Capitolul 7
E L L A
ORA:11°°
Ies din baie imbracata in rochie si dezmachiata si desigur me-am pietanat parul care era putin incurcat.
Intru si il vad pe Robert intins pe pat cu telefonul meu in mana,ma apropri de el si il smulg repede din mana lui.Il privesc suparata iar eu mormaie.-Ce face-ai la telefonul meu ? Intreb nervoasa.
Cine e el sa imi umble prin mesaje ?!-Hooo ca nu til stric,te-a dat prietena ta Xena mesaj si te-a si sunat. Spune ridicandu-se de pe pat mergand la dulap.
-Da,nu era nevoie sa te bagi. Spun si bag telefonul in geanta.
-Da stiu,pisi ! Spune iar eu raman blocata.
-Cum me-ai spus ? Intreb confuza dar si furioasa.
-Pisi,ce te deranjeaza !? Intreaba venind spre mine.
-Serios motanel ?! Nu iti ajunge ca mai avut o noapte ? Intreb furioasa.
Ia uita-te la el ! Se da cocos in fata mea,dar e gaina.Gaina curcita cu boul.-Mrrrrr ! Spune muscandu-si buza de jos aproprindu-se de mine eu fac pasi in spate si ma lipesc de oeretele rece,inchid ochii si ma asteptam sa ma sarute pe gat sau pe buze dar in schimb.Ma sarutat parinteste pe frunte si sa indepartat de mine,deschid ochii cu teama si il vad pe marginea patului.
Ce a fost asta ?-Eu trebuie sa plec,pa ! Spun si ies rapid din camera lasandu-l singur acolo.
Ies in curte,si o vad iar pe Lila cu cotoiul ala,ma apropi de ei si o iau in brate.
-Oh Lila,nu te potolesti niciodata ? Hai acasa ! Spun iesind in fuga din curte.
Privesc in spate si il vad la geam dupa dispare trist.
Ăăă !!!Intru in casa si dau de mama si tata care stau pe canapea tinandu-se de mana si vorbind linistiti.
-Hei,dragi parinti ! Spun eu atragandu-le atentia,amandoi isi muta privirea spre mine.
-Hei,scumpo ! Ce faci ? Intreaba mama zambind larg.
-Uite bine,pe aici,tu ? Intreb ironic descaltandu-ma de pantofi.
-Aha,tot in rochia aia neagra ai ramas ? Of,of,offf,dute si schimbate. Spune mama suparata eu dau ochii peste cap si imi vad de treaba mea.
Ii doare in cur ca am dormit cu un barbat aseara in pat si nici mcar nu le-au pasat unde am fost toata noaptea !
Alta data imi instenej moartea sa vad pe cine mai cauta,sa vezi disperarea mamei si necazul tatei.Pffff !Intru in camera si ma arunc pe burta in pat,plictisita.Oftez si ma ridic pentru a ma imbraca in ceva comod.Imi iau niste blugi albastri deschisi,o bluza crem cu scris negru Kiss si ma arunc dupa in pat.
Lund telefonul in mana si tastand,vreau sa ii dau mesaj lui Leo adica fratele meu mai mare Leonardo.
Alt nume nu gasea ?!Ma uit pe instragram,si vad o multime de poze care imi plac si care nu.
Le dau inimioara de bunavoie la unele.La altele ca merita un like mare-maricel :).
Ia-ta ca apare si flacaul mamei cu atidunine de bou.
Meah...-Hei Nova,ce faci ? Intreb eu zambind fals in fata lui.
-Hei sarcastico,bine,tu ? Intreaba amuzat de starea mea si se pune langa mine.
-Uite...plictis ! Spun intizand mainile in aer.
-Plictis zici ăăă ? Intreaba razand.
-Pai da,lenea e mare. Spun si imi pun perna mai sus ca sa ma ridic in sezut pe ea.
-Ai uitat si de...prostia ii mare. Spune si rade in sinea lui.
-Da,si asta,putin. Spun ranjind fara vre un fel de afectiune.
-Ma rog,eu plec acum,pa ! Spune si se ridica de pe pat.
-Stai ! Unde pleci ? Intreb confuza.
-La servici,draga ! Spune zambind.
-Dar nu ai spus ca ai liber ? Intreb deja nu mirosea a bine.
Mhhh...-Ba da,dar ca...mau chemat ca este un coleg bolnav. Spune scarpinandu-se in cap.
-Si din toti,pe tine te-a gasit prost ? Intreb razand scurt.
-Ha ha haaa buna gluma,nu chiar,eu sunt omul sefului de incredere. Spune cu mana pe piept iar eu dau ochii peste cap mormaind.
-In fine,dar cu Mada,ce sa intamplat ? Il intreb inainte sa plece.
-Ăm ea ! Pai...cu ale ei. Spune iar eu ridic o spranceana.
-Cu ale ei ?! Hai nu ma inebunii ! Spun iar el rade.
-Hai gata,ma ti din loc,pa ! Spune inchizand usa iar eu ma las sa cad pe spate cu perna in cap oftand.
Voi murii de singuratateeee !
Poate voi merge la cele doua nebune de legat.Poate la cat de lenesa sunt slabe sante !