53 kapitola

16 2 0
                                    

  /Michelle/ 


 Zima... zima... chlad... konár... tresk.Zasyčala som od bolesti a utekala ďalej chladným lesom. Do nôh ma udierala nová taška, ktorú som ukradla skupinke preživších. Konáre stromov ma udierali do tváre a ja som len sykala bolesťou.Slzila som... behala som... zakopla som. Zrazu som začula... prasknutie konárov. Otočila som sa a stáli tam oni. Tí druhý. Postavila som sa na nohy a zase sa dala na útek.Nemám na nich čas. Musím si pohnúť. Nechcem umrieť... nie teraz... nie tu.Zrazu som zazrela staré auto. Zablýskalo sa mi v očiach a pridala som do behu. Konáre podo mnou praskali a za mnou sa len ozývali nemŕtví.Otvorila som dvere auta a vliezla doň. Zavrela som ich a skočila na zadné sedačky. Skryla som sa pod sedadlo a zavrela si ústa. Chytila som si nos a snažila sa nedýchať.Zvuky vonku prestávali a nemŕtvi odchádzali. Vydýchla som si a sadla si na sedačku.Tašku som hodila vedľa seba a otvorila ju.Vľaška s vodou... polovične prázdna. Konzerva... prázdna... ďalšia konzerva... neotvorená.Vyhodila som prázdnu konzervu a začala hľadať otvarak. Fajn... otvorím to šrobovákom.Vytiahla som z boty starý šrobovák a zapichla ho do konzervy. Párkrát som ohla viečko a nakoniec ho odtrhla. Len som si povzdychla a začala jesť.Mám pocit, že som stratila chuť. Chuťové poháriky mi buď odumreli alebo fakt nič necítim... pretože tento grc nemohol byť tak dobrý.Natiahla som sa a popukala si kosti na prstoch. Vyšla som z auta a začala zase utekať.Musím sa dostať k nejakej chate. Alebo aspoň do nejakej inej budovy... vonku sa dlho prežiť nedá.  

The Walking DeadTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang