34. Kapitola

17 3 0
                                    

RONIN

"Som naňho nasraný... To je jasné... Ale nezaslúži si smrť!" povedal som tónom ktorý si nežiada žiadne námietky.
"Keď ho chytia, zistia kde máme defense... Kde je ako silný plot, alebo aj kde máme zásoby na blížiacu sa zimu."
"Nájdem ho." povedal som. A potom mu dám takú po hube že mu zlomím sánku domyslel som si.

Ráno som musel zavčasu vyraziť. Zobral som si len svoje vybavenie, vodu a nejaké to jedlo na cestu. Nasadol som na motorku a šiel smerom kam ho videli odchádzať strážcovia. O nejakých 250metrov som narazil na chodcov. Rýchlo som okolo nich prešiel a uháňal ďalej po ceste. Až po obede som prišiel do mesta. Šiel som do najbližšieho domu,  kde na mňa čakalo samozrejme dosť chodcov... Zrejme celá rodina. Potichu som okolo nich prešiel a vybral sa do kuchyne. Už sa mi totižto minula voda. Nabral som si znova plnú fľašu a hodil ho do ruksaku... Hmmm... Zrejme tu niekto bol... A nie dávno.
Pozrel som do špajze... Nič... Divné. Šiel som z domu von.

Predvečer som dorazil k obchodu. Vošiel som dnu a regály nahádzal pred dvere, aby sem tí čmejdi nevošli... Ľahol som si na pult, ruksak si dal pod hlavu a zaspal. Ráno ma ale zobudil budík. Vstal som, odhádzal vchod a vyšiel von. Napočítal som asi 23 chodcov... Nestál som o ich pozornosť a pobral sa k moto... Tí hajzli! Sakra! Kde mám motorku!?

The Walking DeadOnde histórias criam vida. Descubra agora