Mike
Prepichol som Ronina nechápavím pohľadom. Predo mnou stála takmer biela žena. Dívala sa na mňa svojími bledými očami. Ale ja na ňu nie. Díval som sa na Ronina. Ktorý len krútil hlavou.
'Už ma to unavuje' povzdychnem si nad myšlienkov a zabijem ďalšieho chodca. Prehol som chrbát dozadu. Kosti radostne zapraskali.
Zašiel som do izby, kde som zvyčajne trávil volný čas. Sadol som si na stoličku a položil malý zápisník na stôl. Otvoril som ho niekde v strede, páč som potreboval dvoj stranu. Vybral som z vrecka pero a začal písať.
' Ahoj Ronin. Viem že je nesprávne odchádzať v tento neskorí čas, a k tomu bez rozlúčky.
Viem, je to svinstvo. Ale ja to nevydržím. Len tak čumieť do stropu, alebo do steny. Snáď sa ti bude dariť, teda vám všetkým.
PS: diky za záchranu života. '
Papier som položil na viditeľné miesto. Zobral som si svoje osobné veci a vyrazil na cestu. Pohľadal som ešte Branda.
V meste
Otvoril som poslednú plechovku so psím žrádlom. Dal som štvrť Brandovi do misky. Čakal som kým Brand doje aby sme mohli pokračovať v ceste.
' Túto štvrť poznám ' poviem si v duchu a vleziem do jedného činžiaku. Vypáčil som dvere od náhodného domu. V dome nikdo nebol. Až na mŕtvolu mačky. Otvoril som skriňu. Nič v nej nebolo, až na takmer nepoškodené boty. Akurát v mojej velikosti. Prezul som si boty a vyrazil do ďalšej izby. Bola to kuchyňa. Nádherná veľká kuchyňa. Otvoril som chladničku. Ale tá bola prázdna. Pár krokmi som prešiel do špajzi.
' Bingo! ' zakričal som v duchu. Rozopol som batoh a začal dávať doň všetky konzervy.
,,Brand. Dneska budú hody," pobedal som natešene.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
The Walking Dead
ФанфикPríbeh viacerých spisovateľov MoonKillerSk ArkinaWolf Am_Pple _WeriK #2.2.2017# 12. sience fiction