Kapitola 32

16 3 0
                                    

Ava


Už dva dni som na výprave za zásobami. Zatiaľ som nič nenašla a momentálne sa nachádzam v jednej dedine, teda aspoň to čo z nej ostalo. Už som mala všetký domy prehliadané okrem jedného ktorý sa nachádza na samom konci dediny. Keď som konečne u neho bola zosadla som z Marry a priviazala som ju k plotu. Prišla som k dverám do rúk som si vzala revolver a dala ruku na klúčku. Pomaly som sa začala chystať otvoriť dvere keď v tom začala erdžať Marry. Otočila som sa k nej a videla som ako ju začal žrať chodec. Vytiahla som si z poza chrbta luk zamierila som na chodca a následne ho zabila. Po tom som prišla k Marry a šip som jej zarazila do lebky. Netrápilo ma to city som už dávno stratila. Vzala som si tedy batoh a vošla do domu. Pred sebou som mierila revolverom a bola pripravená zabiť čokoľvek a kohokoľvek.

Batoh som položila vedla dverí a začala to tu čistiť. Našťastie som narazila iba na jedného chodca. Keď som to mala vyčistené začla som hľadať zásoby. V kuchyni som našla dve konzervy fazulí a jednu flašku vody. V druhej izbe som nenašla nič iba skrinu plnú oblečenia mojej veľkosti. Moje veci už boli zničené a potrhané tak som si niečo vybrala a obliekla si to. Boli to čierne rifle, čierne tričko a zelená košela. Na hlave som mala môj kovbojský klobúk no ten som vymenila za čiernu šiltovku čo som našla v šuflíku. Keď som bola v tejto izbe hotová vydala som sa do ďalšej. V tej som našla iba dva náboje do revolvera, samozrejme som ich vzala budú sa hodiť. Napokon som všetko hodila do batohu a vyrazila ďalej po ceste. Dostala som sa až do lesa. Všade na okôl boli chodci no ja som si ich nevšímala. Keď som ich striasla tak som si sadla a oprela sa o peň stromu. Zavrela som oči a premýšlala nad životom či sa niekedy vráti do normálneho stavu. Túto otázku som si kládla každý deň. No nikdy som sa odpovede nedočkala a asi ani nedočkám.

The Walking DeadWhere stories live. Discover now