11. Kapitola

26 5 0
                                    

Samuel

Pribehol som k oknu a pozrel sa cez neho. Bolo ich tam aspoň dvacať ak nie viac. Pripravil som si zbraň presnejšie AK 74. Ale dal som si dole bundu. V nej som mal po k**** výbušnín a takých vecí. Róninovy som dal niekolko C štyriek svetlíc a granátov Incegniari - horiacich - a išiel pre vezňou. Ten chalan stále niečo hovoril a tá baba... no... hodila tičku. Ronin ich zatial pohádzal na strategické miesta - domy autá  ale aj na ulicu - a ja som ich odpálil. Chalan kukal ako keby videl ducha a tá baba sa pozerala na dvere kde bola mladá. Rozišiel som sa tam a otvoril. Ona tam nebola ale počul som plač. Prišiel som ku skrini a otvoril ju. Bola tam a plakala. Lenže zrazu som počul buchot a cítil hlaveň na zátilku. Bol to ten bastard lenže o chvílu ležal omráčení na zemi a ja som vedel kdo ho omráčil. Dalo sa to zistiť jednoducho pretože sa mladej rozžiarili oči pretože som počul ako niekoho telo padlo. Otočil som sa tam a ležal tam ten američan a vedla neho plakala jeho dcéra. Uvidel som krv na jeho predlaktí. Vyhrnul som mu rukáv a opítal sa kedy sa to stalo. Povedala že asi pred minútov. Chitil som sekerku a sekol niekolko krát až sa ruka uvolnila z kĺbu. Obviazal som mu to pretože našli veeeeeeeeeeeeeela lekárskych zásob ale aj trochu streliva. Toho chalaňa som priviazal o stoličku a išiel za Róninom. Nakazení boli pri nerozpadnutej budove ale to nevidržalo dlho. Stlačil som jedno tlačidlo a to odpálilo C štvórky vďaka ktorím sa zaterasila cesta. Vtedy na mňa ronin prehovoril. 

Ronin : ,,Kde si sa narodil?" 

Ja : ,,Prečo?" 

Ronin : ,,Pretože ťa nemôžem nájsť v záznamoch žiadnej ruskej nemocnice."

Ja : ,,Pretože nie som Rus."

Ronin : ,,A čo si?"

Ja : ,,Som slovák. Dobre teraz už dosť poďme to dočistiť a potom ti poviem dalšie inštrukcie."

Taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaak teraz si asi hovoríte prečo idú dve moje po sebe... Asi preto lebo mám lemravích kamarátov. Ahoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooj

The Walking DeadWhere stories live. Discover now