Capitolul 6
E L L A
ORA:10°°
Deschid ochii si ma frec cu mainile de iele.Razele soarelui sunt prezente in camera mea ciudata.
Stai ce ?! Am vedenii cumva ! Asta nu-i casa mea !Dau patura la o parte si ma privesc pe tot corpul,stau doar intr-un tricou negru al unui barbat si sunt doar in lenjeria mea intima.
Unde imi sunt hainele ?! Mamamia !!! Nu ma credeam asa de zapacita !Tresar cand ceva se misca in patul asta,intorc capul speriata si fac ochii mari cand vad ca e un barbat langa mine,care doarme pe burta cu capul in alta parte,e atat de sexy si adorabil.Ma apropri sa vad cine e si OMGGG.
Este Robert ! In acelasi pat cu mine ?! Ce naiba !Pun mainile in cap si oftez speriata.Vad ca barbatul se intoarce spre mine lundu-ma de talie,eu doar ii indepartez mana brusc de pe talia mea.
Ia-ti mainile de pe mine,pocitanie ! Stai ce ?! Parca iti placea de el ?! Imi place...doar ca...WTF...am dormit cu el...ce vroiai sa fac sa il pup si sa ii spun.
"Neata iubitule ai dormit bine ?" sau ca "Imi place cum dormi !" Dar chiar imi place cum doarme.Offf !Deschide ochii usor si ii pot privii ochii lui albastri eu stau nemiscata in caz ca nu ma observa din cauza somnului.
Da sigur,ca si tine ! Buna treaba Zurlie !El se scoala brusc si se ridica in sezut uitandu-se la mine facand ochii mari.Isi acopera pieptul iar eu rad de el,fiinca nu ma puteam abtine.
Ce naiv e ! Ha !-Ăm...ă...Ella,ce cauti aici ? Intreaba el confuz.
-Pe mine ma intrebi ?! Tu sa imi spui. Spun cam nervoasa iar el se freaca la ochii.
Nu cred ca amandoi am fost beti ! Asta ar insemna ca eu...adica,ca noi am facut dragoste ?! Grozav dar si ciudat din punct de vedere morfologic...adica din punctul meu de vedere.Ce dracu am ?! Ma luat capul de cand sunt cu el !-Ma crezi ca nu stiu ce am facut aseara,decat partea in care dansam cu tine. Spune el iar eu chicotesc si ii dau cu o perna in cap.
-Hei Nova,tu nu intelegi ca am fost amandoi beti. Spun iar el mormaie invins si isi maseaza capul somnoros,cascand.
Asa credeam si eu !-Important e ca,nu am ajuns la ceva mai rau ca asta. Spune zambind fals iar eu ridic o spranceana in semn de confuzie.
Ă !-Ce ?! Intreb eu uimita de parca nu as sti ce vrea sa spuna.
Nu sti !-La sti tu...sa ajungem amandoi sa facem sex. Spune chicotind iar eu casc gura si il privesc uimita.
Ăăă...-Atunci chiar erai un om mort. Spun nervoasa iar el rade scurt.
Oh,ma omoara zambetul lui fermacator ! Revino-ti in fire Ella.-Lasa ca nu a fost de loc rau sa dormim amandoi in acelasi pat,ne cunoastem de mult totusi. Spune ranjind iar eu dau ochii peste cap.
-Helou,dar nici desbracati. Spun eu iritata iar el se holbeaza la mine dandu-si seama ca am tricoul lui.
Sa trezit CassaNova ! Yey !-Tu ai tricoul meu ? Intreaba aratand spre el,iar eu ma uit la tricou normal.
-Asa se pare ! Spun dand din umeri iar el se scarpina in cap si ofteaza.
-Cred ca amandoi am avut parte de dragoste,si daca nu am facut sex. Spune gesticuland din maini.
-Dap,io stiu,poate ! Spun uitandu-ma in alta parte iritata.
-Oh,cred ca ai tai se intreaba de tine. Spune el punandu-se pe marginea patului.
-Nea...nu mai poate ei de mine.Fi serios ! Poate sa astepte. Spun punandu-ma si eu in partea opusa a patului lund rochia neagra care sta asezata frumos pe scaun.
-Scuza-ma Roby,unde-i baia ? Intreb eu iritata,incercand sa il privesc in ochii.
-Pe hol,in fata camerei. Spune lund patalonii pe el.
-Ok,mersi ! Spun rusinoasa.
Il mai privesc putin,fiinca imi place ce a ce vad si dupa ma ridic de pe pat.Pot sa jur ca se uita la fundul meu sau la formele apentisante.Intru fara grija in baie,facand un mic dus pentru am imi lipezii pielea de atingeriile de care am avut parte aseara.
Nu ca mar deranja,dar in fine !Robert
O privesc cum iese din camera,are un corp de invidiat.Am observat si catuajul pe care il are la piciorul drept la clezna.Era un trandafir rosu si langa scria un mesaj,dar foarte mic.
Parul ei lung si saten care ii sta atat de bine.Iar ochii ei capriu picmentati cu albastru ma facea sa o doresc sub mine.De sii am avuto la mana aseara cand eram beat.
Sunt un prost,asta-i clar !Am avut la mana cea mai frumoasa si mai zapacita femeie,si eu nu am fost in stare de nimic ! Hala barbat sunt ! Cine stie ce crede ea despre mine acum ! O iubesc pe Zurlia asta fermecatoare ! O vreau prea mult si incurand a mea v-a fii !