Dni sa mi zlievali dokopy. Každý deň to isté. Ráno vstanem, idem do školy, s nikím sa nebavím, vrátim sa domov a nudím sa, premýšlam, počúvam hudbu. Potom idem spať a všetko znova. Takto to somnou išlo asi dva týždne. S Miou sme boli stále pohádané. Priznala som že som mala chybu... ale nepovedala som jej to, priznala som to len samej sebe. Mia mi chýbala. Myslím si že je čas ospravedlniť sa jej.
Nedošla do školy. Hm... chvílku to môže počkať. Takže som znova na ceste domov. Počúvala som Black Veil Brides. Napadlo ma, že tá náhoda akou som k nim prišla mi úplne zmenila život. Čítala som knihu o padlích anjeloch Hush Hush ságu. Tak som zo srandy napísala do youtube Fallen Angels a myslela som že mi to nájde nejaký film. Lenže mne tam vyskočila nejaká pesnička od Black Veil Brides. Vtedy som ešte ani netušila kto to je. Tá pesnička ani členovia kapely sa mi moc nepáčili tak som ju vypla a čítala ďalej. Na druhý deň som prišla zo školy úplne nasratá pretože som pokazila písomku z matiky.Vtedy som mala 13. Pustila som si Fallen Angels pretože to bola dosť tvrdá pesnička. Teraz sa mi celkom začala páčiť. Púšťala som si ich viac... Perfect Weapon, Knives And Pens, The Legacy, In The End, Rebel Love Song, Unbroken... Ani som sa nenazdala a poznala som text niektorých naspamäť. BVB som začala milovať a rovnako tak tvrdú hudbu. Pretože život je tvrdý. Tá hudba dávala zmysel a jej texty boli rozumné a dávali mi dobrý pocit. Tak som objavila ďalšie a ďalšie skupiny. Tak som sa stala EMO srdcom. Začala som nosiť čierne oblečenie, výraznejšie sa malovať, uzatvárať sa do seba. Nemohla za to hudba... proste som to tak cítila. Potom som zistila že aj moja spolužiačka Gaštan ich má rada.Tak sa z nás stali velmi dobré kamarátky. Tak sa začal môj život... môj skutočný život. Podla mňa by si mal každý pamatäť ako začínal, prvú pesničku ktorú počul, prvú oblúbenú skupinu. Každý by si mal pamätať deň keď dostal prvú vec s jeho oblúbenou skupinou. Tie časy keď sme ešte nič nevedeli o tom ako sa správať, nosiť vlasy, obliekať sa. Jediné čo sme vtedy vedeli bolo že tá hudba nás robila odlišních od ostatných. Už vtedy sme začali byť výnimoční. Vtedy nás niekto pochopil. Našli sme si vela priatelov po celom svete vďaka hudbe a štýlu. O tomto hudba je. Zachraňuje životy, vytvára priateľstvá, rozumie nám, pomáha nám.
Napadlo ma že napíšem Gaštanovi ako je na tom s Jeremym.
ja: ahoj ^-^
G: ahoj :D
ja: no čo? ako to ide s Jeremym? :))
G: za pár dní budeme spolu pól roka :33
ja: tak to ma teší ^^
G: jo :3 a ako sa máš? čo máš nové ty? :))
Seen by: 17:23
Nechcem sa baviť o mne. Nie. Strácam samú seba. Nikto mi nerozumie... Cítim sa sama. Potrebujem... HUDBU. <3
You're not alone
And we'll brave this storm
And face today
You're not alone.
Ani neviem ako sa má Tomi. Vôbec si nič nevšímam v poslednej dobe.
Bojím sa. Bojím sa že stratím ludí na ktorích mi záleží. Že si ma prestanú všímať. Bojím sa že sa všetko zmení...
Kujem za Votes, Comments a čítes :D
Bye. :)
baby iba taká otázočka :DD... mám túto story nechať takúto nech je taká nudná alebo tam mám dať niečo nereálne? :3 lebo ja som chcela aby to bola normálna story, o normálnom živote, bez žiadnych splnených snov alebo neviem čo :D ale život je nudný... a opisovať ho je ťažké:\ takže mi prosím poraďte do komentárov a pomôžte mi rozhodnúť sa... ^-^
ešte uvidím čo vymyslím...
Thanx :3
Love ya <33
KOMENTUJTEE!! •.•
ČTEŠ
Marry'sLife (sk)
Teen Fiction#EMO Marry je dievča ktoré miluje hudbu. Má najlepšiu kamarátku Miu a kamaráta Daniela. Jej život je obyčajný a nudný. Miluje chlapca ktorý si ju nevšíma. Jej život začne naberať na obrátkach keď sa jej kamarátke stane niečo, čo úplne zmení jej živo...