Samuel
O pol hodinu som počul búchanie a potom sekanie. Pozrel som sa cez okno. Nemôžu prestať? Asi ich to začína baviť. Vybehol som na povalu a tam preskočil na ďalší dom ale to by som nemohol byť ja kebyže nerozbijem tú strechu a nekidnem na zem
??? : ,,Čo to?" prehovoril neznámy hlas.
Postavil som sa a pripravil si Pečenka. Zišiel som dole a uvidel chlapíka ktorý mal v ruke pištoľ... lenže bol ku mne otočený chrbtom tak som sa k nemu priblížil, namieril som mu medzi lopatky a prikázal som nech zloží zbraň.
??? : ,,Kľud... nechcem problémy"
Ja : ,,To určite... Je tu s tebou ešte niekto?"
??? : ,,Áno... moje dcérky." vtedy sa otočil a pokúsil sa ma odzbrojiť a to sa mu aj podarilo, ale ja som si vytiahol sekeru a dal mu ju ku krku.
Ja : ,,Toto si si pos..." bum...výstrel ktorý ma trafil pod lakeť ale ja som nepustil zbraň... nepustil ale hodil po strelcovi ktorým bola asi osem možno deveť rokov staré dievčatko. Lenže ten chlapík sa pred ňu postavil a schytal to do ramena. Padol na zem. Vtedy tam pribehla asi o tri alebo štyri roky staršia baba ktorá mi niekoho pripomenula.
Išli sme do táboru v Houstone. Ten v Atlante je už čistý. Boly tam ďalšie tri oddiely a náš. Prvý pripravoval víbušniny druhý háky tretí strelivo a zbrane a my sme boli pripravení na útok. Vtedy sa ozvalo bum a mi sme tam nabehli a zastrelily každého okrem našich. Uvidel som utekajúcich ľudí tak som sa za nimi rozbehol a vistrielal celý zásobnýk. Zabil som väčšiu časť a tí ostatný mi utiekli. Vtedy som zbadal ako sa tam Americký vojak ktorí bojoval s nakazením. Prišiel som k nemu a vystrelil. Kývol na mňa lenže sa stalo niečo čo som nečakal. J**** mi po hlave lopatou a tým ma omráčil. No ešte predtým som uvidel ako bere dvoch ľudí a uteká s nimi.
Zo zamyslenia ma prebral plač a to že mi niekto priložil hlaveň k čelu. Bola to tá staršia. Plakala lenže zbraň nebola odistená. Odzbrojil som ju a strelil ju do kolena. Keď som sa pozrel na chlapíka spomenul som si že to on je ten vojak. Postavil som sa a pozrel sa na neho. Stále mal na sebe uniformu a zbrane lenže bunda bola roztrhaná. Vtedy som započul...
Áno začal som strihať. To je všetko tak Ahooooooooooooooooooj
ESTÁS LEYENDO
The Walking Dead
FanficPríbeh viacerých spisovateľov MoonKillerSk ArkinaWolf Am_Pple _WeriK #2.2.2017# 12. sience fiction