2.

616 49 4
                                    

,,Ach baby mne sa nič nechce robiť, toto... dá sa to vôbec nazvať jedlo?! mi vôbec nechutí, nechce sa mi učiť a ešte k tomu ma príšerne trápy že v Gate majú výpredaje ale mne mama odmieta dať nejaké peniaze." stažovala sa mne a Danielovi Mia na obede. Mia je moja najlepšia kamarátka sme ako sestry. Milujem keď Danielovi hovorí baba pretože oni dvaja majú velmi zvláštny vzťah. Stále sa hádajú a podpichujú sa. Daniel si natiahiol svoje dlhé nohy pod stôl, založil si ruky za hlavu, nadýchol sa a sarkasticky sa pozrel na Miu. Mia mu vyplazila jazyk. Je taká detinská. Ale mám ju rada. Viem že sa na ňu môžem vždy spolahnúť. O niečom sa tý dvaja hádali. Keď zrazu stíchli. Trochu stíchla celá jedáleň. Vošiel Tomi. Tomi bol nehorázne vysoký, mal čierne vlasy do tváre, vela náramkov, obliekal sa hlavne do čiernej ake niekedy si dal aj biele tričko, mal Snake Bites, piercing v obočí, tunel a potetované ruky. Keď som ho zbadala skoro som sa roztiekla na stoličke. Dal si dole čiernu mikinu Escape The Fate. Mikina nebola na zips takže si ju musel pretiahnuť cez hlavu. Kúsok sa mu vyhrnulo tričko. Počkať... zdalo sa mi to alebo mal úplne krásne tehličky a tetovanie na rebrách?! Hodil vlasmi pretože si ich rozstrapatil. Zastavilo sa mi srdce. Keď hádže vlasmi zomieram. Zhrnul si biele tričko čo mal pod mikinou. Och Bože v bielej je taký sexy! Keď sa otočil skoro som odpadla. Mal rovnaké tričko Asking Alexandria ako ja!! Mal v ňom krásne vyrysované bicepsy. Aj keď si ho neviem predstaviť cvičiť bol pekne vypracovaný. Ale to som si teraz skoro ani nevšimla. My máme rovnaké tričko!! OMG! OMG! OMG! OMG! OMG! Zobral si obed. Keď išiel okolo nášho stola spomalil a pozrel sa na mňa. Mal modré oči. Nikdy som si to nevšimla! Boli modré, modré! Milujem chalanov s modrýmim očami. Pripomínajú mi Andyho Biersacka. Milujem ho. Milujem Black Veil Brides! Tomi stále na mňa pozeral. Potom sa priblížil. A viac. A viac. Až kým bol tak blízko že som počula jeho dych a cítila jeho vôňu. Voňa nádherne. Prehovoril na mňa nádherne hlbokým hlasom: ,,Máš pekné tričko Marry." On vie ako sa volám. Oo bože on vie ako sa volám!! Asi odpadnem! Naše deti budú nádherné. A budeme mať čierno-fialovú spálňu. Počkať! Čo mi to vlastne povedal?! Pozrela som naňho. Och tie oči! Aha jasné... tričko! ,,Aj ty máš krásne tričko." Usmiala som sa naňho. Aj on sa usmial. Bože on sa usmial!! Ešte nikdy som ho nepočula rozprávať a on má taký sexy hlas. A ten úsmev! Asi som mŕtva. Potom sa odomňa odklonil a odišiel. Všetci na mňa pozerali. Asi celá jedáleň na mňa civela! ,,Čo ti povedal?!" vyhŕkli na mňa Daniel a Mia naraz. ,,Nepoviem." usmiala som sa na nich. Dobehla ku mne moja kamarátka Gab s ktorou chodievam na matiku a sme z Tomiho úplne mimo. Je to asi jediná baba ktorej sa páči. Odniesla som tanier, vcapila Mii pusu na líce, Danielovi som postrapatila vlasy a išla som za Gab do školy pre učebnice a šli sme spolu do centra na kávu a tam sme sa bavili o Tomim. Gab som samozrejme povedala čo mi povedal pretože som vedela že z toho bude namäko ako ja. Boli sme v centre asi 2 hodiny. Stretli sme jej frajera Davea. Tiež bol tak trochu emo ale iba preto lebo Gab ho k tomu trošku donútila. Vždy sa pri tej historke smejem. S Daveom sme boli asi hoďku a potom som šla domov nech im tam nekazím vzduch. Doma som si lahla na postel a pustila na plné pecky Black Veil Brides. Mama ešte nebola doma takže som si mohla nahlas spievať a hrať sa pred zrkadlom že hrám vo videoklipe.

Kujem za Votes, Comments a čites :D

Bye. :))

Marry'sLife (sk)Kde žijí příběhy. Začni objevovat