Capitolul 12
E L L A
Ma scol din somnul care ma acaparat,si imi intind mainile,ma frec la ochii si iar vad ca asta nu-i casa mea.
Iar am adormit la el ? Defapt...din nou ! Of !Ma salt si vad ca am haine pe mine.Ies din camera si ma uit prin jur,nimic in care sa imi stea in cale cu intrebari.
Dar el...unde-i ?!Cobor scarile si il vad pe canapea in living,dormind.
Merg spre el si vad ca doarme bustean,ma uit la ceasul de pe perete si indica ora 9 si ceva.Ma uit uimita si dupa dau sa plec,dar ceva ma opreste !
Ma apropri de el si il sarut pe buze scurt.
Mama,ce imi doream sa fac asta ! A fost chiar bine !Zambesc invingatoare si plec din casa lui,sar gardul si intru la mine in curte.
Ma indrept spre cort,si vad ca cele doua dorm si ele duse,intru langa ele si ma holbez la ele la cat de linistite dorm,inchid cu fermolul cortul si ma bag din nou la un somn,fiinca...inca ma mai simt obosita.*
Simt ca sunt miscata de cineva,deschid ochii si le vad pe cele doua treze,zambindu-mi.
-Helouuuu,e ora 11:30 hai sus ! Spune Aly iesind si ea din cort.
Inspir si expir aerul curat de vara.Fac un pic de miscare si dupa intru in casa.
Acolo se afla mama si fratele la masa,fetele isi strang lucrurile si vor pleca si ele acasa.-Fetelor,haide-ti la masa ! Spune mama punandu-ne pui la cuptor.Fratele meu se uita inca urat la Xena,iar Xena ii evita starea,Aly zambea cand ii vede asa,eu doar dau ochii peste cap.
Mda...*
Dupa toate cele,Xena si Aly au plecat acasa la ele,iar eu am decis sa merg prin parc,imi placea aerul asta curat de vara,era chiar cald afara,te sufocai aproape.Vad ca unii oameni isi fac avant pe banca cu evantaiele,altii alearga...care sunt sportivi iar altii se plimba linistiti cu copii.
Simt doua maini pe ochii mei,nu vedeam nimic.-Cine e ? Intreaba necunoscutul.
-Ăm...Roby ?! Intreb confuza,isi ia mainile si ma intoarce spre el,chiar el e.
Ii zambesc si il iau in brate.
Ii cam simteam lipsa acestui tigru African :))-Buna frumoaso,ce faci de una singura aici ? Intreaba el continund sa ne plimbam.
-Mai precis...de ce ma urmaresti ? Il intreb eu confuza,iar el actioneaza repede.
-Nu te urmaresc ! Te-am vazut ca ai plecat pe jos si ma gandeam ca si tu vei merge in parc. Spune si zambeste iar eu mormai.
-Ok...te cred ! Spun eu iritata.
Sigur simte ceva pentru mine mai mult ca prietena !Dupa un moment de tacere intre noi doi incep sa rup tacerea.
-Roby...imi spui te rog adevarul ? Il intreb iar el se uita confuz.
-Ce anume ? Intreaba el.
-Tu ma placi ca prietena sau mai multe decat atat ?! Il intreb curioasa,iar el ofteaza.
-Nu stiu ce sa spun...nici eu nu stiu ! Spune iar eu raman blocata.
Sunt sigura ca tigrul meu African ma place !-Spune-mi adevarul ! Spun iar el ofteaza zgomotos.
-Nu stiu...asta imi ie raspunsul ! Adevarul e ca...sunt atasat de tine fata de celelate fete,tu ma atragi. Spune el zambind iar eu raman muta.
-Serios ?! Intreb mirata.
Oare sa simta la fel ?! De ce dracu' ma tine in suspans,nu imi place !-Da...adica...nu stiu...poate ! Spune si devin confuza din ce in ce mai mult.
-Adica... Nu apuc sa zic nimic ca ma saruta pe buze pasional,sarutul devine intens,el ma i-a de ambele maini de fese,dupa se desparte de mine realizand ce a facut se scarpina in cap.
-Ce a fost asta ? Intreb eu uimita.
-Asta este ce a ce simt eu,fara vre un fel de minciuna. Spune iar eu raman blocata.
Ce ?! Adica...el ma iubeste in genul ala ?! Dar de ce nu mea spus de atunci cand l-am intrebat ?! Oare sa gandit ?!Eu incerc sa accept situatia,nu vreau sa fiu rea cu el fiinca tin la el.El imi prinde mana intre a sa si incepem sa ne vedem de plimbarea noastra.
Nu stiu daca fac o greseala sau nu ?! Sunt cam zapacita de fel ! Dar...voi merge cu gandul ca...poate fac bine !
Hei !
Am nevoie de parerile voastre :3
Telefonul meu nou-nout asa cum parintii me-au promis,v-a aparea sau nu asta ramane de vazut.Ma rog la un Samsung sau Aifon...nu se scrie asa :') dar ma rog.Aifon 7 ... Sau Samsung S6 gold sau silver,pariez pe gold,ii mai frumos.Dar spuneti-mi care-i mai bun ! Am acum Samsung J5.Ii bun si el,doar ca vreau unul nou si mai perfomant.
Nu ca nu imi ajunge si asta,dar face fiițe.
Va pup dragilor !💋
Oricum...cand voi posta capitolul cred ca deja am telefonul nou-nout,dar totusi...spuneti-mi parerile voastre.