Capitolul 27
X E N A
ORA:17°°
Dupa ce am fost cu iubitul meu Skipe pe plaja si ne-am distrat,am plecat acasa dusa de el.
Intru in casa si arunc geanta pe canapea,dau jos tocurile,deja ma dor picioarele.
Urc scarile usor pana in camera mea.
Intru si ma arunc in pat oftand adanc.
Ma intorc pe partea cealalta si ma uit pe tavan zambind sec.
A fost o zi frumoasa pentru mine !Sunt destul de plictisita,nu stiam ce sa mai fac.
Atunci mi sa aprins beculetul si m-am ridicat rapid de pe pat mergand la sifonier lund haine lejere,vroiam sa scap de rochia asta stramta.
Intru in baie vrand sa ma relaxez putin.*
Dupa o baie calda,stateam de una singura in living mancand cipsuri,ma uitam la un serial misto.
Tresar cand bate cineva la usa.
Ma ridic si merg cu pasi marinti pana la usa,o deschid usor si in fata mea era Aly plina de noroi,pun mana la gura ca sa ma abtin sa nu rad.-Sa nu indrasnesti sa razi ca te sparg in doua. Spune ea furioasa,era rosu ca racul.
Ce dracu' a patit si asta ?! Morrrr!-Alyyyy,sa te duci la mama naibi,curvo ! Se auzea o fata tipand eu ma incrunt iar Aly maraie nervoasa,se auzeau si rasete de fete.
-Se te duci tu ! Si curva e ma ta care a avut amanti. Spune ea tipand cat se putea de tare.
Asta ma face de ras,sa mor eu !Imi dadeam seama dupa rochia ei mov stralucitoare si balonata si coafara ei care cred ca ia luat mult ca sa fie asa.
Aaaa stai ! A fost la concursul ala de moda care de tot vorbea ea.
Dar nu mea spus ca a fost si un test de 'inoroire modela'.-Mmm,nu intreba ! Spune ea si intra nervoasa,eu inchid usa in urma ei.
-Nici nu o faceam. Spun iar ea maraie.
-Sti ca glumeam,intreaba-ma ! Ma simt destul de rau. Spune cu lacrimi la ochii dand sa se aseze pe canapea.
-Staiiii ! Tip eu.
-Ce mai e ?! Intreaba ea confua.
-Nu te aseza pe canapea,dabea a curatato mama. Spun eu iar ea se incrunta.
-Te' dracu si cu tine ! Spune ea descatandu-se de pantofii de 10 cm.
Cum dracu' poate merge aia pe tocurile alea ?!-Mmm,stai pe scaunul asta ! Spun eu adancandu-i un scaun moale.
-Mersi ! Spune ea stergandu-si lacrimile cu dosul maini.
-Cum ai ajuns in haul asta ?! O intreb tare confuza.
-La dracu sa intaplat !Niste geloase de curve,me-au facut felul. Spune iar eu ma abtin sa nu rad.
-Serios ?! De ce ar fi geloase ? De parca ai avea ceva mai presus ca ele. Spun eu tare curioasa.
-Mda,pai,am castigat coroana si pandica cu Miss si daia. Spune ea iar eu rad in hohote.
-Mama,ce vorbesti ! Asta da bataie de fetite.Te felicit ! Spun aplaudand,iar ea e foarte nervoasa.
-Stai sa auda Ella asta,cred ca se pisa pe ea de ras. Adaug eu amuzata.
-Taci fa ! Nu ii spune. Spune ea stresata.
-Mda,daca mu ii spun o sa afle. Spun iar ea rade scurt nervoasa.
-Sigur ! Spune ea.
-Unde-ti printul,draga ?! Concursul ala nu avea si un print ca in basme ?! Intreb eu si ea isi aseaza parul.
-Daa,crezi ca are legatura ?! Unde te crezi ?! La bal ?! Intreaba ea furioasa.
-Gata Cenusareaso,stai calma ! Spun eu iar ea se priveste uimita.
-Ai haine de schimb ? Intreaba ea.
-Ce ma ?! E te na,dute acasa si schimbate. Spun eu.
-Oh bine,multumesc pentru nimic ! Spune incaltandu-se cu pantofii rapid si iese din casa.
-Ba ai pentru ce multumi ! Spun eu alert.
-Pentru ce ? Intreaba ea.
-Pentru ca,te-am dat un scaun confortabil ca sa stai,dâââ ! Spun eu iar da cu mana si imi intoarce spate,vad ca face contac de o persoana si cade pe jos.
Privirea ei se ridica la persoana respectiva,eu rad in hohote si fac zgomot in cat si vecinii cred ca mau auzit.
In fata ei era nimeni altu decat Alexander,Alex cum ii spun oamenii.El o priveste confuz.
Curvul cu ochii verzi ca smalardul si cu parul vulvoi negru,ii statea in sus ca o creasta de cocos,ii statea perfect baiatului.
Corpul lui bine lucrat invidiat de lume ii dadea un aer de rebel.
Aww ce draguuuut ! Aly a dat de print pana la urma ! Neaparat trebuie sa afle si Ella.El o ridica pe picioarele ei si vad ca amandoi se privesc dar nu scot nici un cuvant.
What !!! Se cunosc ?! Mmm,Aly ai un gagic ?!Tusesc ca sa iu trezesc din starea asta.El ma priveste confuz si vad ca isi lasa mana in jos aratandu-mi degetul din mijloc eu ma incrunt si scot limba la el.
El da ochii peste cap si mormaie eu rad ca proasta.-Aveti de gand sa vorbiti ?! Pierd finalul frumos din serialul meu. Spun eu stresata.
-Ia taci ! Ce cauti aici,Alex ? Intreaba ea confuza.
-Am auzit ce sa intamplat si me-au spus fetele acelea ca esti aici la Xena,te felicit ca castigat. Spune el zambind.
-Ăm mersi ! Spune ea in timp ce se curata de praf.
-Esti bine ? Intreaba curvul cu ochii verzi ca vipera.
-Ti se pare ca sunt ? Intreaba ea furioasa.
-Ăm,nu ! Vrei sa te conduc acasa ? Intreaba el aratand spre masina.
-Da,nu vreau sa fiu vazuta de oameni in halul asta. Spune ea aratand spre ea.
-Cred si eu ! Trebuie sa pari tu mereu frumoasa din padurea adormita. Spun eu stresata si o vad cum se intoarce spre mine in calcaie.
-Mmm,ia taci ! Eu plec acum,pa ! Spune ea furioasa si pleaca grabita in masina curvului.
De ce ii spun curvar ?! Fiinca e unul care nu stie de viata lui e paralel.Nu ca ar fi cu mai multe femei dar are parfum la ele.Multe il vor in pat,dar el nu e convis niciodata.Nu ii pasa de curve.
Curvar ii spun ca imi place.Nu il vad ca il deranjeaza.Sau...mmm-Ce sa ii faci ?! Asta-i Aly. Spune el si rade.
-Da,da,daaa,du-o mai repede acasa,ca face crize de nervi daca nu isi spala rochita ei de milioane. Spun ironic.
-Ok,pa ! Spune razand scurt si iesind din curte,eu dau ochii peste cap si intru in casa,ma duc sa vizionez serialul in continuare.