50.Kapitola 🖤

22 4 0
                                    

Ayasha

Zobudil má krik a hluk z chodby. Posledné dni som sa zotavovala a doktori mi doporučovali odpočívať. Aj keď som vedela že by som ich mala poslúchnuť, nemohla som. Nedokázala som tu len tak sedieť. Navzdory, že sa mi točila hlava som si pomaly sadla. Jednou rukou som sa držala rámu postele a druhou som sa snažila nehýbať. Predca len som o tú ruku prišla. Pomaly som bosími nohami dopadla na zem. Podlaha bola studená. Odrazila som sa od postele a postavila som sa. Bol to divný pocit, po toľkých dňoch stať na vlastných nohách.

Pomalými krokmi som sa pomocou pridržiavania o stenu dostala k dverám od mojej izby. Nakukla som von.  Pred dverami od vedľajšej izby sa hádali dvaja ľudia. Stál tam doktor, ktorého som poznala a pre mňa neznámi chlap. Podišla som k ním a spýtala sa. ,,Deje sa niečo ?"

Doktor sa na mňa pozrel a kľudním hlasom odpovedal :,,Mali by ste odpočívať a nestarať sa do vecí do ktorých vás nič nie je, aj tak sme tu s pánom skončili."

Doktor chcel odísť, keď v tom naň zavolal neznámi: ,,Ešte sme neskončili." V Tom doktor zmizol za dverami.  Neznámi sa na mňa otočil.

,,Čo sa stalo?" Spýtala som sa. Aj keď mi do toho nič nebolo, bola som zvedavá.

,,Ten sukin syn nás nechcel pustiť za Aveou." Nahnevané odvetil. Chvíľu som nerozumela prečo povedal nás, ale potom som si všimla ďalšieho chlapa spiaceho na stoličkách. Prikývla som a chcela som sa otočiť a odísť, však zrazu prehovoril.

,,Som George a ten spáč je Dylan." Nastavil mi ruku.

,,Teší má. Som Ayasha." Podala som sú ruku, ale v Tom som sa zarazila. Podala som mu totiž svoju odrezanú ruku. Stiahla som ju späť a ospravedlnila som sa.

,,Prepáč, ešte len si zvykám na.." odmlčala som sa. Bolo mi to trápne.

The Walking DeadWhere stories live. Discover now