Capitolul 11-"Nu pot să cred !"

18 2 0
                                    

Capitolul 11

R O B E R T

-Ăm...ce ?! Intreb mirat.

-Da...ma-iubesti-sau-nu ? Intreaba ea destul de zambitoare si curioasa,e chiar dulce.
Ce sa ii spun ? Ca da sau nu ?! Dar eu chiar o iubesc pe frumoasa asta focoasa ! Doar ca...ceva ma opreste,si...imi e greu ! As vrea sa ii spun da si sa ii sarut buzele alea dulci...doar ca mai astept sa vad daca Ella a mea va ramane doar Ella a mea.Oh !

-Uite...eu chiar te iubesc,esti o fata frumoasa,dulce,simpatica,rea,si nebunatica.Doar ca prieteni. Spun si o vad ca ii pica zambetul eu ii tin mainile intre ale mele si o sarut pe frunte,si dupa o tin strans in brate.
Nu imi vine sa cred ca am spus asta ! Nu trebuia ! Of ! Sunt sigur ca ma uraste acum.

-Si eu te iubesc ! Da...ca prieten,desigur ! Spune gesticuland din maini vorbind ironic,eu ma incrunt usor dupa ii zambesc fals.
O doare ! Simt asta ! Idiotule,lasi fata sa sufere !? Sa iti fie rusine ! Grozav ! Ma cert singur cu costiinta.

-Ei bine,ma bucur ca...mda...esti sigura ?! O intreb confuz.

-Dap,sigur ! Spune dand din cap aprobator.
Sigur are ceva ce nu imi spune ! Saraca,imi ie mila !

-Hei idiotule,i-ao de nevasta ca dracu'te mai ia ! Spune o voce femeiasca eu si Ella ne uitam mirati prin jur.

-Cine a zis ? Intreb eu iar Ella rade phisopata si ma ia cu bratul in brate.

-Xena,iesi din tufis ! Spune Ella si Xena cu Alison iese din tufis eu fac ochii mari iar Ella rade,Xena vine spre noi sarind gardul.

-Cica...nimeni nu il i-a ! Chiar asa e ? Intreaba Ella iar eu mormai furios.
Trebuia sa apara si catelele astea doua ? Mda...

-E na,nu mă,am glumit ! Spune Xena iar Alison vine spre noi razand cu mainile la san.

-Saracutul de el,i-a mancat pisica limba. Spune Aly iar eu marai la ea.

-Taci dracu' fufa ! Spun dur iar Ella ma priveste urat,mut privirea in alta parte si ma scarpin in cap.

-Auzi boule,mai intai invata sa vorbesti si dupa vorbesti cu mine... Spune Aly intorcandu-ne spatele...A si... Spune si se intoarce cu fata spre noi...fufa ii ma-ta',acum,nb ! Spune si pleaca,fetele rad iar eu marai si ma incordez imi venea sa o bat pe fufa fiinca mea facut mama fufa ! Dar ma linistit mana frumoasei mele pe mana mea.
Parca ai spus ca esti bad boy ? Oh taci !

-Scuzati-ne ca vam deranjat,acum plec.Ella,sa vii la somn este ora 12 si ceva. Spune Xena si pleaca.

-Si ce ?! Stau la ce ora vreau. Spune frumoasa si se intoarce cu privirea spre mine,eu inghit in sec.
Invito la un film ! Haide tigrule.

-Auzi,Ella ! Spun eu iar ea clipeste des si se uita la mine zambind.

-Da ! Raspunde si se uita in jur.

-Vii sa vedem un film la mine ? Intreb iar ea da din cap aprobator.

O iau de mana si ne indreptam spre intrarea in casa.
Macar atat sa fac si eu sa nu ma creada un bou !

Ne asezam pe canapea eu duc mana de dupa gatul ei dar nu se clinteste sa mio indeparteze.
Fata joaca dur ! Imi place !
Ma uit in jur sa fiu sigur ca sora-mea nu se baga intre noi,noroc ca ai mei sunt plecati la niste rude.
O mangai pe par usor si ea chicoteste.
Al dracu sunt !

Dam drumul la un film horro obisnuit,nu prea ne sperie astea,nu sunt adevarate si de aia.Dupa 20 de minute din film,amandoi stam linistiti pe canapea sprijiniti unul de celalalt,vad ca dracusorul meu a adormit.
Ella a adormit ?! Wow,si in bratele mele !

Ma uit la ceas si indica ora 2 si 10 minute.Nu-i chiar tarziu pentru mine,dar ma rog.Ma bine adorm si eu.
Ma salt usor fara sa o deranjez si vad ca se misca putin scotand mici sunete nedecifrabile,si dupa sta tot in aceeasi pozitie,dormind dusa.
O iau in brate,dupa sting televizorul,o duc usor in camera in care dorm eu,nu voi dormii cu ea,ca sa nu creada altceva.
O pun in pat si o asez calumea,si perna si patura peste ea,vad ca doarme nu are treaba,zambesc si o pup pe frunte dupa ii mangai parul ei saten inchis,dupa o las inpace sa doarma.
Inchid usa dupa mine si cobor  pe scari,in living,sting liminile din toata casa,si ma bag la somn,dorm pe canapea si ma invelesc cu o paturica,si cu perna sub cap.
Adorm fara nici un gand si maine e o noua zii.


Mda...nu-i cine stie ce capitol :))

Va pup dragilor ! 💋

Zăpăcita de Ella Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum