Capitolul 9
R O B E R T
Stau pe canapea uitandu-ma la un film horror.
Ce o face focoasa mea ? Oare se gandeste la mine ?!
Aoleu Roby,te gandesti la ce nu trebuie acum.Taci !Mormai si urmaresc filmul linistit pana cand gaza aia mica de sora-mea sa pune in fata televizorului eu ma incrunt si ma dau sa vad.
-Meddy,marsi din fata televizorului. Spun eu nervos,iar ea isi pune mainile pe solduri.
-Nu ma dau de loc,na ! Spune furioasa lund un scaun si sta in fata mea,eu ma calmez si ma uit pe tavan nervos.
Imi vine sa o arunc pe geam dar ii sora-mea,totusi !-Am spus...marsi-din-fata-televizorului ! Spun mai clar iar ea rade ironic si sa clatina cu scaunul.
-Nuuuu,fiinca,tuuu,nu te-ai respectat cedinta de frate.
Spune Meddy,nervoasa cu mainile pe solduri.
Daca nu aiveai 10 ani te-as fii injurat de mama focului,la naiba si cu ea acum ! E enervata cu joculetele ei de copil mic.-Aoleu,ce mai vrei acum ? Intreb frecandu-ma la ochii.
-Ăm da,vino si vei vedea. Spune iar eu oftez.
-Si daca nu vreau ? Intreb increzut.
-Te bat ! Spune punand scaunul la mine si ridicand glasul la mine,iar eu rad ca un idiot.
-Nu zau,tu,fetita lui mami,ma bati ? Intreb amuzat de curajul unei fetite de 10 ani.
-Dap,si vei vedea ce poate sa faca Meddy unui biet baiat. Spune iar eu ma incrunt la auzul acestor cuvinte.
De unde a invatat sa faca pe dura ? Sa ii spun lui Spike sa vorbeasca mai incet cand mai vine pe aici.
Si lui tata sa o laseai moale cu injuratul.-Bine nebunico,haide odata ca nu am tot timpul. Spun oprind televizorul.
-Lasa ca,oricum nu aveai ce face. Spune ea urcand scarile odata cu mine,eu imi dau ochii peste cap.
Fetita asta ma inebuneste ! De fiecare data cand vine vorba de "ea si lucrurile ei".Intram amandoi in camera ei si vad ca e o plansa cu multe carioci pe jos,imi dau ochii peste cap si ma bag in jocul ei,ea fiind mica are o imaginatie foarte bogata.
-Hei fratioare,hai sa desenaaaaam ! Spune lund doua carioci si intizandu-le in sus fericita.
-Nea,cheamati una din prietenasele tale,eu sunt prea mare pentru asta. Spun serios stand la tocul usii.
-Aha,si preferi sa stai degeaba ? Intreaba ea furioasa cu mainile la solduri.
-Da,asa e,prefer sa lenevesc decat sa fac asta ! Spun aratand spre toate lucrurile de pe jos.
-Esti tu prea rautacios si prea plin de adolestenta in tine,si de aia.Oh ! Spune cu o fata trista lasand capul in jos,mie imi piere zambetul dupa ma fac serios.
Stiu ca o afecteaza,dar nu pot ! Imi afecteaza fata de bad boy ! Aham...-Scuza-ma,dar...
-Da stiu,nu poti ! Tu niciodata nu iti faci timp si de mine.Incercam sa ma apropri de tine dar tu te indepartezi. Spune cu lacrimi in ochii eu o privesc indurerat cu mainile la san.
-Meddy,eu...
-Pleaca,si lasa-ma in pace ! Spune cu mainile la ochii.
-Meddy ! Spun trist iar ea sare in pat plagand.
-Iesi din camera,distrugator de inimi ! Spune iar eu fac ochii mari si oftez.
Imi pare rau ! Spun si ies din camera,stau lipit de usa ascultandu-i suspinele ei de copil.Oftez iar mama apare din nicaieri cu cosul de rufe se opreste si o aude pe Meddy ca plange dupa se incrunta si ma priveste urat.
-Robert,putem vorbii ? Intreaba mama nervoasa cobarand scarile cu cosul de rufe spalate.
-Da,ce e ? Intreb purtandu-ma normal.
-Uite scumpule,stiu ca esti mare,umbli dupa fete,sau alte chestii de tanar in calduri,dar trebuie sa intelegi ca sora ta te iubeste,si stiu ca e mica dar trebuie sa ai grija de ea si sa faci ce iti cere,noi fiind ocupati cu serviciul si cu treburile din casa. Spune iar eu imi trec o mana prin par nervos.
-Ai dreptate,dar ce sa ii fac daca e o smiocraita. Spun iar ea ofteaza.
Mamele ! Mda...mmm-Gata cu aberatiile,Robert.Incearca sa faci eforturi pentru ea. Spune si pleaca cu cosul de rufe in brate.
Oftez si imi dreg vocea.
Are drepatate,mamica ! Doar ca eu nu sunt genul de...iao mai usor...respecto in p**a mea...fii politicos cu ea...sau poartate firesc !
Asta face un baiat bun,dar un baiat rau nu-i chiar asa ! Si in pana mea ce-i cu atata haz pentru un copil de 10 ani ?! Asta-i viata nene,ii covine sau nu,asta-i treaba ei ! Dar sa imi bag p**a in ea de soarta si de sora-mea,nu ca mar deranja,dar in fine ! Nu fac asta,bine incerc,dar nu promit nimic !Capitole cam scurte,dar csf ?! :))
Va pupacesc pe toti ! 😘😘😘