Ronin
SX včera poslal čistiacu vlnu na všetky labaky a výrobne Nemesisu.
Keď sme sa tam prišli pozrieť našli sme stovky tiel. Tiel vojakov. Ruský vojaci. "Dávajte si bacha. Niečo sa tu stalo." pripomenul SXIII.
Pokračovali sme až ku krateru. Bolo tam nahadzaných plno Nemesisov.
Prišli sme k jednému chodcovi. Mal na sebe oblek S.
Odsekli sme mu hlavu a Em toho obleku zapli protokol SD. SamurayDestroy.
Oblek sa začal rozkladať a ničiť. Za chvíľu bol úplne nepoužiteľný. Vtom sme za nami začuli rachot. Stál tam Mike. No... Stál. Podopieral sa o palicu. A za ním stál ten pes. Zrazu jeden z S spadol. Rýchlo sme mu dali dole prilbu. Bol to Marius. SXVIII. A bol nakazený...
"Žiadam o... Sekundanta." povedal
"Em. Zapni protokol X. A daj zo mňa dole oblek." oblek sa otvoril a on vyšiel.
"Ronin... Chcem, aby si bol mojim sekundantom ty."
Kľakol si a vytiahol dýku. Prerezal si brucho. Tak, ako sa to robí pri seppuke. Vytiahol som katanu. A prichystal sa seknúť.
"Ronin... Bolo mi cťou bojovať po tvojom boku." povedal a pomaly umieral. Sekol som.
Hlava sa mu skotulala k Mikovi. Toho trhlo. "Mike..." povedal som... "Obleč si to." prikázal som a ukázal na oblek.
"Ne..." povedal a spadol.
"Mike! " rozbehol som sa k nemu.
Bol postrelený. Rýchlo som mu dal dole košeľu. Mal 13 strelných rán. Vytiahol som tanto a začal mu ich vyberať. Košeľu som roztrhal a dal mu ju ako obväz. Rýchlo som ho dal do obleku SXVIII.Večer sme dorazili do mesta. Bolo v ňom plno chodcov. Mike už si zvykol na oblek. Aj sa zoznámil s Mariusovou EM.
Ubytovali sme sa v hoteli. Recepčného sme zabili. Teda... Už mŕtvy bol. Oproti bol obchod so zbraňami. Čo bolo divné bolo to, že sa odtiaľ ozýval krik a svietilo sa tam.
YOU ARE READING
The Walking Dead
FanfictionPríbeh viacerých spisovateľov MoonKillerSk ArkinaWolf Am_Pple _WeriK #2.2.2017# 12. sience fiction