Kapitola 26

22 3 0
                                    

Dal som si dole oblek. Hodil som ho na zem. Brand sa na mňa pozrel.
,,Čo čumíš?"spýtal som sa ho naštvane. Šiel som k dverám, ale tie boli zamknuté.
,,Hej! Otvirte! Potrebujem sa dostať k batohu!" zahučal som. Nikdo sa neozýval.
,,Hej!"zakričal som znovu. Klesol som dokúta.

Oči mi padli na lano. Ihneď som k nemu šiel. Zaviazal som si ústa, nohy a ruky.
Je to tu. Povedal som si. Brand sa na mňa pozeral. Lahol si ku mne. Jeho srsť ma zahrievala na bruchu. Jeho dych ma upokojoval.

Začal som si pobrnkávať. Ako som to robil od dectva. Cítil som ako keby sa zastavil čas. Až som silno kusol do lana. Svet ako keby prestal existovať. Bol som len ja, a prázdne biele miesto. Počul som šepkajúce hlasy.
Pridaj sa
Poď k nám
Neboj sa

Zrazu som uvidel okno. Opäť som bol v tej miesnosti. Videl som spln. Brand mal na mne položenú hlavu. Ako keby ma upokojoval. Vydýchol som. Zatvoril oči a zaspal.

Ráno sa otvorili dvere. Bol to Ronin ktorý vošiel do izby.
,,Mike, je mi ľúto, ale ostatný chceli aby si tu zostal. Aspoň jednu noc," povedal a rozviazal ma.
,,Ale nepamätám si, že by som ťa zviazal,"
,,Zviazal som sa sám. Prilákal by som chodcov. Potrebujem tie lieky v batohu, rýchlo," povedal som.

Podal mi ruku. Vstal som a šli sme spolu dole.

The Walking DeadWhere stories live. Discover now