Mike
Zo spánku ma vytiaholi výstreli. Zobral som zbraň a vybehol von. Zbadal som chodcov. Kopec chodcov. Vystrelil som do vzduchu. Chodci sa otočili. Začali kráčať ku mne. Po jednom som ich strieľal.
Keď som zastrelil asi tak dvadsať chodcov všimol som si ženu. Bránila sa chodcom. Kráčal som k nej. Zastrelil som chodcov a pomohol jej vsať. Vtom sa preď ňu postavil pes. Mal vycerené zuby.
,,Brand, to je priateľ," povedala. Pes poslúchol a nechal ma tak.
,,Som Ayasha," predstavila sa.
,,Ja Mike," povedal som naštvane. ,,Dúfam že máš dobrú výhovorku na túto spúšť,"ukázal som okolo seba. Ona len pozrela na zem.
,,Poď, tu to nieje bezpečné," chytil som ju za ruku a potiahol preč.,,Sadni si kam chceš. Hlavne sa ničoho nedotýkaj. A nikam nechoď, sú tu samé posce keby sa sem niekdo vlámal," dodal som. Sadol som si na madrac. Zhasol som lampu.
,,Prečo si zhasol?"spýtala sa.
,,Mám rád tmu,"povedal som. No ruský prízvuk som nezakril.
,,Rus?"
,,Da."
,,Ja som Američanka," povedala.
,,Budem rád ak ten pes sa ku mne nepriblíži. Nemám rád psy," povedal som. Dal som si dole bundu, mikinu a tričko. Pozrel som sa na ňu.
,,Čo je? Je to môj dom," povedal som a zasmial sa.
Dal som si dole čižmy. Na nohách som mal obväzy. Začal som ich zmotávať.Chcela niečo povedať, ale zavrel som jej ústa. Začul som autá.
,,Dúfam že si spokojná," zamračil som sa. ,,Tony, to mi ešte chýbalo," vzal som pušku a vybehol bosí von.,,Vypadnite! Toto nie je vaše územie!"
,,Ukľudni sa. Chceme si ho trochu zväčšiť," zasmial sa.
,,Daj mi tu pušku a nasadni do auta," povedal.
,,Nikdy," odpovedal som a strelil mu do ramena.Prebral som sa. Bol som zviazaný ku stoličke.
,,Sviňa," vykríkol som.
KAMU SEDANG MEMBACA
The Walking Dead
Fiksi PenggemarPríbeh viacerých spisovateľov MoonKillerSk ArkinaWolf Am_Pple _WeriK #2.2.2017# 12. sience fiction