Mike
Všetci odišli. Len ja a pes sme zostali na leteckej základne. Prešiel som dlhou chodbou k Felixovi. Prehladal som mu tašku na chodbe. Mal tam zbrane a náboje. Dal som mu dole menovku. Dal som si ju do vačku a šiel na oddelenie zdravotných potrieb.
Brand začal štekať. Prišiel som k nemu. Pod skriňou ležala zdravotná sestrička. Chytil som jej čelo. Pálilo ešte viac než oheň. Zobral som si nejakú zbraň s tlmičom a zastrelil ju.
,,Felix, alebo ak tu je ešte jeden musel nakaziť okolité priestranstvo," povedal som psovy.
,,Je dobré z tadiaľto vypadnúť, než bude po nás," prehľadal som sestričke vačky. Našiel som tam presne to čo potrebujem. A nakoniec som odišiel z celej budovy.,,Seď"povedal som psovy. Nemohol som riskovať, nepotrebujem problémi. Vošiel som do obchodu. Prehrabával som regáli, až pokial som nenašiel konzrvu.
,Márny pokus," zasmial som sa. Konzerva bola pripnutá na magnetovú pasť, ktorá spustí menšiu bombu.
,,Brand, ku mne," počkal som kým príde pes.
,,Hľadaj," zavelil som. Pes začal skákať po regáloch,až sa zastavil u pultu. Prišiel som k nemu.
,,Vylez, nič ti neurobím, sľubujem."
,,Mike, poznám tvoje sľuby," povedal a zasmial sa. Bol to Thomas.
,,Thomasi, ty starý hajzel," zasmial som sa. Objali sme sa.Bolo neskoro večer. Sedeli sme u ohňa v skladisku. Všetci z oddielu. Nikdo nič neprehovoril, len si každý užíval atmosféru.
,,Čo Kam?" spýtal sa po niekoľkých minútach mlčania Hanz.
,,Budem rád, keď nebudem môcť odpovedať na túto otázku," odpovedal som.
,,Kde je Felix?" Vystrelila na mňa ďalšia otázka.
,,Než som tam prišiel, boli všetci nakazený," povedal. Siahol si do vačku a dal nad oheň jeho menovku.,,Čo sa stalo?"spýtal som sa.
,,Ako to myslíš?" Odpovedal Srinom.
,,Že ste tu. Veď ste boli v rusku."
,,Boli, ale potom nás sem poslali zastaviť jeden tím. Ale ten sa nám zastaviť nepodaril. Zabili všetkých v Atlante. Nestihli sme tam dôjsť. Už bolo neskoro, ale Venry dal jednému lopatou po hlave," zasmiali sme sa.
,,Chcel som mu zlomiť nos, ale o pár milimetrov som minul," zasmial sa.
,,Mali by sme byť tichšie, aby sme ich neprilákali," dodal som.,,Vstávať vy zveri!" budil nás Venry. Pozrel som sa naňho a zasmial.
,,Ty skurvysyn!" zahučal Thomas.
,,Dneska ideme pre zádoby," dodal.Všeci boli prichystaní. Thomas otváral dvere. Oslepilo ma slnečné svetlo.
,,Prepáč Mike," povedal a odstúpil. S ním ostatný. Keď sa mi zaostril zrak videl som mužov so zbraňami. Bol to ten oddiel, s ktorým sme sa fotili.
KAMU SEDANG MEMBACA
The Walking Dead
Fiksi PenggemarPríbeh viacerých spisovateľov MoonKillerSk ArkinaWolf Am_Pple _WeriK #2.2.2017# 12. sience fiction