Kapitola 38 ¥¥

21 2 0
                                    

Mike

To by som nebol ja, keby nešlohnem motorku niakemu preživšému.

Vyšiel som mimo mesta. Brand stále utekal za mnou. Nevedel som ako dlho to vydrží, tak som preistotu zastal. Dokonca i benzin sa minul. Zosadol som z motorky. Šli sme smerom k lesu. Brand zaštekal a tým ma upozornil na hordu vhodcov. Začul som aj výstreli. Rozbehol som sa k nim. Napravil som si plynovú masku, aby mi nevideli tvár. Zobral som AK-47 a začal strielať.

,,Brand! Pravá strama!," Zakričal som naňho. Zaštemal a tým nalákal vzyšným chodcov od ľudí ku mne.
,,Ďakujeme za záchranu," povedal jeden z nich, ,,Neviem ako dlho by sme to vydržalo. Bolo ich mnoho."
,,Nie je zač. Brand! Ideme!" zakričal som a chystal sa odísť, ale zastavil ma.
,,Nechcel by si ísť do tábora? Je tam veľa preživších, a mohol by si naučiť mladých strielať."
,,Neviem neviem. Mám nevyriešenú jednu vec. Snáď tých trinásť guliek ešte vrátim," zasmial som sa. ,,Tak poďme."

Sedel som v jednej izbe. Z vonku sa ozýval smiech detí a rozprábajúcich sa ľudí. Otvorili sa dvere. Z nich vybehoľ Brand a za ním stál ten muž koho som zachránil.

,,Ahoj, som Jonny," predtavil sa.
,,Som Mike."
,,O tých trinástich guľkách..."
,,Bol som vojak, odyšiel som kvôli sestre. Nedávno som sa stretol s mojou bývalou četou. Bola s nimi aj iná. No a, schytal som trinásť guliek. Dvanásť smrteľných. Tu trinástu strielal niekdo, kdo ma nechcel zabiť, ale, neviem kdo."
,,Ako si to prežil?"
,,Vďaka dobrým ľuďom," povedal som a vstal.
,,Nebaví ma tu sedieť, bolia ma oči z umelého jasného svetla," povedal som. Jonny sa postavil a šiel ma previesť.
ππππ

Zastali sme pri terčoch. Strielala tam jedna žena. Muži, ktorých pravdepodobne učila strielať z luku ju počúvali. Zobral som si kládkový luk. Žena sa na mňa pozrela. Zobral som si pár šípov a začal strielať.
' Raz trefa, dva trefa, tri trefa, štyri trefa..'
Všeci sa na mňa prekvapene pozerali. Zastal som. Zostal mi posledný šíp. V tom som zbadal jedno dievčatko. Pozerala na chodca. Namieril som luk naňho. Natiajol tetivo. Pustil ho. Šíp preletel hlavou chodca a ten padol na zem.

The Walking DeadWhere stories live. Discover now