Je toto miesto peklo? Hovorí sa že existuje nebo a peklo. Ja poznám iba ríšu Života a Smrti. Je toto myslené ako nebo a peklo? V pekle by predsa mal byť Satan, oheň, plamene, mučenie a bolesť. Aspoň tak som si to vždy predstavovala. Nie ako miesto plné duší kde je sranda a plnia sa ti priania. Nad týmto som rozmýšlala už asi týždeň. Z premýšlania ma vytrhla Marcie keď sa mi vrútila do izby. ,,Marry kukaj čo som objavila!" na telke prepla na program 7 a tam sa objavili fotky ludí ktorých som vôbec nepoznala. ,,Ako sa voláš na Instagrame?" spýtala sa na Marcy. Zostala som ako ochromená. Instagram? V Podsvetí? ,,Volám sa tam RIPMitch.Marry." v ten moment sa na obrazovke zjavila fotka Gaštana ako sa bozkáva s Jeremym a pod fotkou popis: 'už je to pól roka. lúbim ťa :)'. To znamená že som mŕtva už pár mesiacov. Príde mi to ako necelý týždeň. Som rada že sú Gaštan s Jeremym spolu. Išla som nižšie. Andyho, Benove a Dannyho fotky. Sú krásny. Moje kamarátky. Vlastne ani nie. Baby čo sa cez môj život tvárili že ma majú radi a po mojej smrti si na mňa ani nespomenuli. Nechýbajú mi. Ďalšia ich fotka. Zase sa fotili v nákupnom centre v kabínke. Je to trápne. Ďalšia fotka dievčaťa ktoré ma zradilo a baby z ktorej mi je zle. Dvojtý hnus. Oliho fotky. Mal tam obrázok s nejakým divčaťom: 'She said yes! LaylaRawr i love you and i'm so happy. we will together forever.' bol popis k fotke. Oli má nové dievča. Samé novinky. Ešte dlho som si pozerala fotky. Ani som si nevšimla kedy Marcy odišla. Narazila som na svoju fotku. Myslela som že je to z môjho profilu ale bolo to z profilu mojej kamarátky z Facebooku. Bola to posledná fotka ktorú som odfotila. Nezmenila som sa odvtedy. Iba som bledšia a mám tmavšie oči. K fotke bol popis: ' Marry nikdy na teba nezabudnem. Lúbim ťa a dúfam že ti je tam hore dobre. <3'. Do očí mi vbehli slzy. Aspoň niekomu chýbam. Ale tam hore... ja som tu dole. Existuje vôbec tam hore? Vletel mi do izby motýl. Už som si ani neprečítala odkaz. Rovno som sa išla obliecť. Dala som si legíny a nejaké volné tričko čo nosievam na spanie. Pred izbou ma čakal portál. Červený? No do riti. ,,Marry?!" pri vstupe do portálu na mňa zavolala Marcy. ,,Áno?" usmiala som sa na ňu. Je fajn mať kamarátku na tomto hnusnom mieste. ,,Dávaj si pozro. Nech sa ti nič nestane." ,,Čo také sa mi môže stať? Zomrieť?" hystericky sme sa rozosmiali. Nechala som ju tam smiať sa na mojom suchom vtipe. Vystúpila som z portálu a ocitla som sa v nemocnici ktorú som poznala ale neviem odkial. Smrť sedela na stoličke v čakárni a rozprávala sa s malým dievčatkom so šatkou na hlave. Keď ma zbadala vybrala sa ku mne. Zakývala dievčatku a to hneď odskackalo preč po chodbe. ,,Tá malá zomrela na leukémiu. Vybavila si somnou aby tu mohla ostať. Čaká na svoju kamarátku z kliniky. Ona zomrie za týždeň. Potom obidve pôjdu do mojej Ríše." Smrť sa stále pozerala smerom kam odišlo dievčatko. ,,Aká je moja dnešná úloha?" spýtala som sa. ,,Nemáš úlohu. Chcem aby si niečo videla." ,,Čo také?" Ani som sa nemusela pýtať keď som zbadala tie dvere do oddelenia B12. Mia! Rozbehjla som sa po chodbe. Hladala som izbu číslo 9. Keď som ju konečne našla zarazila som sa. Dvere boli otvorené, v izbe rodičia mojej kamarátky Mii. Jej mama velmi plakala. Mia bola ešte chudšia ako som si ju pamätala. Stále za ňu žili prístroje. ,,Pani počúvajte ma prosím vás..." ,,Nie vy počúvajte mňa! Nenchám vás opojiť moju dcéru od prístrojov! Nesmie zomrieť!" kričala Miian mama na doktora. Chcú odpojiť Miu? To nesmú! ,,Smrť rob niečo! Nesmú ju odpojiť!" ,,Prečo nie? Predstav si ten život v mojej Ríši keby zomrela. Boli by ste spolu. Už navždy. Ty a Mia. Vieš si to predstaviť? Lepší posmrtný život s ňou!" ,,Nie! Nesmie zomrieť! Okamžite s tým niečo urob! Prosím..." prosila som ju. Mia predsa nesmie zomrieť! Sadla som si na stoličku vedla nej a chytila som ju za ruku: ,,Ocinko môj oni ťa chcú zabiť. Musíš žiť! Daniel ťa lúbi. Vieš o tom?" ,,Marry to si tu? Vážne ma lúbi? To som nevedela." prehovorila Mia. Zostala som šokovaná. ,,Mia počuješ ma?" ,,Áno počujem. Marry čo sa deje? Čo sa mi stalo?" ,,Miuška ty o ničom nevieš? Postrelili ťa a si v kóme už dlhú dobu. Teraz ťa chcú odpojiť od prístrojov." ,,A akoto že ťa počujem?" ,,Mia...Ocko... ako ti to povedať... ja som mŕtva. Zomrela som. Raz keď som bola tu u teba v nemocnici mi doktory povedali že sa ti zhoršil stav a ja som to nevydržala a porezala som sa. Ale hlbšie ako som chcela a tak som vykrvácala a opustila váš svet." ,,Takže ja som tiež mŕtva keď ťa počujem?" ,,Nerozumiem tomu prečo ma počuješ. Ale ja..." ,,Marry." prerušila ma Smrť. ,,Idú ju odpojiť. Odstúp od nej." ,,Nie to nesmú! Prosím! Smrť určite sa dá niečo robiť! Povedz mi to prosím ťa!" ,,Marry ale nebude to lahké..." ,,Nevadí! Len hovor!"
Čítajte, Votečkujte, Komentujte a Usmievajte sa :)
Bye. :)
napíšte mi do komentárov či chcete aby Mia zomrela alebo nie ;)
ČTEŠ
Marry'sLife (sk)
Teen Fiction#EMO Marry je dievča ktoré miluje hudbu. Má najlepšiu kamarátku Miu a kamaráta Daniela. Jej život je obyčajný a nudný. Miluje chlapca ktorý si ju nevšíma. Jej život začne naberať na obrátkach keď sa jej kamarátke stane niečo, čo úplne zmení jej živo...