Capitolul 13-"Sexul nu-i cea mai buna cale"

19 2 0
                                    

Capitolul 13

J E S S I C A

ORA:20°°

Stau in pat,imbracata doar in lenjeria mea intima neagra din dantela.Stau intr-o pozitie inebunitoare si sexy in cat animalul meu sa vina spre mine cu un talent inebunitor.
Il vad ca intra,si cand ma vede ramane blocat.
Desigur ca Lucifer...adica Leonardo Tuner este iubitul meu,el al meu si nici o femeie nu il va lua.Si nu imi pasa ca este frate cu Ella-Maya.
Imi place mult de el,imi plac ochii lui albastri,adomenul lui bine lucrat la sala,privirea lui ucigatoare,vocea lui rugusita si calma si are niste miscari inebunitoare de care orice femeie rabda,desigur ca si la scula' lui mignifica.

Ii fac semn cu degetul sa vina spre mine,el maraie usor si senzual si isi musca buza de jos,isi da tricoul jos si sare pe mine fiind deasupra mea.
In toata camera e intuneric,chiar daca e vara si ziua ii mai lunga,totusi e destul de intuneric.
Ma saruta pe buze senzual si cand ramanem fara aer ne despartem rasufland greu.
Mmm,ce gustos ii...si sexy rau ! Mrrr.

-Te-am lipsit pisi ? Intreaba el zambind vazandu-i dantura perfect alba.

-Da motanel,me-a fost dor de tine la propriu.
Spun privindu-l in ochii.

-Acum,nimic si nimeni nu ne mai poate deranja.Stiu ca ai mei sunt plecati iar sora mea ii plecata cu asa zisulnou iubit al ei in parc.Prefera sa fie singura dar...

-Da,da,daaa,am inteles ! Hai sa terminam cu vorba si sa incepem nebunia. Spun cu zambetul pe buze.

-Bine my love,sa vezi ce pedeapsa iti dau eu ! Spune maraind,iar eu rad curcubeu.

-Abea asteptam sa spui asta,sexosul meu ! Spun si il sarut nebuneste pe buze.

Incepem sa ne foim,fiind deranjati de haine.Eu ii desfac cureaua el capsele de la sutien,reuseste inaintea mea si coboara cu saruturile pe ele,eu ii desfact cureaua si ii dau pantalonii jos fiind ajuta si de el.Cand am ajuns amandoi la partea de jos,el sa pus in genunchi si sea luat prezevativ de sub pat,o rupe si sio pune pe alaconda lui dupa imi da chilotii jos si incepe sa isi introduca a cea alaconda,in mine.

A inceput cu miscari rapide,amandoi gemem,dupa ne eliberam intr-un orgazm si el cade pe mine oftand adanc,se pune langa mine ne inveleste,dupa amandoi asteptam somnul profund.


E L L A

ORA:10°°

Ma trezesc cu greu si fac intinderile de dimineata.
Desigur ca fac intinderi de dimineata ! Lol !

Imi iau papuceii mei pufosi si prosopul meu pufos si intru in baie,ma dezbrac usor de haine si intru in dus,apa face insfarsit contact cu apa calda.Aplic saponul meu preferat,desigur ca Lucifer mea luat si saponul meu care miroase frumos,dar am cumparat mama unul nou.
Ce noroc am cu mamica,da,da,daaa !

Ies din dus si ma acopor linistita cu prosopul,ies din dus dand sa merg la dulap dar ceva ma opreste,undeva prin casa asta se aud mici zgomote de persoane.
Hulalalaaa,fratele meu isi face de cap ! Mda... Hai sa vad si eu ce se intampla fiind curioasa,naibi'.

Iau repede haine din dulap si imi imbrac lenjeria intima alba,colanti negri si un tricou alb la spate si negru cu sclipici in fata cu scrisul alb Cool.

Imi piepten parul rapid si il las drept pe spate.Ies cu capul din camera uitandu-ma daca este cineva acasa,dar cred ca ai mei dorm dusi acum.
Sau poate au facut o mica partida de sex. :)) Nu,glumesc,ei nu prea o au.

Aud inca niste sunete de chicoteli si gemete.
Hopaaaa ! Ia-ta uita,cainele chiar rabde la os !

Deschid unpic usa de la camera lui frati-miu si urmaresc scena dramei intre diavol si tarfa.
Vad ca bufnita noptii nu se lasa de a nu fii ea carare pe frati-miu,vad ca face niste miscari ca sa il inebuneasca,el zambeste invigator.
Al dracu esti ! Te lauzi ca ai o curva langa tine ? Nu ca me-ar pasa...dar imi e si prietena cateaua de Jess.
Stie bine asta !

Vad ca mica sexoasa face miscari mai rapide cu scula lui si nu inteleg de ce femeile...bine...curvele,alearga dupa p**a barbatilor ?! Hăăă !
Nu ca nu ar fii relanxat sa faci sex dar nu-i chiar o alegere perfecta.

In momentul urmator mi se aprinde micul beculet.
Merg in baie iau o galeata de apa,totusi e vara,ii va placea baia de dimineata de care ii ie lene sa faca.
Si o goarnă in care sa fac un zgomot de ne vazut ca sa vada ei cum sa fii speriat dimineata.
He he heee ce malefica sunt !

Iau galeata si goarna si merg spre camera inpostorilor.
Deschid usa rapid si vad ca cei doi se uitau speriati lamine,arunc toata apa din galeata pe cucuvea,ea fiind uda total peste trupul ei dezgolit de sub patura,ea sta blocata cu gura cascata cu tot parul pe fata.
Saracuta de ea...o merita !

El casca gura uimit si isi duce mainile sub patura pe sculita lui de doi bani.
Are un abdomen bine lucrat zici ca este o carapace de testoasa,dar nu as da nici doi bani pe scula aia.
Mda...

Cei doi dupa isi pun mainile la urechi si curvita incepe sa tipe ca o descreierata.
Asa te testez făăă,daca esti buna pentru frati-miu.
1-0 pentru mine,ha ha haaa Jess.

Dupa opresc gorna si ma asez pe scaun invigatoare cu mainile la san si ii privesc mandra pe cei doi nervosi paraziti de sex.


Zăpăcita de Ella Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum