Kapitola 9

41 6 0
                                    

Mike

Sedel som priviazaný o stoličku. Zase. Do miesnosti vošiel ku mne muž v kovovóm obleku. Sadol si na stoličku oproti mne.

,,Kdo si?"spýtal sa. No moja odozva bolo oplutie jeho obleku. Muž očividne srácal nervy. Namieril na mňa svoju ruku. Potom ju rýchlo dal preč z môjho smeru. Ruka sa vystrelila do steny.

,,Márny pokus," povedal som a zasmial sa. Muž v oblekusa zahľadel na mňa.
,,3," povedal som. Nechápavo sa na mňa pozrel.
,,Vonku sú traja chodci. Ak začnem kričať príde ich sme omnoho viac."
,,To bude smrť i pre teba."
,,Nebojím sa smrti. Nemám prečo žiť. Ten človek pre ktorého som žil je mŕtvy," zasmial som sa.
,,4," povedal som pokojne.
,,Oni na teba reagujú!"vykríkol a namieril na mňa svoju takanu.
,, Nereagujú, len ma počujú. Najviac počujú vybrácie zvukavých vĺn pohybu. Potom vnímajú zvuky, našu reč, smiech. Ďalej reagujú na veci čo padnú na zem, alebo výstreli. Ale zo všetkého najviac reagujú na svetlo. A to je v tomto dome požehnane veľa," zasmial som sa.
,,Načo to hovoríš?"
,,Pretože sem prichádzajú. Už ich tu je okolo 20tich," povedal som. Do miesnosti vtrhol jeden muž.
,,Ronin, chodci sa sem snažia dostať!" Ronin sa pozrel na mňa.
,,Tik tak tik tak," zasmial som sa.

The Walking DeadDove le storie prendono vita. Scoprilo ora