Ayasha
Sledovala som ich cez okno Mikea posadili do autá a odišli. Nezachránim ho, môže si za to sám. Sadnem si na matrac a pozriem sa na Branda.
On ťa zachránil. Šepne moja myseľ. Rozhliadnem sa . Neverila som tomu čo chcem urobiť. Postavila som sa a šla von. Ešte som dá vo dverách otočila, pozrela som na Branda a odhodlane prehovorila. ,, Zahranime ho!''
Pes štekne na súhlas. Vyšla som na cestu. Na zemi boli otlačky pneumatík od auta. Sledovala som ich.
***
Po ceste som narazila na pár chodcov. Sekerou som im oddelila hlavy od tela. Dostala som sa na miesto tých ktorý zobrali Mike. Bol to oplotený dom, vpredu boli dve auta a pár chodcov okolo. Dom sa nachádzal v lese. Branda som nechala neďaleko tohto lesa.. Snáď to zvládnem.
Zozadu plotu som preliezla. Mali otvorené okno. Avšak nešla som oknom. Prezrela som ostatne okna a jedno viedlo do izby s Ním. S Mikeom. Bol sám. Bol zviazaný.
Nožom , ktorý som mala za opaskom som vypáčila okno. ,,Ayasha.'' Všimol si má Mike.
,,Pšst!'' Naznačila som mu aby bol potichu. Rozviazala som ho. Pošúchal si poranené zapestia a spolu sme sa chytali ujsť oknom, pokým sa neotvorili dvere a neozval sa hlas.
,, Nečakal som návštevu .'' Chrapľavý a veľmi hlas ktorý má oslovil. Otočila som sa a zbadala ho. Dlhšie čierne vlasy, zelené oči a jeho úškrn. V ruke držal pušku, namierenú smerom k zemi.
,,Zviažte ich, oboch !" Rozkázal.
VOCÊ ESTÁ LENDO
The Walking Dead
FanficPríbeh viacerých spisovateľov MoonKillerSk ArkinaWolf Am_Pple _WeriK #2.2.2017# 12. sience fiction