+57+

9 1 0
                                    

Daniil

Míňal som domi mesta. Míňal som nemŕtvich. Bežal som už niekoľko hodín. Moja kondícia sa riadne zlepšila touto...apokalipsou.

Napravil som si zelený ruxak z ktorého mi vysela hasiaca sekera a pokračovaľ ďalej ulicami mesta. Krok po kruku som sa dostával k lesu. Zelený, obrovký les. Vec, ktorú si každý praje. Mohol som tam nájsť aj úkryt. Nejakú chatku na pár dní.

Krok v lese som spomalil. Predca len, v lese sa nájde ten čerstvý vzduch. Zhlboka som sa nadýchol, ale to čo som ucítil ma dostalo. Smradlavé rozkladajúce sa mäso. Pozrel som sa pod svoje nohy a uvedomil si na čom stojím.

,,Mäsoví cintorín,"  zavrčal som a dal sa do úteku lesom. Za sebou som počul nemŕtvych. Pridal som na kroku.

Sekundy, minúty, hodiny plynuli rýchlo. Nedalo sa postrehnúť koľko bolo hodín. Stromi boli čím ďalej väčšie a silnejšie, koruny stromov zakrývali oranžové nebo. Nevedel som kde sa nachádzam.

Nebo sa farbilo do tmavomodrej, až čiernej. Kráčal som stále lesom a v ruke držal sekeru. Už neraz sa mi stalo, že ma v noci napadla horda nemŕtvych.

Moje túlanie lesom sa skončilo. Našiel som svoje útočisko na lesnej pumpe. Dal som sekeru opäť na svoje miesto a kráčal po betónovej ceste smer pumpová budova. Vyzerala, že v nej ešte nikdo doposial nebol. To by znamenalo dobré útočisko a zásoby.

Prešiel som k dverám a obzeral sa. Elektrika nebola vedená, tak som sa musel dnu prebiť. Vzal som sekeru. Načiahol sa, pripravený uderiť do dverí plnou silou. Tak sa aj stalo, ale moja sila sa zmenila, tak to schytala aj moja noha. S bolesťou som padal na zem priamo na zadok.

The Walking DeadМесто, где живут истории. Откройте их для себя