un sarut pe buze eu ma ridic in calcaie ca sa ajung la buzele lui carnoase.Ii umblu si in par,el geme scurt dupa se elibereaza din sarut si imi i-a mainile in palme,eu ii zambeste draceste.-Te iubesc,focoaso ! Spune in soapta si imi zambeste,eu ii ating cu degetul aratator nasul lui dragut.
-Bup,si eu te iubesc ! Spun si el imi plaseaza un sarut scurt pe buze dupa ne jucam cu nasurilile frecandu-le una de cealalta,dupa ne apucase rasul.
-Te astept diseara la mine ! Spune cu o voce calda si rugusita.
-Ok,voi veni pe la 7 si ceva chiar si 8. Spun iar el da din cap aprobator.
-Pa,ne vedem ! Spune si se indeparteaza de mine.
-Pa ! Spun si intru in curte.
Sper ca ai mei sa nu ma certe rau.
Sunt o fata tare rea.